Miehen lypsäminen sormi pepussa

  • Viestiketjun aloittaja analnaut
  • Ensimmäinen viesti
Elli
Alkuperäinen kirjoittaja minä;10802540:
Nyt ymmärrän, miki niin moni mies heittäytyy homksi, on väitetty se olevan synnynnäistä, mutta naisethan sen opettavat, miehillä on paremmat konstit sen kalikkansa kanssa.

Olen vanhenpi elli ja ja nuori potsu käy "kylässä" usein. Olen opettanut sen tavoille. On kiva kokeilla sen pyllyä ja hieroa samalla. Kun innostun työnnän kunnon dildon ja nautin. Sitten annan naida hitaasti ja välillä kunnolla. Kiva "lypsää" sen kullia kun seisoo jatkuvasti, mitä tässä iässä kaipaa kun nuorta kullia.Ei ole ikäero haitannut panemiseen kun on opetettu poitsu....
 
ALLI62v
Minä työnnnän niin syvälle kun sormet mahtuu naapurin pojalle. Lypsän samalla takaapäin kunnolla, tuntee kädessä kun laukeaa ja lakanat on märkänä.
Lypsyllä on kivaa kun on mitä lypsää, on käynyt 17v poika pari vuotta kylässä ja tykkää kun painaa sormen pyllyyn ja lypsän kunnolla. Nyt oon saanut muutakin kun "lypsää" että on muutakin kun sänky märkänä.
 
Viimeksi muokattu:
Outi 55Kyll
Saatteko tai teettekö tätä miehen "lypsämistä" sormi pepussa. Eturauhasen lypsäminen irrottaa kuulemma järisyttävät orgasmit. Onko puhdasta hommaa ja teettekö sen vain pyydettyänne miehen alapääpesuun vai ihan yhden illan jutuissakin tosta vaan tahman ja haju riskilläkin? Kuinka syvälle sormi pitää uittaa ja kuinka painaa sieltä ja mistä että lentää? Vai onko miehen perse ainostaan "exit only"?
Kyllä ymmärrän nuoria poikia kun haluu sormea pyllyyn ja kun lypsää tulee pitkin sänkyä. Kyllä kun monta kertaa illasta tekee niin itselläkin tekee mieli nuorta.
 
Viimeksi muokattu:
Kypsänä
Alkuperäinen kirjoittaja minä;10802540:
Nyt ymmärrän, miki niin moni mies heittäytyy homksi, on väitetty se olevan synnynnäistä, mutta naisethan sen opettavat, miehillä on paremmat konstit sen kalikkansa kanssa.
Mulla naisena iäkkäämä en heti tajunnut kun nuori heppu halus sormet takapuoleen. SITTEN hommasin synttäreille pari miestä, rupes naimaan ja hieromaan sen kalua ja katsoin vaan vierestä. yöllä anto mullekkin.
 
Puuma
Sormet painetaan miehen persreikään ja painellaan sieltä runsaan viiden sentin syvyydeltä suolen läpi eturauhasta, josta mies saa voimakkaan orgasmin. Eturauhasen lypsäminen irrottaa tarkoittaa että painelu sieltä lennättää klunssintehtiin. kunnolla.
On kiihottavaa kokeilla nuorempaakin kun antaa kokeilla pyllyään. Siitä kiihottuui itsekkin ja sai "LYPSÄÄ" KUNNOLLA . Sit molemmin puolin
 
Viimeksi muokattu:
Anu
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsänä;10852561:
Mulla naisena iäkkäämä en heti tajunnut kun nuori heppu halus sormet takapuoleen. SITTEN hommasin synttäreille pari miestä, rupes naimaan ja hieromaan sen kalua ja katsoin vaan vierestä. yöllä anto mullekkin.
Mun nuorempi mieheni "tuli kaapista". Aluksi annoin sauvaa pikku pyllyyn, myöhemmin toin vanhan kaveri mikä oli homo. Sitten katselin kun vanhempi mies nautti nuoren anaalista ja runkkas välillä. Oli lakanat märkänä kun mies anto kyytiä jokapaikkaan. Kunnon LYPSYN.
 
Penaalin antti ?
No pakkohan tähän nyt on työntää kortensa kekoon... Vaimo perhana huomannut että kastikkeessakin on makueroja, ja vanha aines lypsettävä useammin ja useammin pihalle. Ekat kymmenen vuotta ei valittamista mutta näin vanhemmiten ei meinaa paikat kestää tuota pampulla hieromista. Kohta vaihtuu ammatti tai vaimo. Terv. Metro- vartija hellä alapää
 
vierailija
On sitä saanut toisinaan nauttia. Nuoremmat naiset ovat hyvin ujoja kaikenlaisten peppujuttujen suhteen. Mutta kun olen päässyt peuhaamaan itseäni vanhempien ikänaisten kera he suorastaan kerjäävät peppupuolen lisämausteita. Ja he osaavat tyydyttää myös miehen just näin runkkaamalla ja sormi peppuun -efektillä. Kevyesti jotain kostuketta (vaikka pillusta) ja sinne se liukuu sormi kämmentä myöten kevyesti eturauhasta hieromaan.
Yök! Homoseksiä sen pitää olla. ;)
 

Yhteistyössä