miehen haluttomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla kans melkein sama juttu, et saan tehdä aina aloitteen mut se ei enää kiinnosta pahemmin aina olla ite vokottelemassa. Ja ku ukko haluaa niin se vaan jankkaa kokoajan et nyt mennään tekemään lapsia, eikä muulla tavalla osoita hellyyttä jos ei sitten lapsellisesti tuu hinkkaamaan kulliaan mun kylkeen ku koira. Mä haluaisin et ne seksi halut puhkeaisi romanttisesti kuin elokuvissa... Sitä tuntee itsensä ihan sängyn patjaksi tai koneeksi. Että yhtä äkkiä pitäs vaan alkaa sormia napsauttamalla haluttamaan!

meillä puhuttiin asiasta. Muut asiat onkin hyvin, joten ei ole kyse mistään loukkaamis-välinpitämättömyyskierteestä, eikä yrittämisen puutteesta eikä estoista tai siitä, etten minä suostu mihinkään. Tän miehen kanssa ei saa tehdä paljon mitään, mitä haluaisin.

Tilanne parani puhumalla sen verran, että seksiä alkoi olla noin kaksainkertainen määrä: joskus jopa viikolla eikä vain lauantai-aamuna 5 min. Tätä kesti ehkä kuukauden, sitten harveni entisestään, Taasko pitäisi puhua ja puhua ja patistaa toista väkisin yrittämään. Ongelma on siinä, että mä en edes halua tollasta velvollisuusseksiä. Joskus ennen oli ongelma, että teki mieli vaikka ei ollut aikaa eikä paikkaa... mutta ei tän miehen kanssa, koska se ei huomaa mitään eikä yksinään viitsi ihmeitä. pettämisestä puhuminen tuntuisi kiristämiseltä ja sitten toisen olsi taas pakko tyydyttää tarpeeni. En halua sellaista, vaan erotiikkaa, intohimoa, jopa ihan vapaaehtoista seksiä!

meillä on yritetty puhua ja puhua, mutta ei se oikein mihinkään johda. itse olis valmis mihin vaan ja voi sitä kaikkee mitä yrittää ja viimesenä tekis mieli vaan syyllistää vaikka sen tietää et ei se oo oikein. miestäni rakastan enemmän kuin mitään muuta, mutta tällä hetkellä jos missään muussa asiassa (kuin seksissä) tulee pettyneeksi suhteeseen niin en voi miettiä kuin poislähtöä. tässä on vielä nuori ja halut on kovat ja tuntuu että sillä saralla olis niin paljon vielä tutkittavaa ja löydettävää. vaikka mies ehkä 2 kertaa kuussa suostuukin niin saa siinä perseruvella tehdä töitä että kummankin kiinnostus säilyy loppuun asti...
... voi kun kerran minut vieteltäisiin ja annettaisiin vain nauttia haluista!

juu kyllähän sitä ilmenee molemmin puolin...jos ukkosi ei innostu tuostakaan...kyllä jotain on pahoin pielessä..
minua ei tarvitsisi kahtakertaa pyytää...ja hommahoituisi molemminpuolin..itselläni ei ole haluista kiinni päin vastoin
liikaakin tuntuu välillä..ongelma on siinä kun toisenkanssa ei voi asijasta puhua(ovet paukkuu heti)se on hirveää harrastaa seksiä kun ainut ehkäisy on yhdynnän keskeyttäminen kokoajan olla varpaillaan..jäät aina paitsi
ainut helpotus on itsetyydytys..kyllä siinä..v käyrä nousee
kaiketi kun kysyntää olisi..siinä jossain vaiheessa alkaa katsomaan aidan toisellepuolen..sinun tapauksessa jos ukkoasi ei suuseksikään kiinosta..olen sanaton
kyllä tuossa tapauksessa täytyy jokin muu kiinostaa
enkä tarkoita pakota toista naista

Miehen haluttomuutta on nyt jatkunut ehkä parisen vuotta. Välillä on aikoja, jolloin menee paremmin ja välillä taas huonommin. Mies kyllä halaa ja pussaa ja kertoo rakastavansa, mutta seksihalut ovat vain niin kovin harvenneet. Asiasta on puhuttu useampaan otteeseen ja mies on syyttänyt stressiä ja väsymystä. Olen vain niin loukkaantunut, kun minut jatkuvasti torjutaan ja asia vaivaa toden teolla. Ehdotin taas puhumista ja nyt haluan kyllä jotain muutosta tilanteeseen tai edes miehen omaa pohdintaa, miksi ei kiinnosta.

Julma ja realistinen, mutta aah niin vapauttava totuus miehen seksielämstä on seuraava:

Miehen seksivietti ohjaa häntä voimakkaasti naisten seuraan. Kiinnostuttuaan jostain naisesta hän palvoo ja ihailee häntä suuresti. Tietenkin haluaa rakastella tämän naisen kanssa niin usein kuin fyysisesti pystyy. Mutta, tämä ei ole ikuista ja päättyy aikanaan. Joskus tulevaisuudessa, kuukausien, vuosien päästä naisesta tulee tuttu ja tylsä, siis seksuaalisesti ja miehen libido vaatii kiihoittuakseen lisämausteita. Usein näitä haetaan seksileluista, pukeutumisesta, paikoista jne. Tämä on kuitenkin loppukädessä vain realiteettien väistelemistä, eikä yksinkertaisen tosiasioiden tunnustamista. Miehen seksuaalisuus toimiakseen vaatii lukuisia partnereita, mielummin nuoria, sileä ihoisia herkkuperseitä, seksiä jossa mies pääsee hallitsemaan vailla tunteita ja tuntea olevansa se suurin siittäjä!

Yhteistyössä