miehen haluttomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies

Vieras
Kuinkahan monessa miehen haluttomuus-tapauksessa, joita täälläkin puidaan on oikeasti kyse siitä, että nainen on omalla toiminnallaan tehnyt miehen haluttomaksi.

Mies haluaa seksiä useammin kuin nainen. Tämän seurauksena nainen haukkuu miehen siaksi ja ahdistelijaksi. Kun tätä jatkuu tarpeeksi pitkään, mies ei enää edes uskalla ehdottaa seksiä vaan kokee itsensä ahdistelijaksi joka tapauksessa. Mies alkaa inhota itseään ja pitämään itseään huonompana kuin nainen. Sitten nainen saa lyömäaseen: ""Miksi et halua minua enään?""...seurauksena ns. Erilleen kasvu (huoraus) ja/tai parisuhdeterapia, johon lähdetään ,koska mies ei halua ja koska mies on huono kaikessa suhteessa (ja uskoo sen itsekin, kun sitä on tarpeeksi kauan toitotettu)...

Varmaan tuossa on totuuden siemen olemassa ja joidenkin kohdalla näin tosiasiassa onkin.

Yksi puoli asiassa on kuitenkin sellainen, joka saa ainakin minut hieman hämilleni. Miehet antavat myös ristiriitaista viestiä siitä, minkälainen naisen heidän mielestään tulisi olla; enemmän halukas, eroottinen, seksikäs, vapautunut jne. mitä siinä listassa nyt onkaan. No, jos nainen pitkässä parisuhteessa oikeasti on sellainen, joka ilmaisee avoimesti halunsa ja intohimonsa tähän mieheen ei sekään sovi. Silloin mies itse asettaa itselleen ylimitoitetut vaatimukset seksin onnistumisesta ja lopputuloksena on haluttomuus ja jopa kyvyttömyys tyyliin ""pelkään, etten pystykään tätä naista tyydyttämään"".

Haukuin pahasti miehen viikonloppuna , kun se jahtasi pimuja... Nyt se ei yritäkkään mua, eikä sillä seiso vaikka minä miten hieron... Normaalisti hän on täys sonni... ja olevinaan tosi mies. Onko tosi ettei olisi kestänyt haukkua pieni kaluiseksi kukkoilijaksi... taisimpa lisätä vielä teeskennelleeni usein orkkuja hänen mielikseen. Veikö itsetunto kyvyt vai tuliko minusta niin kauhea etten kiihota lainkaan.

Meillä taas taitaa olla toisinpäin. Mieheni haukkuu minua munahaukaksi, kun haluan seksiä hänen kanssaan vissisti liian usein. Kerran päivässä ainakin ja viikonloppuisin mieluusti rakasteleisin useamminkin...ns. pikapanot ihania.
Huora sanaa olen kuullut kanssa aika usein, luulee että käyn vieraissa ettei yksin riitä kun olen kuulema niin perso munalle.
En kuitenkaan, ainakaan vielä ole vieraisiin sotkeutunut ja toivottavasti ei tarvitse mennäkkään.

Kylläpä luettelit juuri ne asiat, joita ei oikeasti kannata mennä sanomaan edes leikillään.

Onko tullut mieleen, että seksuaalisuus on asia, joka on herkkä paikka eikä mikään kätevä pilkan aihe.

Täytyy sanoa, että en ole noin ääliömäistä temppua kuullut kenenkään tehneen. Nyt kuulin.

Minä haluaisin että mies olisi kokoajan kimpussani, muna ojossa. Jos joskus näin tapahtuu, en koskaan kehtaa kieltäytyä,, koska jos yritän edes vähän pitkittää tilannetta, mies heti luulee tulleensa torjutuksi eikä tee enää ikinä mitään aloitetta.
Se on sääli, että hän tuntee itsensä siaksi tai ahdistelijaksi...minusta hän ei ole sitä...ehkä tosin ajattelisin että hän on ahdistelija, jos hän ei olisi itse sitä mieltä.

Minusta monet naiset on helvetin julmia miehilleen jostain syystä. Ihan niinkuin luulisivat että miehellä ei ole tunteita ollenkaan. Toivottavasti osaan itse ottaa mieheni huomioon, aina ei ole helppoa tulkita vaiteliasta kaveriaan.

Kun kerran se elämänkumppanin ymmärtäminen on niin sangen vaikeaa, niin käännetäänpä asia päälaelleen, jos se vaikka auttaisi:

Mietipä jos itse olisit jahtaillut samalla tavalla muita miehiä, ja palkinnoksi miehesi haukkuisi sinun seksuaalisuutesi ja olemuksesi pataluhaksi. Ja sanoisi vielä vetelevän mieluummin käteen, mutta mieliksesi on suostunut sinua panemaan.

Menisikö itsetuntosi manan majoille, vai vituttaisiko ukkosi niin, ettei oikein meinaisi mahla alkaa virtaamaan? Kun olet pähkäillyt vastauksen tähän ongelmaan, tietänet mikä miestäsi vaivaa.

Ymmärrän kyllä, että pikaistuksissaan tulee sanottua sellaistakin, mikä olisi parempi viedä mukanaan hautaan. Kyllä miestäkin voi kumppani suorastaan etoa seksuaalisesti, varsinkin tuollaisen käytöksen jälkeen. Jos teillä kuitenkin on suhde muuten kunnossa, niin eiköhän se siitä ajan kanssa ja asiasta jutellen selkiä.

W.

Se vaan menee niin että jompi kumpi on se halukkaampi. Eikä se aina ole mies ja pitkässä suhteessa roolit voi vaihtuakin.

Sen olen huomannut, että jos aktiivisempi painostaa, passiivisemmalle tulee tunne että seksi on pakkopullaa vaan sen toisen mieliksi ja häntä alkaa haluttaa entistä vähemmän. Näin voi käydä sekä miehelle että naiselle. Jokainen haluaa että saa joskus vietellä kumppaninsa eikä aina olla se keneltä seksiä kinutaan. Jos toinen on liian helppo, kiinnostus vähenee. Ja näin käy sekä miehillä että naisilla. Myös nainen haluaa metsästää.

Asiaa max, oli hyvä, että huomasit tämän. Jos nainen on aina halukas, tai jopa aktiivinen, niin mies voi kyllästyä. Jos mies taas joutuu tekemään vähän töitä saadakseen, niin pitkässä juoksussa seksi saattaa säilyä paremmin kiinnostavana.