miehen halut kadoksissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
auttakaapas mua!
meillä poika 5kk ja mulla alkais olla jo aika kauan halut kohdallaan jopa paremmat mitä ennen lasta. Minulle tehtiin loppujen lopuksi sektio ja mahani on kieltämättä aika karmean näköinen ja raskausarvet päälle (siis hätäsektio. maha revittiin auki kiireellä 22 tikkiä ja ihan karmea arpi jäi.) ja onhan tuo kroppakin aika talvitamineissa vielä. Ongelma on siis että tuntuu että mieheni ei halua minua. eli makkarissa ei tapahdu enää mitään. Olenko niin kauhea? onko muilla samoja kokemuksia että miehen halut synn/lapsen jälk kadonnut vai olenko ainut? Olen koittanut puhua asiasta mutta kuulemma kaikki hyvin ja jne...

sinä olet nyt äiti ja äitiä ei kuulu haluta :D mielikuvissa äidillisyyteen ei liity seksikkyys.Miehiltä voi viedä jonkun aikaa toipua varsinkin jos on ollu synnytyksessä mukana.Mieheni ainakin selitti että alapäästä tuli mieleen vaan synnytyksen "kauhunäyt" ja oma avuttomuus auttaa , mikä toimi tehokkaana halun ja miehisyyden "tappajana" ;)

Meillä päinvastoin, vaimoni synnytti toisen lapsemme kolme kuukautta sitten ja raskausaikana eikä synytymän jälkeen olla laulateltu lakanoita pätkääkään, vaikka mitä ja miten olen ehdotellut. Vaimoani ei vain huvita :ashamed:

eipä viimeyönäkään tai lähinnä päiväunien aikaan taas oo mittään tapahtunut. alan uskoa että minusta on muodostunut ällöttävän näköinen äiti eikä seksikäs äiti. tais olla toiveajattelua että ulkonäöllä ei merkitystä..

miehelläsi on varmaan enmpi ongelmia psyykkeen puolella. Naisen uusi rooli äitinä on ristiriitainen entisen rakastajan rollin rinnalla. jutelkaa asiasta! Ja jos ulkonäkö asia sinua vaivaa niin pyri parantamaan kroppasi ulkonäköä, raskausarvet ja arpi vaalenee ajan myötä,rasvaa ihoasi ahkerasti ja laihduta liika kilot jos niitä jäi. Miehesi rakastaa varmasti sinua ja ongelma on vrmaankin tosiaan enemmän psyykkinen. Mies voi tuntea ololonsa hyvätyksi jne.

kysy mieheltä miksi ei haluta. itse olen sitä mieltä ettei seksitön suhde toimi pitemmänpäälle. jossain vaiheessa sitä hakee sitten muualta jos ei oma mies anna. kyllä ne asiat siitä selviää =)

Yhteistyössä