miehen käytöksestä. en ymmärrä. sivistäkää minua!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anneli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"anneli"

Vieras
miehellä oli ihastus, jota ei saanut. sitten minä ilmaannuin hänen elämäänsä. meillä on ollut juttua, mutta seurusteluksi sitä ei kai voi sanoa. mies lähti ulkomaille ihastuksensa perään ja tuli pian pettyneenä takaisin. vk-loppuna oli miehen synttäribileet ja minut oli tietenkin kutsuttu. hämmästyin, sillä sinne oltiin kutsuttu hänen ihastuksensa naispuolisia kavereita. tunsin itseni ulkopuoliseksi ja petetyksi, koska mies suuteli yhtä näistä naisista. nainen oikein kiehnäsi ja tarrautui mieheen, vaikka mies on kertonut tykkäävänsä minusta.

haluaako se nyt olla mun kanssa vai ei ja miksi moinen käyttäytyminen aikuiselta mieheltä? onko ikävä exää vai mitä?

Jos mies on sinkku, niin en ymmärrä sun ongelmaa.
Jos te vain tapailette ettekä ole mitään sääntöjä tehnyt, niin mikä tuossa on väärin? Kai sinäkin saat pitää hauskaa jos haluat?

Juokse karkuun minkä kintuistasi pääset tollasta itsekeskeistä ällöä. Ei se elo helpotu tollasen kaverin kanssa koskaan. Sua odottaa varmasti jossain joku parempi. Jalat suhun pyyhitään mennen tullen jos sen annat tapahtua.

Sä oot ap joko todella epätoivoinen tai sitten erittäin yksinkertainen. Miten tuosta saa nyt väännettyä että mies ois millään tavalla susta kiinnostunut? Halua korkeintaan seksiä, tuskin sitäkään.

Mitä väliä sillä on sulle, haluaako se olla sun kanssa? Haluatko sä oikeesti muka olla tommosen kanssa? Sehän haikailee jotain muuta ja sillä näyttää kuitenkin kelpaavan kuka vaan. Ei kuulosta oikein kivalta.

• Tykkää
Reactions: päätön
AIka moni nuori nainen käyttäytyy tuohon tapaan. Haikaillaan sellaista, jota ei saada, ja siinä sivussa pyöritetään muutamaa muuta. Kuvioon kuuluu aina se "pakollinen" kaverimies, jonka kanssa syödään sunnuntaisin pizzaa ja itketään murheita ja ollaan niin kuin ei tiedettäisikään, että sekin on ihastunut.

Sinulla on nyt tässä kuviossa se kaverimiehen rooli. Ota tai jätä, minä jättäisin.

AIka moni nuori nainen käyttäytyy tuohon tapaan. Haikaillaan sellaista, jota ei saada, ja siinä sivussa pyöritetään muutamaa muuta. Kuvioon kuuluu aina se "pakollinen" kaverimies, jonka kanssa syödään sunnuntaisin pizzaa ja itketään murheita ja ollaan niin kuin ei tiedettäisikään, että sekin on ihastunut.
Sinulla on nyt tässä kuviossa se kaverimiehen rooli. Ota tai jätä, minä jättäisin.

Niin, ja jos kaikki ovat sinkkuja, niin en näe tuota huonona juttuna.

Tosin syynä on kai se, että itse tuossa yhden kesän käytin juuri noin :D Ja minun "kaverimies" on edelleenkin minun hyvä ystävä. Tosin kyllä se oli pirun hankalaa ku selvis että se on korviaan myöten ihastunut minuun. Nyt onneks on ihan uudet naiset mielessä, ja minäkin seurustelen onnellisesti, yhden tuonkesäisen miehen kanssa.

Krhm, niin, enkä varmasti ois alkanut harkitsemaankaan sitä seurustelua kovinkaan vakavasti jos ei ensin oltais kokeiltu seksiä. Mitä jos se oiskin ollut ihan ylihuonoa?

Öö, eihän mie selkeästikään halua aloittajaa, mikä tässä nyt on ongelma? Aloittaja haluaa silti sen miehen?

Itse unohtaisin tuollaisen, kun et kerran vastakaikua saa. Ennen kuin menee viimeisetkin itsekunnioituksen rippeet.

Nyt ryhdistäydy nainen!! Ei tuommoisesta miehestä ole seurustelukumppaniksi saati mitään sen vakavampaan. Miksi vielä roikut miehessä, vaikka hän liitelee jonkun toisen naisen perässä ympäri maailmaa ja vielä sinun läsnäollessasi suutelee muita naisia?? Eikös tuossa nyt ole selvät merkit siitä, että mies ei ole sinusta vakavasti kiinnostunut, pitää sinua korkeintaan jonkinlaisena "varanaisena". varmaan pönkittää hänen itsetuntoaan kivasti, että naiset tuolla tavalla roikkuvat hänessä... Unohda koko lapsellinen peluri!!

Öö, eihän mie selkeästikään halua aloittajaa, mikä tässä nyt on ongelma? Aloittaja haluaa silti sen miehen?

Itse unohtaisin tuollaisen, kun et kerran vastakaikua saa. Ennen kuin menee viimeisetkin itsekunnioituksen rippeet.

Niin, ja jos kaikki ovat sinkkuja, niin en näe tuota huonona juttuna.

Tosin syynä on kai se, että itse tuossa yhden kesän käytin juuri noin :D Ja minun "kaverimies" on edelleenkin minun hyvä ystävä. Tosin kyllä se oli pirun hankalaa ku selvis että se on korviaan myöten ihastunut minuun. Nyt onneks on ihan uudet naiset mielessä, ja minäkin seurustelen onnellisesti, yhden tuonkesäisen miehen kanssa.

Krhm, niin, enkä varmasti ois alkanut harkitsemaankaan sitä seurustelua kovinkaan vakavasti jos ei ensin oltais kokeiltu seksiä. Mitä jos se oiskin ollut ihan ylihuonoa?

Ei siinä mitään pahaa sinänsä olekaan. En näe aloituksen miestä välttämättä sikana sen enempää kuin samoin käyttäytyviä naisiakaan. Nykypäivän sinkkuelämä nyt vain menee noin.

Noissa leikeissä vain on aina joku, joka on tosissaan ja jolle jää paha mieli. Ja aika harvoin se ystävyys on tosi ystävyyttä, useimmiten se menee niin, että toinen on ihastunut, ja toiselle kelpaa kyllä ihailu ja seura, mutta eroottinen vetovoima puuttuu tai muuten vain haluaa kurkottaa "tasokkaampaa" kumppania.

Itse tein nuoruudessani sen pahan virheen, että pitkään toisia pyöriteltyäni aloin seurustella ko. kaverimiehen kanssa. Ainoa asia, mitä elämässäni kadun.

Yhteistyössä