miehen erektio lopahtaa kesken kaiken?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuori mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuori mimmi

Vieras
Moikka. Ongelma tämäkin. :)

Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa nyt vajaan vuoden, hän on lähemmäs 30-vuotias, minä kaksvitonen. Olen välillä ihmetellyt, kun hänen kalunsa on sellainen ei-ihan-kova, ja joskus, kuten eilisiltana, erektio häviää kesken sekstailun. Välillä hän on ihan kivikova ja tuleekin älyttömän nopeasti (enimmäkseen tulee niin nopeasti etten ehdi leikkiin täysillä mukaan), mutta sitten taas välillä hän vain valittelee että "tunto häviää" ja good bye, seisokki.

Mistä tämä johtuu...? Ei hänellä tietääkseni mitään stressiäkään ole eikä käyttele mitään lääkkeitä tms. Otan tämän jotenkin henkilökohtaisesti, kun tulee sellainen fiilis ettei häntä jaksa innostaa kanssani rakastelu. Olen kuitenkin, vaikka itse sanonkin, älyttömän kaunis tyttö enkä jaksa uskoa etteikö hän minusta kiihottuisi. :) Asia on ilmeisesti sen verran arka hänellekin ettei siitä juurikaan jutella. Haluaisin vaan tietää, voinko itse tehdä jotain paremmin.. :/
Minua tämä vähän häiritsee, onko muilla vastaavia kokemuksia?

Polttaako miehesi tupakkaa? Ihan alkukysymys =) Kerron lisää vastausta puoleltani jos vastaus on kyllä =)

Ja hmm jos ei ratkaisua löydy :D Minä kyllä uhraudun tulla kokeilemaan käykö sama juttu kanssasi minulle =) Älyttömän kaunis nuorinainen =D Juuri makuuni siis =)
Noo vitsi vitsinä ;) EN ole mikään pervo täällä iskemässä seuraa ;)

Nimittäin, alkoholi, tupakka ja vääränlainen ravintokin voi olla syynä moiseen. Liikunta ja tuore hedelmistä ja vihanneksista koostuva ruoka on mieskunnolle parasta. Kaikki rasvatuotteet, juustot ja sen sellaiset tekevät kropasta happaman, se taas ei oikein tee muuta kuin flegmaattiseksi koko olon. Happamasta ruokavaliosta voit lukea eri sivustoilta.

Toinen ja todella seisokin tappava juttu on miehen runsas runkkailu. Siinä kyllä tappaa seksihalut naisen kanssa jos sitä tekee runsaasti. Ja kolmas ehdotukseni on se että sinä naisena et ole mukana riittävän paljon tilanteessa. Oletko aktiivinen ja himoittavasti liikkeellä? Naisen flegmaattisuus nimittäin myös tappaa koko panohalun. Ainakaan minä en halua naida jos nainen "vain on".

Vastauksia kyselyihinne: mies ei polta ja ryyppää harvoin, kuntoilee päivittäin ja on siis fyysisesti tosi aktiivinen. Käytetään ehkäisynä pillereitä, eli edes kumi ei ole "latistamassa".. :) Hän ei myöskään (kuulemma) runkkaa kuin hätätilassa, koska kanssani seksiä saa vaikka kuinka monesti päivässä jos vain niin haluaa. Pidän seksistä todella paljon, ja olen aina ollut tosi kokeilunhaluinen ja aktiivinen. Meillä se ehkä menee enemmänkin niin päin että mies on passiivisempi osapuoli.

Hmm, ei siis löytyne syytä noista jutuista..? Kiitos kuitenkin vastauksista, lisääkin saa keskustella :)

Kuitenkin se erektio on pienistä ajatuksista kiinni.

Sehän voi loppua siihen, kun kesken yhdynnän muistaa jonkin tärkeän asian jonka on unohanut hoitaa.
Tai ihan mikä muu asia nyt sattuu tulemaan mieleen.
Mutta ei hätää, sillä se nousee, kun halu on päällimmäisenä mielessä.
Ei sitä laskeutumista kannata pelästyä, vaan innostaa miestä seksuaalisiin ajatuksiin takaisin.

Ja konstit on monet.

Sekin on selvää, ettei se tuntikausia seiso kenelläkään.
Eikä lasku johdu naisen olemuksesta, kuten valitettavan usein naiset niin kokee.

Vähän sama-asia kun naiset sanovat, ettei orgasmin tarvitse tulla jokakerralla.
Eihän miehelläkään tarvitse seistä kokoajan.

Olen kyllä oikeasti vähän huolissani, koska mieheni tuntuu joutuvan tämän ongelman kanssa jonkunlaiseen kierteeseen :( Jos ei seiso, hän seuraavalla kerralla pelkää että epäonnistuu ja sitten käy juuri niin. Olemme puhuneet asiasta, hän on pahoillaan ja sanoo koko ongelman olevan tosi noloa ja pelkästään hänen korviensa välissä, mutta miten siitä pääsee sitten eroonkaan? Onko kenelläkään vinkkejä?

Olen yrittänyt suhtautua kiltisti ja tekemättä sen suurempaa numeroa tästä, pari kertaa hoitanut hänet suullani ja silloin se on onnistunut, mutta kun tuntuu että seisokki häviää yhä useammin... Harmittaa kultani puolesta, hän kun sanoo että todellakin haluaa onnistua mutta sitten joku pienikin ajatus, kuten Onnistuva mies tuossa sanoikin, latistaa erektion.

Olen kyllä oikeasti vähän huolissani, koska mieheni tuntuu joutuvan tämän ongelman kanssa jonkunlaiseen kierteeseen :( Jos ei seiso, hän seuraavalla kerralla pelkää että epäonnistuu ja sitten käy juuri niin. Olemme puhuneet asiasta, hän on pahoillaan ja sanoo koko ongelman olevan tosi noloa ja pelkästään hänen korviensa välissä, mutta miten siitä pääsee sitten eroonkaan? Onko kenelläkään vinkkejä?

Olen yrittänyt suhtautua kiltisti ja tekemättä sen suurempaa numeroa tästä, pari kertaa hoitanut hänet suullani ja silloin se on onnistunut, mutta kun tuntuu että seisokki häviää yhä useammin... Harmittaa kultani puolesta, hän kun sanoo että todellakin haluaa onnistua mutta sitten joku pienikin ajatus, kuten Onnistuva mies tuossa sanoikin, latistaa erektion.
Mikä saa hänen ajatuksensa karkaamaan siitä ihanasta rakastelusta pois?
Vai eikö se olekaan ihanaa hänestä?

Karkaako ne ajatukset kenties joihinkin ongelmiin, vaikka työ tai rahaongelmiin?
Ensinnäkin kaikki asiat pitää olla kunnossa, jotta varmuudella pystyy heittäytymään rakasteluun.

Jos tuo pohja on suhtkoht mallillaan, niin sitten voitte yhdessä miettiä tuota erektion häviämistä.
Mikä on yhteinen odotuksenne erektion kestosta?
Useinhan se jo syntyy halailuvaiheessa, ja häviää vähitellen itsestään, joka on täysin luonnollista.
Noita halaustilanteita pitäisi olla pitkinpäivää, ja siitä erektiosta pitäisi molempien nauttia.
Joko siitä nautinnosta kerrotte toisillenne, tai nautitte mielessänne.
Pääasia, että kumpikin nauttii.
Sitten kun mielenne haluaa edetä pitemmällekin, niin nytkin siinä tarvitaan jokin aloitus joka saa aikaan erektion.
Eli tässävaiheessa erektio on merkki siitä, että mies on innostunut asiasta.
Häviää se tässäkin vaiheessa, jos mies ei saa mitään vihjettä kumppanin innosta jatkaa pidemmälle.
Noista tavoista voitte keskustella keskenänne, tai voin minäkin vihjeitä antaa, jos haluatte kuulla.
Jos siihen päädytte, niin mielellään luette ne vihjeet yhdessä.
Samoin yhdynnänkin aikana voi erektio hävitä, jos ei tule uutta innostusta jatkaa.
Se pelkkä edestakainenliike ei välttämättä riitä.

Toivottavasti te molemmat olette sinut kehojenne kanssa.

Viimeksi muokattu:
Kiitos paljon viestistäsi, ihana lukea asiallisia vastauksia...

Minusta tuntuu että mieheni jotenkin vähättelee itseään koko ajan suhteessa minuun. Hän on siis tosi komea ja ihana, mutta väittää ettei ole "tarpeeksi hyvä" minulle tai osaa mielestään tyydyttää minua oikein. Eli ihan normi suorituspaineet siis...? Mutta miten noista ajatuksista eroon, hän kun ei millään usko vaikka kehun häntä hyvännäköiseksi ja kerron miten hyvältä seksi tuntuu.

Ja niinkuin sanoin niin olen kyllä seksuaalisesti tosi aktiivinen ja mielelläni kokeilen uusia juttuja ja vaikka hoitelen ihan vaan miehen toisinaan ilman että itse saan orgasmia, ei pitäisi pelkän "edes-takas-liikkeen" olla se syy erektion katoamiseen... Kun monesti ei nouse alkuunkaan. :/

Minusta tuntuu että mieheni jotenkin vähättelee itseään koko ajan suhteessa minuun. Hän on siis tosi komea ja ihana, mutta väittää ettei ole "tarpeeksi hyvä" minulle tai osaa mielestään tyydyttää minua oikein. Eli ihan normi suorituspaineet siis...? Mutta miten noista ajatuksista eroon, hän kun ei millään usko vaikka kehun häntä hyvännäköiseksi ja kerron miten hyvältä seksi tuntuu.

Ja niinkuin sanoin niin olen kyllä seksuaalisesti tosi aktiivinen ja mielelläni kokeilen uusia juttuja ja vaikka hoitelen ihan vaan miehen toisinaan ilman että itse saan orgasmia, ei pitäisi pelkän "edes-takas-liikkeen" olla se syy erektion katoamiseen... Kun monesti ei nouse alkuunkaan. :/

pitäkää taukoa seksistä - hyväillä saa muttei yhtyä. Sukupuolielimiin ei saa koskea. Pari viikkoa tätä. Sitten anna miehen tehdä aloite, ole itse ehkä hieman passiivisempi- anna miehen viedä.

Viimeksi muokattu:

Oletteko ollut liian aktiivinen seksinsuhteen?
Miehelle voi kyllä ja pitääkin vihjailla, mutta se seksiin innostuminen pitää miehelle jäädä.
Eli riisuminen ja pieni kopelointi pitää miehen saada tehdä, sillä tuolloin on suuri mahdollisuus onnistua saamaan erektion hän.

Miksi tahdotte miehelle erektion?
Eikö lotkistunut ole mitenkään kiinnostava?

Voihan sitä pehmeänkin kanssa leikitellä.
Pitäiskö neuvoa vai ei?
Eikö mielikuvitus riitä.

Kertokaa miten sen erektion yritätte saada aikaan.

Katsotaan sitten herääkö joitakin ajatuksia.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä