Miehen liian iso kalu

  • Viestiketjun aloittaja Pillu hellänä
  • Ensimmäinen viesti
Sisar hento
Niin hölmöltä kuin se kuulostaakin, niin mieluummin soisin pojalleni ison peniksen, ettei hänen tarvitse hävetä tyttöjen kanssa. Itsekin olen nuorena valikoinut mieluummin isokaluisen, sen pienikaluisen reppanan sijaan.
Anteeksi jälkeenpäin.
Yhden ainoan kerran olen hölmyyttäni sanonut kaveria pienimunaiseksi. Humalassa.

Rajansa silläkin. Eräällä pikkupojalla oli todella isokokoinen "pippeli" ja ajattelin silloin että kun tuo tuosta alkaa murrosiässä kasvaa niin ei ole kiva tyttöystävän kannalta.
 
Viimeksi muokattu:
20/18
... Ja totuus on ettei liian isosta kalusta ole naiselle nautintoa. ....
Iso on naisille usein visuaalisesti ja fantasioissa kiihottava. Toki monelle naiselle seksileikeissäkin on iso kalu mieluisa.
On käynyt joidenkin naisten kanssa niin ettei ole mahtunut, kun ensin naisen korvien väli on mennyt asetuksiin että "ei mahdu, ei mahdu, sattuu, sattuu varmasti", niin sitten tuo fiilisi on siirtynyt jalkoväliinkin, niin eihän se sitten mahdu. :-(
Joidenkin naisten kanssa esim. takaapäin eivät uskalla, mutta muut asennot käyvät.
Tuommoisia kokemuksia ison kalun kanssa.
t. 20/18
 
Viimeksi muokattu:
icaros
Kuten joku aiemmin mainitsi, ei isommasta ole ollut haittaa elämässä. Itsellä 23 cm ja takaapäin valtaosan kanssa on saanut olla varovainen. Toisaalta "otokseni" mukaan naiset tykkäävät ratsastaa isolla ja suihinottokin on mieluista. Yhden naisen olen tavannut joka sai kalun kokonaan suuhunsa/kurkkuunsa. Ei se kyllä erikoisemmin enään kiihottanut kun toinen yrittää vedet silmissä saada sitä kokonaan sisään mutta hän tuntui siitä onnistuvan. Kenenkään kanssa ei ole ollut ongelmaa sisään mahtumisessa kun on vaan esileikit hoidettu mallilla.
 
mällit naamalle
Kuten joku aiemmin mainitsi, ei isommasta ole ollut haittaa elämässä. Itsellä 23 cm ja takaapäin valtaosan kanssa on saanut olla varovainen. Toisaalta "otokseni" mukaan naiset tykkäävät ratsastaa isolla ja suihinottokin on mieluista. Yhden naisen olen tavannut joka sai kalun kokonaan suuhunsa/kurkkuunsa. Ei se kyllä erikoisemmin enään kiihottanut kun toinen yrittää vedet silmissä saada sitä kokonaan sisään mutta hän tuntui siitä onnistuvan. Kenenkään kanssa ei ole ollut ongelmaa sisään mahtumisessa kun on vaan esileikit hoidettu mallilla.
Ja paskat on. Tuon kokoisia ei ole juuri kenelläkään maapallossa. Itselläni on 18 senttiä ja kaikkiin on kipeää tehnyt. Alle 169 senttisten naisten kanssa on ollut vaikea pidätellä laukeamista.
 
Viimeksi muokattu:
kentauri
Kuten joku aiemmin mainitsi, ei isommasta ole ollut haittaa elämässä. Itsellä 23 cm ja takaapäin valtaosan kanssa on saanut olla varovainen. Toisaalta "otokseni" mukaan naiset tykkäävät ratsastaa isolla ja suihinottokin on mieluista. Yhden naisen olen tavannut joka sai kalun kokonaan suuhunsa/kurkkuunsa. Ei se kyllä erikoisemmin enään kiihottanut kun toinen yrittää vedet silmissä saada sitä kokonaan sisään mutta hän tuntui siitä onnistuvan. Kenenkään kanssa ei ole ollut ongelmaa sisään mahtumisessa kun on vaan esileikit hoidettu mallilla.
Nyt tais ikaros lentää jutuillaan liian lähelle aurinkoa.....
 
Viimeksi muokattu:
niina
Miten kertoa miehelle niin että se uskoisi ettei pelkkä iso kalu tee seksistä hyvää? Mies tuntuu vain innostuvan enemmän kun sille huomauttaa että sen kalu sattuu.
ei tuo kalun koosta johdu. samanlaisia itsekkäitä vain omaa nautintoa hakevia suurin osa suomalaisista miehistä. siksi kannattaa pitää kiinni miehestä joka ajattelee naistakin. ei siinä kalun koolla ole niin suurta merkitystä.
 
Viimeksi muokattu:
tavallinen oon
Ja paskat on. Tuon kokoisia ei ole juuri kenelläkään maapallossa. Itselläni on 18 senttiä ja kaikkiin on kipeää tehnyt. Alle 169 senttisten naisten kanssa on ollut vaikea pidätellä laukeamista.
Höpö juttua. Mulla on kans 18cm, yksikään nainen ei oo sanonut isoksi. Väitän että normi 14cm on ihan huuhaata. 15-16cm on lähempänä totuutta.
 
Viimeksi muokattu:
Elli
Alle 17/4cm on pieni. Turha on kännisten valittaa jos osuu kohdunsuuhun, siihen ei koolla ole väliä, naiseen kun naiseen mahtuu 20cm aivan hyvin kun osaa hommat ja on fiilikset kohdallaan. Kaikki muu on pienimunaisten propagandaa!
 
vierailija
Miten kertoa miehelle niin että se uskoisi ettei pelkkä iso kalu tee seksistä hyvää? Mies tuntuu vain innostuvan enemmän kun sille huomauttaa että sen kalu sattuu.
Itselläni vähän vastaava ongelma. Vaikka miehelläni ei olekaan kovin iso, niin se osuu kuitenkin minua kohdunsuuhun, joka ei tunnu hyvältä. Olen sanonut hänelle siitä toistuvasti, mutta silti hän työntyy aina liian syvään. Into harrastaa seksiä alkaa hiipua.
 

Yhteistyössä