Miehen kaverit täällä meillä joka ilta "seurana" monen monta tuntia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lflglg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lflglg

Vieras
Mies siis skypellä höpöttää ja pelaa pelejä. Skype auki kaiket illat ja kaverit kuulevat kaiken mitä meillä tapahtuu, milloin lapset kiukuttelevat jne. Tietävät että mitä sapuskaa meillä on milloinkin. Istun siispä sohvalla hiiren hiljaa kaikki illat.

Jos aletaan kattoo vaikka leffaa niin eipä mee kauan ku skype soi taas.

Mä en haluais että meillä on "täällä" joka ilta jotain muita tyyppejä kuin oma perhe

Kohtalontovereita??

Vietetään me niitäkin, mutta useimmiten mies on koneella. Eikä hän nyt varmaan kavereilleen voi sanoa että älkääs nyt soitelko.

Tossa se istuu koneella kaiket illat. Saadaan päivisin olla kahdestaan joten suotakoon se hänelle. Ärsyttää vain kun ei voi mitään puhua ilman että kaverit kuulee myös.

Hommaa miehelle headset

18811.png

• Tykkää
Reactions: Myry vaan
[QUOTE="A.p";26451015]Vietetään me niitäkin, mutta useimmiten mies on koneella. Eikä hän nyt varmaan kavereilleen voi sanoa että älkääs nyt soitelko.

Tossa se istuu koneella kaiket illat. Saadaan päivisin olla kahdestaan joten suotakoon se hänelle. Ärsyttää vain kun ei voi mitään puhua ilman että kaverit kuulee myös.[/QUOTE]

No eihän niille kavereille tarvitse sanoa, sulkee vain koneensa.

[QUOTE="A.p";26451025]Sillä on ihan sikakallis headset mutta kyllä meidän puhe kuuluu myös mikkiin.[/QUOTE]
Voisko mies sitten olla eri huoneessa Skypeen puhuessaan? Mä teen etätöitä ja käytän Skypeä työkavereiden kanssa palaveeraamiseen, mutta ei meiltä muut äänet työkavereille kuulu, kun käytän headsetiä. Toki, jos joku tulisi ihan tähän mun viereeni puhumaan, niin sitten kuuluisi. Muttei viereisestä huoneesta kuulu mitään.

No meillä kolmio kahdessa kerroksessa, kone oltava olkkarissa enkä mä tahdo meidän makkarissakaan kaiken aikaa olla (makkarit yläkerrassa)

Miehen headset tais maksaa noin 150-160e. Ettei mitkään halvat paskat oo

[QUOTE="A.p";26451050]No meillä kolmio kahdessa kerroksessa, kone oltava olkkarissa enkä mä tahdo meidän makkarissakaan kaiken aikaa olla (makkarit yläkerrassa)

Miehen headset tais maksaa noin 150-160e. Ettei mitkään halvat paskat oo[/QUOTE]
Eikö mies voi mennä koneineen makkariin? Vai onko teillä pöytäkone eikä läppäri? Jos ei, niin itsensä voi laittaa Skypestä myös offline-tilaan, niin ei kaverit soittele.

[QUOTE="A.p";26451015]Vietetään me niitäkin, mutta useimmiten mies on koneella. Eikä hän nyt varmaan kavereilleen voi sanoa että älkääs nyt soitelko.

Tossa se istuu koneella kaiket illat. Saadaan päivisin olla kahdestaan joten suotakoon se hänelle. Ärsyttää vain kun ei voi mitään puhua ilman että kaverit kuulee myös.[/QUOTE]

Mitä ihmettä sä valitat, jos kerran olet itsekin sitä mieltä että "se suotakoon hänelle". Entäs jos se koneella istuja olisitkin sinä, mitähän sun mies sanois? Ei perheellinen mies voi istua illat pitkät kavereineen koneella, haloo..

[QUOTE="heh";26451099]Ap voisi alkaa esittämään sekopäätä: laulaa kovaa ja korkealta ja puhuu niin outoja, että miestä alkaa hävettää. Eiköhän skypeily vähene...;)[/QUOTE]

Jep. Jos mies ei siirry hyvällä pois kuuloetäisyydeltä, niin ala pitää sellaista elämää, ettei hän kehtaa enää olla skypellä "kun toi vaimo on vähän seko". :D

Rupee joku pv kuiskuttelee tuhmuuksia ukon korvaan... "Hei kultsi, haluisitsä, että mä työntelisin taas dildoa sun peppuun" yms :D Luulis ukon nolostuvan sen verran, ettei avaa Skypeä hetkeen xD Tai sit sanot vaan ukolle suoraan, että on ihan kiva, että on yhteydessä frendeihinsä, muttä sä kaipaisit myös perheaikaa ilman ulkopuolisia kuuntelijoita. Miehet ku ei yleensä ymmärrä vihjailuja, niille pitää sanoa asiat suoraan.

Yhteistyössä