Miehen exän tapaaminen - miten olla?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Joudun tapaamaan mieheni exän kahden kesken virallisessa yhteydessä. Emme ole ennen tavanneet. Ex myös tietää tulevansa tapaamaan nimenomaan minua. Ex on mustasukkanen edelleen miehestäni vaikka heidän erostaan on jo pari vuotta. Laittaa siis miehelle usein viestiä jne.

Mies on tehnyt selväksi että hänen elämänsä on jatkunut kanssani, minkä vuoksi ex (tapaamatta minua) on kuulemma mollannu mua yhteisille (nyttemmin myös mun) kavereille ja ollu tosi kiinnostunu siitä, millanen mä oon. Henkilökohtasesti mulla ei oo mitään tätä naista vastaan kuitenkaan, sillä pystyn näkemään syyt tälle toiminnalle.

Nyt haluaisin kuitenkin vinkkejä, miten tekisin mahdollisimman hyvän vaikutelman. Enkä siksi, että haluaisin miellyttää naista, vaan siksi, että oikein vituttais huomata, että oonkin ihan kiva. Eli vähän niinkun kylmä sota, sillä jäänee ekaks ja vikaks kerraks kun tavataan :D Lapsellista tai ei, niin osa ymmärtänee syyn tälle

Tietysti myös kaikki kauneus- ja vaatevinkit saa heittää niin eipä pääse heittämään miehelle mitään "ruma lehmä" kommentteja!

Jos haluat ärsyttää sitä naista, niin ole sellainen kuin olet. Älä yritä esittää mitään tai laittautua erityisen kauniiksi. Temppuilemalla saat vain naisen vakuuttuneeksi siitä, että sinulle on tärkeää tehdä häneen vaikutus ja saattaa jopa kuvitella sinun pitävän häntä uhkana.

Menet tapaamiseen just semmosena arkisena ihmisenä kuin olet, niin sinusta saa kuvan että et osaa kuvitella naisesta olevan sinulle tai teidän parisuhteelle mitään uhkaa.

Jos haluat ärsyttää sitä naista, niin ole sellainen kuin olet. Älä yritä esittää mitään tai laittautua erityisen kauniiksi. Temppuilemalla saat vain naisen vakuuttuneeksi siitä, että sinulle on tärkeää tehdä häneen vaikutus ja saattaa jopa kuvitella sinun pitävän häntä uhkana.

Menet tapaamiseen just semmosena arkisena ihmisenä kuin olet, niin sinusta saa kuvan että et osaa kuvitella naisesta olevan sinulle tai teidän parisuhteelle mitään uhkaa.
Juuri tismalleen näin

Yhteistyössä