Miehen haluttomuus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Carmen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Carmen

Vieras
Voiko kukaan tajuta, millaista elämää elän. Mieheni kans ollaan oltu yhdessä kahdeksan vuotta. Aika ajoittain nykyään hällä ei tunnu olevan minkäänlaisia haluja sänkypuuhiin. Mul sensijaan ois kuin pupulla, varsinkin aina menkkojen jälkeen. Siis tää on todella raastavaa, kun puutteessa saa olla :( En tiiä, vaivaako miestäni ajoittain masennus vai mikä, mut hän ei tee asialle mitn.

Oon jo vakavissani harkinnu vieraisiin menoa ja kiikarissakin olis yks nuori ja ihana sinkkumies....Hänenkin puoleltaan ois kiinnostusta minuun päin. Tiedän vain sen kyllä tosi hyvin, et olis niiin väärin miestäni kohtaan. En tiiä kohta, mitä tekisin....

Houkuttais kyl kovasti käydä tää mies tsekkaamassa. Onhan meillä yksi ainut elämä ja tälleenkö se mun pitää käyttää???

Eroa en vielä mieti tässä vaiheessa, onhan meillä kolme pientä yhteistä lasta, sekä oma poikani aiemmasta liitosta. Mut mut...Aika näyttää. Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa????

No.. enpä mä niinä seesteisinä aikoina ajattele vieraissa piipahtavani. Välillä pitää pitää vähän taukoa, että jaksaa taas revittää ;) Onhan sulla ilmeisesti kaks tervettä kättä..

Ehkä teidän/miehen ongelma pitäis ensin perin juurin selvittää, ja koittaa niitä kodin lakanoita lämmittää, ennenku hyppäät jonkun toisen laverille...
Ja mitä tuohon yhteen elämään tulee, muista että myös miehelläsi on vain se yksi elämä, hän tuskin haluaa kokea liittoa petturivaimon kanssa, ja jos hän esim. on masentunut, ei pettämiskeikkasi ainakaan häntä eheytä.

no olis kyllä kamalaa. puhu ensin ukkos kanssa ennenkun lähet vieraisiin. mieskin voi kärsiä haluttomuudesta,ei se oo vaan naistentauti. mulla ei oo henk.koht kokemuksia mutta jos panettaa ni kyllä sitä on saatava.

Tottakai oman käden oikeutta käytän, geishakuulia myös....mutta kyllä sitä kunnon munaakin kaipaa, valitettavasti!

Oon varmaan aika itsekäs sika, kun edes haaveilen tästä vieraasta...Hänen kanssan ollan kyl tekstailtu, joten tavallan olen sit jo miestäni sillä tavalla "pettäny".

Ymmärrän kyllä, että tukalassa parisuhdetilanteessa sitä herkemmin haluaa toiselle nurmikolle hyppimään, mutta kannattaa miettiä tarkkaan, onko järkeä pilata vuosien ponnistuksia ja aviolittoa silkan mieliteon vuoksi?

Entä jos ei jäätäis kiinni??? Kyl vaan niin pirusti tekis mieli! Mut onneksi taas halut "laantuu", kun menkkoja kohti mennään. Ja siis, on meillä jotain seksielämää, mutta niin harvoin. Tyyliin kerran-pari vkossa.....tai vähemmän.

Kerran pari viikossa on vielä ihan normaalia. Kaikille ei tietty riittävästi, mutta ei tuossa seksielämää voi kuolleeksi sanoa. Jos vuosia jatkuu tilanne, jossa seksiä saa parhaillaan kerran tai kaksi kuussa ja välillä pidempiäkin taukoja ja senkin "armosta", minä alan ymmärtämään, jos enemmän haluava puoliso ei jaksa odottaa.

Mutta tosiaan jos seksiä kuitenkin saa kerrankin viikossa ja hiljaisuus ei ole kestänyt pidempään, niin en ymmärrä. Ja tietenkin vielä, jos toisella on esim. sairaus joka estää, niin silloin vaaditaan vielä pidempää pinnaa toiselta.

Ollaan kyl keskusteltukin! Ja aina tahtoo mennä riitelyksi se keskustelu. Eilen sanoin suoraan hälle, et mua panettas, nii mies vain syyttävästi sano mulle, että mikä sulla on, kun noin halukas olet. Ihan niinkuin ei sais olla. Ja sit kun hän ei halua, otan useimmiten puheeksi, enkö olekaan hänesträ seksikäs tai haluttavam, niin hänen vastaus on, että hänelle vaan tulee kamalat suorituspaineet, kuin sanon noin :( Ja sitäkin olen kokeillut, että olen passiivinen osapuoli alotteentekemisessä ja kuilotan haluissani...niin eipä mitään tapahdu miehenkään puolelta :(

Omasta mielestäni olen ihan vetävän näköinen, sopusuhtainen ja kauniskin...Ja varmaan miehenikin mielestä, vaikkei hän sitä pahemmin mainostakaan.

No jospa sitten keskittyisit vain yksinkertaisesti hoitamaan korviesi väliä ennemmin, kuin hinkuttamaan haarojesi väliä. Ei ne äijätkään jaksa aina olla toisten itsetuntoja kohottelemassa :whistle:

Kyllä se vaan vaikuttaa itsetuntoonkin, jos toinen useimmiten ei halua :( Ja itsellä tekis mieli :( Rupee miettimään(minä) et enkö ookaan hänestä haluttava :( ja vaikka kyse ei suinkaan olis siitä minun "vetävyydestä"

Yhteistyössä