miehen kanssa ihan kamala riita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
se sanoi mulle niin hirveitä ja kamalia asioita suutuspäissään etttä mä olen ihan oikeesti jossain shokkitilassa, ihan järkyttynyt ja sanaton.
niin paha olla henkisesti että oksettaa ja yks vaan tuijottaa tuolla tyynenä telkkaa ja juttelee kun mitään ei olis tapahtunut.
siksi varmaan järkytyin kun ei tuo koskaan oikein suutu tai ainakaan sano pahasti.. kamala olotila, en pysty edes meneen miehen lähelle, sen näkeminenkin saa aikaan puistatuksen.
voi luoja et mä reagoin tällee, en olis uskonut...
en edes tiedä miksi kirjoitan tänne, koitan ehkä purkaa vaan jonnekin tätä kamalaa oloa...

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Tuttu tunne, meilläpä tälläistä eilen illalla, ukko nyt töissä eikä sanaakaan olla puhuttu ja tuskin tullaan puhumaan.. :hug:

:( voi kurja :(
mä haluaisin puhua, mutta en pysty.
mies sanoi ihan kamalia asioita ja kun sanoin sille että tarkoititko todella niin se alkoi väittää mua valehtelijaksi, ei hän oo sellasta sanonut.. haistatteli, huusi, haukkui ja raivosi. en voinut kun olla hiljaa pala kurkussa ja itkeä.

:hug:
Toi on hanurista...Mut eiköhän se siitä...Annat sen rauhottua ja koitat ite rauhottua..Käy vaikka kävelyllä tai jotain millä saat vähä tuuleteltua ittees ja päätäs. Jossain kohtaa varmasti selvitätte asiat. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se sanoi mulle niin hirveitä ja kamalia asioita suutuspäissään etttä mä olen ihan oikeesti jossain shokkitilassa, ihan järkyttynyt ja sanaton.
niin paha olla henkisesti että oksettaa ja yks vaan tuijottaa tuolla tyynenä telkkaa ja juttelee kun mitään ei olis tapahtunut.
siksi varmaan järkytyin kun ei tuo koskaan oikein suutu tai ainakaan sano pahasti.. kamala olotila, en pysty edes meneen miehen lähelle, sen näkeminenkin saa aikaan puistatuksen.
voi luoja et mä reagoin tällee, en olis uskonut...
en edes tiedä miksi kirjoitan tänne, koitan ehkä purkaa vaan jonnekin tätä kamalaa oloa...

Sanoitko itse pahasti? Riitelitkö sinä yleensä yksinään?

mies sanoi kaikkea mahdollista mun menneisyydestä minkä tietää satuttavan, haistatti vitut ja paskat, syytti valehtelevaksi kusipääksi, huusi et vitun ämmä, vitun kusipää, vitun idiootti kun et tajua mitään jne.
ja mä todella olin vaan hiljaa. yritin väliin sanoa jotain, mut mies huusi kauheuksiaan niin et mä en saanu sanaa suustani, itkin vaan.

ja nyt se kysyi että pärjäätkö sä kun itkin edelleen. sanoin että en ja mies lähti harrastukseensa jättäen mut yksin tänne itkemään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies sanoi kaikkea mahdollista mun menneisyydestä minkä tietää satuttavan, haistatti vitut ja paskat, syytti valehtelevaksi kusipääksi, huusi et vitun ämmä, vitun kusipää, vitun idiootti kun et tajua mitään jne.
ja mä todella olin vaan hiljaa. yritin väliin sanoa jotain, mut mies huusi kauheuksiaan niin et mä en saanu sanaa suustani, itkin vaan.

ja nyt se kysyi että pärjäätkö sä kun itkin edelleen. sanoin että en ja mies lähti harrastukseensa jättäen mut yksin tänne itkemään.

Mistä tämä sai alkunsa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mistä tämä sai alkunsa?

siitä kun mun äiti soitti ja kysyi voisko mun poika tulla yökylään ens viikolla. sanoin et tottakai (lapsi 5v tosi mielellään menee mummuille) niin mies sanoi et mä nautin siitä et saan lapseni pois täältä kun en jaksa sitä.
ja niin ei todellakaan ole, en todella ymmärrä miksi se sanoi niin pahasti.
mies ei ole lapsen isä, mutta ollut koko lapsen elämän kuvioissa mukana.
lapsi on yökylässä 0-5krt kuussa ja toisinaan mäkin olen mukana. mä en ole väsynyt enkä masentunut enkä mitään, en ymmärrä mistä se repäs sen et en jaksa olla lapseni kanssa. halus vaan satuttaa, en tiedä miksi.

Miehellä on nyt jotain muuta hampaankolossa. Tuo lapsen kyläreissu oli vain tekosyy riidalle. Mies saattaa olla vaikkapa ihastunut toiseen, tai sitten tunteet ovat niin viilenneet, että olisi parempi lopettaa.

Sulla on oikeus olla järkyttynyt ja mitä kaikkea sitten tunnetkin. Anteeksi ei tarvitse antaa, ennen kuin itse haluat. Mieti asioita rauhassa, katso miten mies alkaa suhtautua ja tee sitten se ratkaisu, jonka haluat.

Voit myös sanoa miehelle, että tuossa on ovi; pyydätkö anteeksi, selitätkö mistä on kysymys ja opettelet käyttäytymään, vai lähdetkö.

Alkuperäinen kirjoittaja xbxb:
:hug: Koita jotenkin saada ajatukset muihin asioihin. Onko teillä lapsia? Kuulivatko?

mulla lapsi edellisestä suhteesta, mutta ei ole kotona..
vedän kunnon hikitreenin ja siivoan, menen suihkuun, käyn kaupassa, haen herkkuja ja vastaanotan lapsen kotiin :)

kiitos kaikille kun jaksoitte lukea..

Yhteistyössä