Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis onko lapseton kaveri?
Niil on pari lasta ja se nainen ei saa edes yöunille niitä ilman miestä, se kaveri joutu lähtemään kesken kaiken meiltä pois laittamaan lapsia nukkumaan ja tuli sitten takaisin.
Toi kuulostaa niin tutulta, miehen veli on samanlaisessa liitossa, sääliks käy miestä !
Samoin mun miehen veli...
Hmm.. tai sitten te vaan kuvittelette kamalat "talutusnuora" tilanteet.
Kyllä mun veljen vaimokin soittelee useasti, jos veli on vaan meillä, enkä ikinä oo sitä kummallisena pitänyt. Samoin jos veljen vaimo on meillä.
Mutta ehkä jollain perheillä on vaan läheisemmät välit & käytettävyys kuin toisilla. Toki talutusnuora ihmisiäkin voi olla, mutta hyvin usein nuo talutusnuora ihmiset tulee vaan vieraiden omasta päästä.
Mun kaveripiirissä oli mies, jonka avokki aina mukamas kielsi menot. No kun sit kaverin (mies) kanssa kahdestaan ja kysyin, että onko tosiaan niin tossunalla, kun musta se avokki ei ole ollenkaan sellainen (olin siis tekemissä tyypin kanssa) niin paljasti mulle, että hän käyttää sitä tekosyynä, että ei oo pakko aina mennä niin kuin kaverit käskevät. Häntä ei kiinnosta joka viikonloppu rymytä baareissa niinkuin sinkuttomat kaverit. No kuten todettu. Kolikolla tosiaan on usein kaksi eri puolta.