Pieni paikkakunta, jollaisessa olen ennenkin asunut. Kouluun matkaa vaivaiset 20min, ei tunnu kamalan ikävältä matkalta, mutta tietenkin lasten pitäis sopeutua erilaiseen kouluun jne. Miehen vanhemmat suht. lähellä, uskon että mies tykkäis siitäkin. Harrastusmahdollisuudet erilaisia kuin kaupungissa - mulle tää sopis, sillä eräs vaelluskohdekin löytyis läheltä 
Mutta.. siellä pitäisi minunkin keksiä uudenlaista tekemistä. Viljellä jotain? Ottaa kotieläimiä?
Asumisesta tulis käytännössä ilmaista. Toisaalta tekis mieli muuttaa - ja toisaalta tää nykyinen asuntokin on ihana, mutta kallis. Keksikää mulle lisää plussia ja miinuksia, kaupunki vs. "peräkylä"
Oon itsekin asunut tosiaan tuollaisessa 5000 asukkaan kylässä, mutta kultaako aika muistot?
Mutta.. siellä pitäisi minunkin keksiä uudenlaista tekemistä. Viljellä jotain? Ottaa kotieläimiä?
Asumisesta tulis käytännössä ilmaista. Toisaalta tekis mieli muuttaa - ja toisaalta tää nykyinen asuntokin on ihana, mutta kallis. Keksikää mulle lisää plussia ja miinuksia, kaupunki vs. "peräkylä"