miehen loukkaukset ja oma käytökseni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Alan miettiä vähän suhteeni tilaa.. Mieheni sai järjettömän raivarin kun kerroin että menisin käymään ystäväni kanssa juhlimassa. Haukkui mut pettäjäksi yms (ilman syytä) ja sanoi että ei aio jäädä kotiin mua odottamanaan vaan antaa samalla mitalla takaisin ja että menee panemaan kaikkia vastaantulijoita jne.
No tottakai suutuin ja lähdin ja sitten tein sen moan etten tullut kotiin yöksi ollenkaan. mikä toki oli väärin mutta koin suhteen niin ahdistavana että halusin paeta. nyt ollaan juteltu asioista ja aikaa tapahtumasta on jo pari viikkoa mutta mieheni mielestä mun kotiin tulematta jättäminen oli suurempi loukkaus kun mitkään hänen huorittelunsa ja uhkailunsa ja tuntuu ettemme pääse siitä eteenpäin.
MITÄ te tekisitte..?

Öö... no joo...
Jos mun mies tekisi jotain tollasta, niin voi olla, että seuraavan vuoden sen jokaisessa vaatekappaleessa olisi reikä, tai jotain...
Ei ihan järkevälle pärähdykselle kyllä kuulosta.

Mies tykkää susta ja ei luota suhun kuitenkaan, koska olet tainnut antaa ennemminkin aihetta mustasukkaisuuteen?

Ja sitten jätät hänet yöksi noiden tuntojen kanssa. Ihan on oikein tuo kiukuttelu.

Vaikka et haluaisi että asiasta muistutetaan niin mietippä onko miehestä kiva kun asia vaivaa ja muistuttaa häntä taasen jatkuvasti?

Ehkä sun pitää nyt vaan koittaa ottaa toi paska vastaan, koska olet itse sen kasvattanutkin. Minusta olet sen velkaa että kestät moisen kunnes hän rauhoittuu ja luottaa taas.

Jos et jaksa antaa ajan kulua ja saada luottamusta takaisin niin anna olla. Jätä mies ja etsi itsellesi vähemmän mustasukkainen persoona.

Meillä taisi olla nyt 4 kerta kun mies reissu viihteellä. Yhdestä reissusta paljastanut pettäneensä. Syyksi kertonut päihtymyksen ja että minä pihtaan. No välillä ei mieli seksiä teekään jos minun menoista kyse, niin johan niitä puidaan. Aina pitää selittää missä ja kenen kanssa. Olenko pettänyt. Onko minulla jotain salattavaa. Onko provosoivat housut jalassa jne. Tasan tarkkaan selitän menoni ilman kyselyjäkin. Sitten jos mies kysyy olenko pettänyt niin se onkin pelkkä heitto ja vitsi. Lopulta asia kääntyy niin, että mieheni suuttuu kun kyseenalaistan ihme kysymykset. Minä olen aina sanonut miehelleni että mene ja tee reissuja ihan vapaasti, en kyttää enkä kysele (pettämis tapahtuman jälkeenkin olen antanut vapauden olla ja mennä). Nyt viimeisin reissu oli taas lähtenyt lapasesta. Siis ei välttämättä oo pettänyt, mutta miehessä ulkonaisia merkkejä riehakkaasta menosta ja sormukset kuulemma joku pölliny. Tämäkin kuulemma minun syy. Kun hän joutuu uhrattumaan vuokseni ja minä en suostu muuttamaan ihan toisaalle. No ei kyllä innostakaan jos rehellinen olen. Kyllä välillä niin vaikeeta mullakin, mut jos mainitsen niin sitten mies ottaa senkin itselleen tyyliin: -niin, no siinä sen näkee kuinka paska hän, kaikkien elämä paskaa hänen takia. Pitäis tappaa ittensä niin olis kaikilla helpompaa. Vuosia mietitty hänen vointiaan ja miten asiat helpottuisi. Että näin, mä vaan oon tukena, rohkaisen ja selviydyn...mutta miten pitkään.(y) tiedän että rajat on jossain minullakin. I Hope Soo_O Rehellisesti haluaisinkin että tilanne muuttuu ja molemmilla olisi rentoa ja mukavaa. Rakkautta on puolin ja toisin, mutta paljon pitää muuttuakin. Olen valmis tekemään töitä suhteen jatkumiseksi. Paitsi muuttamaan kauas pois. Luottamus tietysti vaatii näyttöjä. Ja välillä tekis mieli antaa samalla mitalla takaisin, mutten pysty. En voisi antaa itselleni sitä anteeksi. Aika näyttää miten homma edistyy.