Miehen ex

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja weird situation
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

weird situation

Vieras
Mitä teen`?
Mieheni ei ole omien sanojensa mukaan tekemisissä exänsä kanssa.
Tämä ex kirjoittelee minulle tekstiviestejä,meilailee,lähettelee minulle "terveisiä"tuttujen välityksellä.Jos vastaan niihin,hän ei ole tyytyväinen ja haukkuu minua tutuille,jos en vastaa,hän tekee samoin.En halua olla hänen kanssaan tekemisissä.
Mieheni lähinnä puolustelee häntä,vaikka ei haluakaan hänen seuraansa.Why?
Jatkan aiheesta,kun saan tähän ensin vastauksen....

Miksi teidän pitäisi olla yhteyksissä? Eihän kenenkään kanssa tarvitse olla kaveria, jos ei tahdo.

Eri asia sitten jos lapsi on teillä ja ex viestittelee jotain lapseen liittyvää.

jätät vastaamatta viesteihin ym. ette ole tekemisissä ja jätätte exän sanomiset omaan arvoonsa. luultavasti exä jossain vaiheessa tajuaa ettei teitä kiinnosta ja jättää rauhaan.

näin minä toimisin. kait.

Kiitos paljon kaikista vastauksista.
Toinen kysymys.
Minulla ja miehellä on omia kavereita.Mies käy usein miespuolisen kaverinsa luona,joka on tämän exänkin tuttava.Tämä kaveri kovasti ...nooh,puolustelee tätä exää miehelleni.
Haitanneeko tämä mitään,vai kärsinkö huonosta itsetunnosta tässä kohtaa?

Jos miehesi puolustelee eksäänsä niin selkeesti on hänellä tunteita vielä eikä eksäkään varmaan ole yli päässyt. Veikkaan näin.

Oot aika hankalassa tilanteessa. Onko teillä kuin pitkä suhde ja onko teillä yhteisiä lapsia?

Mielestä exät on exiä, ei niiden kanssa tarvitse olla tekemisissä, jos ei siis yhteisiä lapsia. Varsinkaan ei tarvitse olla puolison exien kanssa tekemisissä. Naiset on vaan jotenkin kummallisia tapauksia siinä, että vaikkei haluaisi itse olla tietyn miehen kanssa, niin pidetään siitä pikkasen aina kiinni ja kilpaillaan nyxän kanssa. Kokemusta on mieheni exästä.

Yhteistyössä