Miehen liian iso kalu

  • Viestiketjun aloittaja Pillu hellänä
  • Ensimmäinen viesti
Pillu hellänä
Miten kertoa miehelle niin että se uskoisi ettei pelkkä iso kalu tee seksistä hyvää? Mies tuntuu vain innostuvan enemmän kun sille huomauttaa että sen kalu sattuu.
 
Vaihda ..
Alkuperäinen kirjoittaja Pillu hellänä;11498314:
Miten kertoa miehelle niin että se uskoisi ettei pelkkä iso kalu tee seksistä hyvää? Mies tuntuu vain innostuvan enemmän kun sille huomauttaa että sen kalu sattuu.

Ukkosi pieni munaiseen mieheen . Pieni munaiset miehet on taiavia rakastajia ja osaavat paljon muutakin kuin pelkkää kyrvällä rynkyttämistä .
 
Mikketin
Se on samakuin mitä tyttöystäväni sanovat minulle :D
Se on kivun ja nautinnon rajamailla ;D

(21cm)
Mut silti mulle tulee ylpeä olo siitä että en ole kanan kulli =) Miksi =)? Me miehet... Ja egomme... Toiset ostaa AUdin toiset Bemarin mulle riittää Senttini =)

ROses are red and violet are blue, mikketins cock is so fucking huge ;)
 
Eräs
noiden kanssa alkaa aina jossain vaiheessa. Ainakin itselläni, koska minulla on ahtaat paikat. Lapsetkin piti leikata, kun en vain auennut. Suhteen alussa käy niin kuumana, että laajenee kyllä riittävästi. Jossain vaiheessa alkaa sattua, ehkä vuoden päästä. Sitten jo vähän pelkää ja jännittää ja sattuu taas lisää. Ei auta liukasteet eikä mikään...
Kannattaa kuitenkin kokeilla liukasteita. Jos ei apua, pitää vain harventaa kertoja.

Nykyinen mieheni on normaalikokoinen. Paras vaihtoehto. Pieni on kurjin, mutta ei isokaan ole hyvä, vaikka taitavat itse luulla niin.
 
Ilona
Alkuperäinen kirjoittaja Pillu hellänä;11498314:
Miten kertoa miehelle niin että se uskoisi ettei pelkkä iso kalu tee seksistä hyvää? Mies tuntuu vain innostuvan enemmän kun sille huomauttaa että sen kalu sattuu.
Riippuu miehestä, ei kalun koosta. Kohdalleni on kerran sattunut melko isolla varustettu mies, joka kuvitteli, että iso kalu riittää. Mulle riitti kerta hänen kanssaan. Toisaalta ystävättäreni, jonka miehellä on huomattavan iso kalu, on usein maininnut kuinka erinomainen rakastaja hänen miehensä on. Joten ei yleistetä.
 
Asta
Kalun koko on ikuinen naisten keskuudessa käytävä puheen aihe ja tuli mieleeni että eikö suomeen voitaisi tehdä sellainen laki joka säätäisi 18 vuotta täyttäneille pojille kalun mittaus pakon ja että kalun minimi pituus erektiossa pitäisi olla 20 cm , kaikki sellaiset pojat joiden kalun mitta jäisi alle 20 sentin ammuttaisiin välittömästi . Näin saataisiin hillittyä ylikansoitusta ja samalla päästäisiin jalostamaan isokaluisia miehiä . Saisiko tälläinen aloite kuinka suuren kannatuksen ?
 
KAsta
kaikki sellaiset pojat joiden kalun mitta jäisi alle 20 sentin ammuttaisiin välittömästi . Näin saataisiin hillittyä ylikansoitusta ja samalla päästäisiin jalostamaan isokaluisia miehiä . Saisiko tälläinen aloite kuinka suuren kannatuksen ?
Samalla pitäis poistaa kaikki ämmät joiden ÄÖ on kengannumeroa pienempi tai joiden pillu tuntuu jäähallilta josta on sammutettu valot.
 
Viimeksi muokattu:
Miten on?
Riippuu miehestä, ei kalun koosta. Kohdalleni on kerran sattunut melko isolla varustettu mies, joka kuvitteli, että iso kalu riittää. Mulle riitti kerta hänen kanssaan. Toisaalta ystävättäreni, jonka miehellä on huomattavan iso kalu, on usein maininnut kuinka erinomainen rakastaja hänen miehensä on. Joten ei yleistetä.

Kertoiko ystävättäresi vai tarkistitko itse miehen kalun koon?
 
Viimeksi muokattu:
Itseasiassa
Kalun koko on ikuinen naisten keskuudessa käytävä puheen aihe ja tuli mieleeni että eikö suomeen voitaisi tehdä sellainen laki joka säätäisi 18 vuotta täyttäneille pojille kalun mittaus pakon ja että kalun minimi pituus erektiossa pitäisi olla 20 cm , kaikki sellaiset pojat joiden kalun mitta jäisi alle 20 sentin ammuttaisiin välittömästi . Näin saataisiin hillittyä ylikansoitusta ja samalla päästäisiin jalostamaan isokaluisia miehiä . Saisiko tälläinen aloite kuinka suuren kannatuksen ?



tapahtuu koko ajan.
Pienimunaisilta miehiltä vaaditaan kondoomia, "tautien takia" . Isomunaiset saavat panna paljaalla, koska nainen haluaa isomunaisen poikalapsen.
Isomunaiset ovat aina saaneet enemmän pillua, kuin pienimunaiset.
 
Viimeksi muokattu:
MamiX
Alkuperäinen kirjoittaja Pillu hellänä;11498314:
Miten kertoa miehelle niin että se uskoisi ettei pelkkä iso kalu tee seksistä hyvää? Mies tuntuu vain innostuvan enemmän kun sille huomauttaa että sen kalu sattuu.

Vaihda ukkoa. Rynkyttäjä on aina rynkyttäjä kalun koosta riippumatta.
 
Rodunjatkaja
Vaihda ukkoa. Rynkyttäjä on aina rynkyttäjä kalun koosta riippumatta.



Niin hölmöltä kuin se kuulostaakin, niin mieluummin soisin pojalleni ison peniksen, ettei hänen tarvitse hävetä tyttöjen kanssa. Itsekin olen nuorena valikoinut mieluummin isokaluisen, sen pienikaluisen reppanan sijaan.
Anteeksi jälkeenpäin.
Yhden ainoan kerran olen hölmyyttäni sanonut kaveria pienimunaiseksi. Humalassa.
 
Viimeksi muokattu:
Kukon vai kanan
Alkuperäinen kirjoittaja Mikketin;11498400 ) Mut silti mulle tulee ylpeä olo siitä että en ole kanan kulli =) Miksi =)? Me miehet... Ja egomme... Toiset ostaa AUdin toiset Bemarin mulle riittää Senttini =) ROses are red and violet are blue:
Kanan kulli? Sinulla puuttuu jotakin muutakuin biologiaa. Kanalla on vain peräreikä.

Meille, joille _Naiset_ ovat tykästyneet, meillä on sentään kunnon kukon kulli.
Tämän Ulkomaan kielesi meillä on mukaan ihan COCK, sinulla ei ole, vaan kanan anus.
 
tokkiisa tokkiisa
Se on samakuin mitä tyttöystäväni sanovat minulle :D
Se on kivun ja nautinnon rajamailla ;D

(21cm)
Mut silti mulle tulee ylpeä olo siitä että en ole kanan kulli =) Miksi =)? Me miehet... Ja egomme... Toiset ostaa AUdin toiset Bemarin mulle riittää Senttini =)

ROses are red and violet are blue, mikketins cock is so fucking huge ;)

Ja sitten heräsitkin räkänokka pienen pillisi kanssa todellisuuteen.
 
Viimeksi muokattu:
jane
Alkuperäinen kirjoittaja Pillu hellänä;11498314:
Miten kertoa miehelle niin että se uskoisi ettei pelkkä iso kalu tee seksistä hyvää? Mies tuntuu vain innostuvan enemmän kun sille huomauttaa että sen kalu sattuu.

minkä kokoinen kalu miehelläsi on? tarkoitan vain että johtuuko kivun tunne kalun koosta vai vai omasta koostasi vai kenties esim jostain muusta omasta elimellisestäsi syystä.
 
Allun
Mukava keskustelunaihe. Hyvä kun joku aina keksii jotai uutta aihetta keskusteltavaksi ettei aina jauheta niitä samoja vanhoja.

Ite olen normikalun, kaheksansenttisen jättikatkiksen omaava mutta kaverillani on tosi iso. Lepotilassakin puolikova ja päästä latvakäyrä. Saunassa kerran sen näin ja huomioni siihen hetkeksi kiinnitin kun se noitui astuttuaan kaljapäissään sen pään päälle lauteille könytessään.

Käymme yhdessä lavatansseissa ja seurojentaloilla talvisin. Vaikka tämä kaverini on vähän yksinkertainen ja täysin tanssitaidoton, haisee pahalta eikä hoida suuhygieniaansa kalunsa pesemisestä puhumattakaan hommaa hän aina meille naiset tanssien päätteeksi. Hänelle yleensä kelpaa se kuluneempikin kaverus naisparista ja minä saan sen jolla on ajokortti. Usein mulla menee pelkästään jutteluksi mutta joskus löytyy sellainenkin, jota on kiva jyystää. Ite saan nopeasti, tavallaan riittää kun pääsen johonkin liukkaaseen vähänkin sutasemaan.

Olen joskus kysäissyt Ormolta (nimi muutettu) miten hän naiset saa mukaan. Hän sanoo, että pistää tanssilattialla naisen kanssa nojaillessaan silmät kiinni ja ajattelee hetken Pamelaa. Sitten kun syöstävä paisuu niin hän painaa sen naisen jalkoväliä vasten ja loppu on koettua historiaa. Naiset ovat semmosia, aika yksinkertaista sakkia käsiteltäviksi
 

Yhteistyössä