Miehen itsekkyys huipussaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllä kulta, sopii kulta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllä kulta, sopii kulta

Vieras
Mun niin kyrsii tuon ukkelin minäminäminä-asenne. "en MINÄ ehdi, en MINÄ voi, ei MINULLE sovi, sitten kun MINÄ ehdin, MINUN työt" ja blaablaa. Meinas pyytää vanhempansa meille viikonloppukylään niin sanoin et "en MINÄ jaksa heitä nyt viihdyttää, ei sovi MINULLE"

Otti yllättäen nokkiinsa ja taas jotenkin ja jonkun kautta ne on nyt tulossa lauantaina yökylään. Sanoin miehelle et lähdetään sit ulos, syömään ja paukuille jonnekin... "En MINÄ voi kun sunnuntaina pitää käydä töissä"

Ei mitään kompromisseja, niin tehdään kun hän sanoo. Terveisin kynnysmatto.

AAAAARRRGGH!

ttu et tekis mieli pamauttaa paistinpannulla takaraivoon.

Ahaa, eli ilmeisesti mä olen ainut nainen maailmassa jolla on miehen kanssa joskus vaikeaa?

Minkälaisista asioista tänne siis saa kirjoittaa, kuinka täydellinen nainen, äiti, sisar ja ystävätär pitää olla että saa sen yhden ystävällisen kommentin kun joku asia elämässä harmittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Meisselitäti:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Huoh. Mistä näitä riittää? :o

No mitä? Riittihän / Riittäähän teilläkin. Jos ei tätä, niin jotakin muuta lajia.

No näitä ihmisiä, joiden mielestä tuntuu olevan rakentava tapa tuoda asiaanse esiin kostamalla ja käyttäytymällä yhtä lapsellisesti kuin se, mistä kumppania itse haukkuu. Minulle ihan vieras toimintatapa. Tai taisin minä ala-asteella tuota harrastaa.

heh, ja jos joku kysyy mitä tehdä jossain muussa tilanteessa niin annetaan ohjeeksi että jätä sinäkin siivoamatta,vastaa miehelle samalla lailla,elä tee enää ruokaa. mitenköhän päin sitä oikein oltaisiin?:D

mun mielestä voisi kanssa porukat pikkasen miettiä mitä toisten viesteihin oikein vastaa.jos ei ole asiaa niin jättää kommentoimatta.mun mielestä BKM sun ensimmäinen viesti on ihan yhtä lapsellinen ja ala-astemainen kuin mistä muita syytät.

Meille ei kyllä kukaan tule yökylään, ellei olla siitä yhteisesti etukäteen sovittu, että molemmille käy. Suuttuisin minäkin, jos mies olisi jotain tuollaista yksin sopinut.

Yhteistyössä