Hae Anna.fi-sivustolta

Miehen lypsäminen sormi pepussa

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä analnaut, 19.09.2007.

1. Elli Vierailija

Olen vanhenpi elli ja ja nuori potsu käy "kylässä" usein. Olen opettanut sen tavoille. On kiva kokeilla sen pyllyä ja hieroa samalla. Kun innostun työnnän kunnon dildon ja nautin. Sitten annan naida hitaasti ja välillä kunnolla. Kiva "lypsää" sen kullia kun seisoo jatkuvasti, mitä tässä iässä kaipaa kun nuorta kullia.Ei ole ikäero haitannut panemiseen kun on opetettu poitsu....

2. Leguaani Vierailija

sjormi pjierseessä harrastan kiimaista raapimis seksiä paprika suussa! perseessä on minulla myös hampaat jotka raapivat muijani sormen verille ;) <3

3. ALLI62v Vierailija

Lypsyllä on kivaa kun on mitä lypsää, on käynyt 17v poika pari vuotta kylässä ja tykkää kun painaa sormen pyllyyn ja lypsän kunnolla. Nyt oon saanut muutakin kun "lypsää" että on muutakin kun sänky märkänä.

4. Outi 55Kyll Vierailija

Kyllä ymmärrän nuoria poikia kun haluu sormea pyllyyn ja kun lypsää tulee pitkin sänkyä. Kyllä kun monta kertaa illasta tekee niin itselläkin tekee mieli nuorta.

5. Kypsänä Vierailija

Mulla naisena iäkkäämä en heti tajunnut kun nuori heppu halus sormet takapuoleen. SITTEN hommasin synttäreille pari miestä, rupes naimaan ja hieromaan sen kalua ja katsoin vaan vierestä. yöllä anto mullekkin.

6. Puuma Vierailija

On kiihottavaa kokeilla nuorempaakin kun antaa kokeilla pyllyään. Siitä kiihottuui itsekkin ja sai "LYPSÄÄ" KUNNOLLA . Sit molemmin puolin

7. Anu Vierailija

Mun nuorempi mieheni "tuli kaapista". Aluksi annoin sauvaa pikku pyllyyn, myöhemmin toin vanhan kaveri mikä oli homo. Sitten katselin kun vanhempi mies nautti nuoren anaalista ja runkkas välillä. Oli lakanat märkänä kun mies anto kyytiä jokapaikkaan. Kunnon LYPSYN.

8. Penaalin antti ? Vierailija

No pakkohan tähän nyt on työntää kortensa kekoon... Vaimo perhana huomannut että kastikkeessakin on makueroja, ja vanha aines lypsettävä useammin ja useammin pihalle. Ekat kymmenen vuotta ei valittamista mutta näin vanhemmiten ei meinaa paikat kestää tuota pampulla hieromista. Kohta vaihtuu ammatti tai vaimo. Terv. Metro- vartija hellä alapää

9. vierailija Vierailija

Yök! Homoseksiä sen pitää olla. ;)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri