Miehen lypsäminen sormi pepussa

  • Viestiketjun aloittaja analnaut
  • Ensimmäinen viesti
analnaut
Saatteko tai teettekö tätä miehen "lypsämistä" sormi pepussa. Eturauhasen lypsäminen irrottaa kuulemma järisyttävät orgasmit. Onko puhdasta hommaa ja teettekö sen vain pyydettyänne miehen alapääpesuun vai ihan yhden illan jutuissakin tosta vaan tahman ja haju riskilläkin? Kuinka syvälle sormi pitää uittaa ja kuinka painaa sieltä ja mistä että lentää? Vai onko miehen perse ainostaan "exit only"?
 
mies_30v
Tyttöystäväni tekee tuota minulle, ja orgasmi on tajunnanräjäyttävä. Siinä on pakko kiemurrella, orgasmi tuntuu selkäpiissä asti. Ja spermaa tulee yleensä enemmän kuin tavallisessa yhdynnässä.
 
tusu64
Normi lypsy tapahtuu meillä myös sormin. Tosin joskus eukko vähän villiintyy ja saattaa ottaa esiin omia lelujaan. En pistä pahakseni. Lapset ovat nukkumassa. Sänky hiestä märkä. Se olet sinä - Riitta: elämäni rakkaus.

Vaimo ei sormeta. Isä joskus viskipäissään.
 
Veijo Varvi
Jasso! Kuullostaa kiihottavalta! Minulla ei ole lapsia, mutta tykätään tehdä sitä vaimon kanssa avoimesti ikkunassa, mielellään siten että joku huomaa! Kiihotun tästä erityisen paljon!
 
Itämerenkatu
Täällä myös varsin hyväksyttävää! Joskus jopa pakollista meininkiä. Ajatus lämmittää mieltä kuin koivuhalko kuumaa hellaa. Noniin, pahus sentään. Limalompakkohan se taas läsähti mieleen.

Taidan mennä Itämerenkadulle pelaamaan hanskanakkia.
 
Hautausurakoitsija
Alkuperäinen kirjoittaja Siviilikyttä2007:
MINUSTA TUNTUU ETTÄ JOKU PELLEILEE TÄÄLLÄ
Ei kyllä kaikki ovat tällä palstalla aina aivan totisia ja haudanvakavia.

Ja mitä itse alkuperäiseen asiaan tulee, niin ihan normaalia tämä meilläkin, tiistaisin ja torstaisin pidetään ihan miehen-lypsämisen piirimestaruuskisatkin. Siellä on eri sarjat hautausurakoitsijoiden vaimoille, ja monille muullekin. Tervetuloa vaan mukaan.
 
jusiina
Joo, kyllä mä teen sitä ukolleni aikaisin aamulla ja illalla toisen kerran. Mies on sivuttain kontallaan edessäni ja minä istun lypsyjakkaralla ämpäri jalkojeni välissä. Yleensä teemme sen parvekkeella, miehellä on ruohotukko hampaiden välissä jotteivat naapurit kuule miehen mölinää. Minä lypsän tummelit käsissä ja miehen perseessä on sähköhammasharja.
 
Rakennusmestari
Alkuperäinen kirjoittaja jusiina:
Yleensä teemme sen parvekkeella, miehellä on ruohotukko hampaiden välissä jotteivat naapurit kuule miehen mölinää.
Näin syksyisin on niin vallan kätevää, kun parvekkeelle välillä sataa lehtiä ja muutakin ruohoa, ei tarvitse niitä sitten miehen lähteä ennen lypsyä nurmikolta poimimaan.

Samalla selvisi, miksi Suomessa parvekkeet on yleensä lähtökohtaisesti valkoisiksi maalattu. Katsos, aina sitä hiukan roiskuu kun rapataan, jolloin valkoisessa pinnassa ei näy valkoiset tahrat kovinkaan helposti.

Ja nyt mentävä lypsylle, eukko jo malttamattomana odottaa jakkaran kanssa parvekkeella. On muuten tämän talon paras lypsäjä, lypsää ilomielin koko kerrostalon muutkin miehet ja onpa opettanut taitojaan kerrostalon muillekin naisille.
 
murr
Alkuperäinen kirjoittaja analnaut:
Saatteko tai teettekö tätä miehen "lypsämistä" sormi pepussa. Eturauhasen lypsäminen irrottaa kuulemma järisyttävät orgasmit. Onko puhdasta hommaa ja teettekö sen vain pyydettyänne miehen alapääpesuun vai ihan yhden illan jutuissakin tosta vaan tahman ja haju riskilläkin? Kuinka syvälle sormi pitää uittaa ja kuinka painaa sieltä ja mistä että lentää? Vai onko miehen perse ainostaan "exit only"?
Sormi pepussa menee kyll jakeluun....
Mutt mitä tarkalleen ottaen käytännössä tarkoittaa miehen "lypsäminen" ja eturauhasen lypsäminen irrottaa...

 
tietotoimisto anali
Alkuperäinen kirjoittaja murr:
Alkuperäinen kirjoittaja analnaut:
Saatteko tai teettekö tätä miehen "lypsämistä" sormi pepussa. Eturauhasen lypsäminen irrottaa kuulemma järisyttävät orgasmit. Onko puhdasta hommaa ja teettekö sen vain pyydettyänne miehen alapääpesuun vai ihan yhden illan jutuissakin tosta vaan tahman ja haju riskilläkin? Kuinka syvälle sormi pitää uittaa ja kuinka painaa sieltä ja mistä että lentää? Vai onko miehen perse ainostaan "exit only"?
Sormi pepussa menee kyll jakeluun....
Mutt mitä tarkalleen ottaen käytännössä tarkoittaa miehen "lypsäminen" ja eturauhasen lypsäminen irrottaa...
Sormet painetaan miehen persreikään ja painellaan sieltä runsaan viiden sentin syvyydeltä suolen läpi eturauhasta, josta mies saa voimakkaan orgasmin. Eturauhasen lypsäminen irrottaa tarkoittaa että painelu sieltä lennättää klunssin kunnolla.
 
Rakennusmestari
Alkuperäinen kirjoittaja tietotoimisto anali:
Sormet painetaan miehen persreikään ja painellaan sieltä runsaan viiden sentin syvyydeltä suolen läpi eturauhasta, josta mies saa voimakkaan orgasmin. Eturauhasen lypsäminen irrottaa tarkoittaa että painelu sieltä lennättää klunssin kunnolla.
Näin on! Tarkkailehan jatkossa mitä ihmiset parvekkeillansa puuhastelevat, ja käy tarvittaessa kysymässä neuvoja. Varsinkin jos on hyvännäköinen lypsäjä.
 
lusiina
Jatkoa edelliseen vastaukseeni. Hammasharjan asento on tärkeä. Kun mies on kontallaan, sivuttain sinuun nähden, hammasharjan täytyy olla 45 asteen kulmassa ylöspäin, jotta sen harjasoa osoittaa suoraan miehen kivesten juurta kohti, mutta viitisen senttiä syvemmältä. Tämä asento on aika hankala pitää samalla kun lypsää molemminkäsin, joten sopivan korkuinen jakkara tukemassa hammasharjaa auttaa asiassa.

ps. Rakennusmestari: Hyvät parvekkeet olet meille tehnyt. Meiltä löytyy kiisselitarpeet joka päivään, naapuritkin käyvät lainaamassa jos innostuvat kokkaamaan.
 
-jetix-
pitkän esileikin ja tajunnan räjäyttävän kohmelon avustamana vaimoni osaa keskittyä paremmin eikä jännitä! kaikki sai alkunsa kaverini kehuskelusta että vaimo sai 5 orgasmia ja siitähän niitä itse leikki mielellä laskeskelemaan päästiin heittämällä kymmeneen ja tuo vaimolleen viisi antanut kaveri ei usko sitä kun se kaverin vaimon 5kpl on ok kun se on mun vaimon minimi ! että mitenkäs teillä?
 
siemenlinko
Alkuperäinen kirjoittaja -jetix-:
pitkän esileikin ja tajunnan räjäyttävän kohmelon avustamana vaimoni osaa keskittyä paremmin eikä jännitä! kaikki sai alkunsa kaverini kehuskelusta että vaimo sai 5 orgasmia ja siitähän niitä itse leikki mielellä laskeskelemaan päästiin heittämällä kymmeneen ja tuo vaimolleen viisi antanut kaveri ei usko sitä kun se kaverin vaimon 5kpl on ok kun se on mun vaimon minimi ! että mitenkäs teillä?
Meillä orgasmi alkoi 23.7.1994 ja jatkuu vieläkin.

 
mies 2 on 1
naiseni tykkää tunkea sormea peppuuni, enkä kehtaa laittaa vastaan otan mielelläni mutta tulee ihottumaa koska sormea käytettään lujaa ja pitkään mitä tekisin?
 
Piika
Alkuperäinen kirjoittaja 5cmsyvälle +;10797978:
vähän turhasyvälleneuskalla noin syvään laittaa....
Minä työnnnän niin syvälle kun sormet mahtuu naapurin pojalle. Lypsän samalla takaapäin kunnolla, tuntee kädessä kun laukeaa ja lakanat on märkänä.
 
kolli_62
On sitä saanut toisinaan nauttia. Nuoremmat naiset ovat hyvin ujoja kaikenlaisten peppujuttujen suhteen. Mutta kun olen päässyt peuhaamaan itseäni vanhempien ikänaisten kera he suorastaan kerjäävät peppupuolen lisämausteita. Ja he osaavat tyydyttää myös miehen just näin runkkaamalla ja sormi peppuun -efektillä. Kevyesti jotain kostuketta (vaikka pillusta) ja sinne se liukuu sormi kämmentä myöten kevyesti eturauhasta hieromaan.
 
minä
Sormet painetaan miehen persreikään ja painellaan sieltä runsaan viiden sentin syvyydeltä suolen läpi eturauhasta, josta mies saa voimakkaan orgasmin. Eturauhasen lypsäminen irrottaa tarkoittaa että painelu sieltä lennättää klunssin kunnolla.
Nyt ymmärrän, miki niin moni mies heittäytyy homksi, on väitetty se olevan synnynnäistä, mutta naisethan sen opettavat, miehillä on paremmat konstit sen kalikkansa kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä