Hae Anna.fi-sivustolta

Miehen ja minun samantyyliset unet

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä hämähäkkejä, 29.06.2005.

1. hämähäkkejä Vierailija

Mistähän johtuu, juhannusyönä näimme aviomieheni kanssa samantyylisen unen. Miehen käsivarressa oli hämähäkinpesä mistä alkoi tulla pieniä hämppyjä ja minä näin samanlaisen pesän unessani seinässä kiinni. Samanlainen uni samaan aikaan aviopareilla???

2. Sinilemmikki Vierailija

Onko teillä jokin yhteinen inhottava, häiritsevä tai raastava, kiusallinen ""salaisuus"", mikä pitäisi saada pois omaltatunnolta, sydämeltä tms.?

Olisiko teillä jotakin puhuttavaa, minkä jälkeen ilma olisi ns. puhdistettu? Se voi olla teidän kahdenvälinen juttu tai jokin sellainen, mihin liittyy muita ihmisiä - mene ja tiedä, sen tiedätte vain te itse :)

t. Sinilemmikki
    Rakkautta ja iloa sydämiin :)

3. ap Vierailija

Kyllä, pitää paikkansa että meidän välillä on yksi asia mikä on raastanut mutta olemme kuvitelleet että se on jo puhuttu pois. Ja se liittyy kolmanteen osapuoleen ketä kohtaan tunnen rakkautta.

4. Sibriina Vierailija

Ikävä sanoa,mutta minulle hämähäkit aviovuoteessa ja makuuhuoneessa tarkoittivat avioeroa.. eli ei kovin hyvää nämä monijalkaiset tiedä... ei välttämättä eroa,mutta vaikeuksia parisuhteessa.

5. Muuan Vierailija

Sellaiset hyönteisunet saattavat myös johtua hermojen ärsytystilasta - esimerkiksi alkoholinkäyttö saattaa aiheuttaa semmosia unia. Kun nyt juhannusyö, oli niin alkoholilla saattaa olla vaikutusta hämähäkkien joukkoesiintymiseen.

tämä vain tämmönen lisäehdotus...

6. Hämähäkeistä Vierailija

Joku tulkitsi joskus, että hämähäkit voisivat viitata alkoholiongelmiin. En tiedä onko mitään perää, mutta tällaisen muistan joskus lukeneeni.

Viittasit, että asia voisi tarkoittaa rakkaudentunnettasi kolmanteen osapuoleen. Jos omassa unessasi hämähäkinpesä on seinässä kiinni, voisiko se viitata talosi (=sinä itse) seinään. Rakkaus on siis edelleen sinussa kiinni.

Miehelläsi taas pesä oli ihon alla. Hänelle rakkautesi on ehkä vaikea asia, ""syöpäläispesä"" joka on kaivautunut hänen ihoonsa. Asia josta ei pääse kokonaan irti, vaan se kasvattaa uusia ja uusia harmeja tai ikäviä asioita.

Toisaalta löysin netistä seuraavan uniselityksen: ""Hämähäkki. Hyvä enne. Mitä enemmän hämähäkkejä näet, sitä paremmalta tulevaisuus näyttää.""

Tämä on ihan arvailua, en ole minkäänpäiväinen tulkitsija. Toisaalta meilläkin on ollut elämässä joskus samanlainen tilanne. En tosin muista millaisia unia näin silloin.

7. tällaisen ... Vierailija

tulkinna löysin minä ja kopioin sen sinulle nyt tähän.

Hämähäkki. Hyvä enne. Mitä enemmän hämähäkkejä näet, sitä paremmalta tulevaisuus näyttää. Myös hämähäkin tappaminen lupaa menestystä. Seitti tuo iloa ystävistä.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri