P
Pulmallinen tilanne
Vieras
Hei, toivoisin kommentteja seuraavaan asiaan: olemme olleet vaimoni kanssa naimissa lähes 20 vuotta, 2 lasta joista toinen jo muuttanut pois kotoa. Avioliitossamme on ollut ylä- ja alamäkiä sekä yksi uskottomuusjuttu vaimoni taholta. Kuitenkin liittomme on ollut minusta ihan hyvä. Seksielämä on hiipunut aika tavalla parina viime vuotena ja muutenkin tuntuu että yhteiset asiat alkavat olla aika vähissä. Kaikki on vaan sitä arkea. Olemme puhuneetkin asiasta yhdessä mutta ratkaisua ei olla oikein löydetty. Itse olen lähes aina työskennellyt naisvaltaisella alalla ja muutenkin tullut aina paremmin toimeen naispuolisten työkavereiden kanssa. Nyt olen tutustunut työni puolesta suurinpiirtein samanikäiseen naiseen jonka kanssa synkkaa tosi hyvin. Välillämme ei ole mitään ns. eroottista vipinää eikä varmaan tulekaan koska emme kumpikaan ole hakemassa uutta suhdetta. Häneen tutustuminen on piristänyt minua paljon ja viihdymme hyvin toistemme seurassa. Olemme puhuneet että kävisimme joskus esim. syömässä ulkona ilman mitään taka-ajatuksia. Itse uskon täysin miehen ja naiseen väliseen puhtaaseen ystävyyssuhteeseen mutta kannattaako asiasta kertoa puolisolleni. Toisaalta haluaisin olla hänelle rehellinen tästä ystävyyssuhteesta koska mielestäni minulla ei ole mitään salattavaa. Vaimoni on kuitenkin aika mustasukkainen luonne enkä haluaisi tästä asiasta tulevan riitoja.