Miehen kehut, aina rivien välistä saa onkia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Mieheni harrastaa sitä, että käy uimassa ja se on siis ihan hänen oma harrastuksensa, minä en uimaan mene. Talvisin käy avannossa, mut nyt kun siis on kesäaika niin ihan vaan saunassa ja uimassa tuolla kunnan uimarannalla. No nyt tuli sieltä uimasta ja sanoi: 'Siellä oli peräti kahdella naisella samanlaiset bikinit kun noi sun uusimmat. Toinen oli joku nuori tyttö, tissitön, toinen oli joku jolla oli niin iso perse, että se näytti alaosa silmälapulta'. Mä päättelin, että tuo siis tarkoitti sitä, että mun kroppani näyttää niissä bikineissä hyvältä, mutta sitä vaan mietin, että miksi miehen on niin vaikea sanoa naiselle kunnolla, että olet minusta kaunis ja sinun vartalosi on mulle mieleen. Juu onhan niitä jotka kertoo suureen ääneen humalassa tai hirveän panetuksen vallassa, että olet maailman seksikkäin, mutta kun pitäis sanoa juhlamekko päällä tai farkuissa tai salivaatteissa tai bikineissä niin ei kun ei. Vai onko vaan mun puolisoni juntti?

Perus suomalainen mies sulla on. Ei satele kehuja tääläkään ja kun kysyy tykkäätkö minusta niin sanoo että pakkohan se on ja kertoo jos tilanne muuttuu. Niin karski mutta niin rakastettava aviomieheni!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Perus suomalainen mies sulla on. Ei satele kehuja tääläkään ja kun kysyy tykkäätkö minusta niin sanoo että pakkohan se on ja kertoo jos tilanne muuttuu. Niin karski mutta niin rakastettava aviomieheni!

Ja mä niin kaipaisin sitä, että mun vartaloa kehuttais aina silloin tällöin. Onko se nyt liikaa vaadittu. Itsekin sanoin tässä just viimeks miehelle, että minusta sinä senkun komistut vaan vuosien myötä, että olet paljon komeampi kuin silloin nuorena poikana. Jotenkin charmikas ja miehekäs nykyään.. Mut ei, mulle ei voi sanoa, että näytätpä hyvältä tänään.

Minulla oli valkoinen nätti tunika päällä kun mies tuli töistä kotiin. Silmissä välähti ja hän henkäisi huokaavalla äänellä: "enkeli..." ja sitten huomasi kai ettei äijät niin tee ja jatkoi lausetta "enkeli kenkeli navetassa lenteli" katsellen seinää kohti :whistle: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Työkaveria (miespuolista) "neuvottiin" kerran, että miten vaimolle olisi joskus hyvä llirkutella, hänen versionsa oli tämä: "Sä kaunehin oot, kun muita ei näy" *silmien pyörittelyhymiö*

:D No juu.. enkä siis tarkoita, että mua yhtään haittaa se kun miehen kasvoista näkee varsin hyvin ajatukset jos joku nättipeppuinen tyttö vaikkapa pyöräilee pyörätiellä kun auton kanssa ohitetaan se. Tämä ei liity siihen, voisin minäkin mennä pyöräilemään.. mut mä haluisin sellaisen mielipiteen joskus, eikä se sais olla sellainen, että juu nyt mua haluttaa niin sanon sulle jotain nättiä, että saan sut taipumaan (tosin ei se sano silloinkaan, silloin tuntuu vaan käsi takamuksella)..

Mun mies kehuu sinänsä harvoin, mutta sitten kun kehuu niin varmasti tarkoittaa sitä.

Ja kyllä, noita kiertoilmauksia käyttää hänkin; "Ne sun maastohousut on tosi hyvännäköset, ja peppu niissä näyttää hyvältä".... Siis housut on hyvännäköiset :D
Mut sit joskus osaa yllättää, ihan normaalissa tilanteessa, kesken arkisten touhujen, katsoo minua ja sanoo "kultsi taas keimailee", ja kun en minä keimaile, olen ihan tavallisesti, mutta vissiin silloin sitä silmää hivelee minun katsomiseni :)

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Työkaveria (miespuolista) "neuvottiin" kerran, että miten vaimolle olisi joskus hyvä llirkutella, hänen versionsa oli tämä: "Sä kaunehin oot, kun muita ei näy" *silmien pyörittelyhymiö*

:D No juu.. enkä siis tarkoita, että mua yhtään haittaa se kun miehen kasvoista näkee varsin hyvin ajatukset jos joku nättipeppuinen tyttö vaikkapa pyöräilee pyörätiellä kun auton kanssa ohitetaan se. Tämä ei liity siihen, voisin minäkin mennä pyöräilemään.. mut mä haluisin sellaisen mielipiteen joskus, eikä se sais olla sellainen, että juu nyt mua haluttaa niin sanon sulle jotain nättiä, että saan sut taipumaan (tosin ei se sano silloinkaan, silloin tuntuu vaan käsi takamuksella)..

Ymmärrän mitä tarkoitat.
:)

Minulla oli valkoinen nätti tunika päällä kun mies tuli töistä kotiin. Silmissä välähti ja hän henkäisi huokaavalla äänellä: "enkeli..." ja sitten huomasi kai ettei äijät niin tee ja jatkoi lausetta "enkeli kenkeli navetassa lenteli" katsellen seinää kohti :whistle: :heart:

:laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: ihana :D

Yhteistyössä