Miehen maha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helena38
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Turpiin saa vetää, pitää siivoojana ja kokkina ja huorana, olla vaikka viikon pois ilmoittamatta, tuhlata kaikki yhteiset rahat, mutta että olis iso vatsa!!!
Herran Jumala, joku roti sitä olla pitää tässä miesten kanssa elämisessäkin.

Haa, just tänä aamuna mietin tätä keskustelua ku kattelin miehen pienentynyttä mahaa, että se on seksikäs!!! Oli seksikäs jo mahan kanssa mut nyt vielä seksikkäämpi :)

Jos on itse hoikka. Siis viittii nähdä vaivaa kroppansa eteen, niin eikö saisi toivoa mieheltäkin samaa?

Oma mieheni on kiltti ja kunnollinen. Ei ryyppää, ei hakkaa eikä käy vieraissa.

Ei myöskään anna mahansa kasvaa vaan tarkkailee sen verran syömisiään ja liikkuu, että pysyy normaaleissa mitoissa. Nykyraameilla on erittäin seksikäs.

Eihän hän halua minunkaan lihovan. On monesti sanonut sen minulle. En tunne sitä painostukseksi, koska haluan, todella haluan itsekin olle hoikka.

Meillä on onneksi näin. Molemmat tykätään mahattomuudesta.

Eiköhän tässä mahan koossakin ole tärkeintä, että kumpikin on tyytyväinen.
Jos hoikkuus on tärkeää, sitten pidetään siitä kiinni. Mutta jos ulkonäkö ei ole ykköskriteeri, niin sallittakoon sekin vaihtoehto.

Usein tämä lihavuuskeskustelu ryöpsähtää ihan mahdottomaksi haukkumiseksi, niiden hoikkien taholta nimenomaan. Miten se läski on vaikeammin hyväksyttävä asia kuin kuivakkuus? Terveydelliset seikat eivät ole se oikea syy, vaikka siihen vedotaankin. Olisko pelko oman ulkomuodon muuttumisesta samanlaiseksi?

Kantakoot muut ukot ihranasa ja tykätköön muut naiset vapaasti niistä.

Minä tyttö vaan en läskistä pidä, en omalla vyötäröllä enkä miehen. Ja toisaalta kun liikkuu reilusti ei läski vyötärölle pukkaakaan.

10 pistettä teille hoikat mahattomat miehet !

Mun poitsulla on aivan ihana pehmeä ja pulleahko maha. Mä tykkään siitä tosi paljon. Sitä voi silitellä ja löllytellä, ai kun kivaa! Läski on mukava materiaali.

Löllyvä taikina maha saa suorastaan äklön olon. Ei kiinnosta tuollainen mies pätkääkään. Silitellä nyt vaaleita läskejä, hyi hitto. Pitäkää miehet ittenne kunnossa, niin naiset tykkää enemmän.

En voisi ikinä arvostella ihmistä ulkonäön perusteella, mutta en silti oikein pysty kiihottumaan ylipainoisista naisista. Enkä tarkoita nyt muutaman kilon pyöreyttä, mikään tikku ei tarvitse olla. Toki pidän itseäni hiukan pinnallisena, mutta vaikka kuinka haluaisi toista ihmisenä, niin kyllä vartalo vaan on seksissä tärkeä.

En ole itsekään täydellinen, mutta kroppani koitan pitää kunnossa liikunnalla ja katsomalla mitä syön.

Eli vaikka yksi vatsa on parisuhteessa pieni asia, niin kyllä itselleen voi myöntää, että se häiritsee.

Onneksi kaikilla ei ole sama maku ja jollekin se vatsa voi olla aika yhdentekevä asia, kuten minulle.

Oikeastaan on ihan hölmöä sanoa, että pitäkää miehet itsenne kunnossa, niin naiset tykkää.
Miksi naisten pitäisi sankoin joukoin tykätä jostain, ei kaikkien miestenkään tarvitse tykätä minusta?

Pääasia, että se tärkeä ihminen tykkää ja ihan yksikin riittää.
Megasuosiota ulkonäöllään kalastavat narsistit ovat ihan oma lajinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Helena38:
Tapasin noin kuukausi sitten miellyttävänoloisen miehen, jota olen sen jälkeen tapaillut pari-kolme kertaa viíkossa. Emme ole vielä harrastaneet seksiä, sillä sitä en halua kiirehtiä. Nyt kuitenkin tuossa eräänä iltana hiplaillessamme mies otti puseronsa pois ja sen sijaan, että se olisi ollut seksikästä, minulta lähinnä hupenivat halut. Hänellä on kymmenisen kiloa ylipainoa ja kaikki on mahassa. Eli vatsakumpare on melkoinen ja jenkkakahvat ovat isot. Entinen mieheni, josta erosin muutama vuosi sitten, oli hyvävartaloinen kuten kaikki aiemmat poikaystävänikin eli en ole ikinä harrastanut seksiä ylipainoisen miehen kanssa. Tiedän, että asialla ei pitäisi olla väliä, sillä kukaan ei ole täydellinen, en minäkään. Olen normaalipainoinen, mutta en todellakaan mikään missi, tavallinen, kivan näköinen nainen kuitenkin. Joka tapauksessa häpeän itseäni, kun kiinnitän huomiota tämän miehen isoon vatsaan. Eihän sillä pitäisi olla mitään väliä! Sitä paitsi hän on muuten oikein kivan näköinen ja ennen kaikkea siis mukava!!!!

Toivon, että totun hänen ylipainoonsa. Ja sitten toisaalta toivon, että hän laihduttaisi, mutta sellainen toivominen on vaarallista, sillä toinen pitäisi kyllä pystyä hyväksymään sellaisena kuin hän on. Olen itsekin melkoinen ruoalla nautiskelija, mutta minua on alkanut kiusata, kun hän vesi kielellä kuvailee ruokanautintojaan siellä sun täällä. Jos hän olisi normaalipainoinen, minua ei kiusaisi. Tunnen olevani pikkumainen ja tunnevammainen, kun moisesta välitän. Lapsuudenkodissani lihavia ihmisiä arvosteltiin ääneen (mm. televisioesiintyjiä) ja vanhempani ovat aina olleet hyvin laihoja. Itse kärsin syömishäiriöistä pitkään ja vasta viime vuosina olen alkanut hyväksyä oman vartaloni, vaikka siinäkin on vielä tekemistä. Miten oppisin hyväksymään itseni täysin sekä myös tämän miehen, johon kovasti haluaisin tutustua paremmin???

Läskiperseet täällä miehen mahaa arvostelevat, peilin eteen iotse vaan ihrapallot.
Jos maha ei naintia haittaa niin ei se haittaa mitään muutakaan.

Joskus katselen alastonta miestäni, ja ajattelen, että voi hyvänen aika tuota möhömahaa. Kyllä on ruma. Ajatus ei tunnu miltään. Se on vain ajatus. Tavallaan jopa lohdullinen: eipä minunkaan tarvitse itseäni häpeillä hänen rinnallaan. Näytämme tosi hyvältä yhdessä. Tunnumme vielä paremmilta yhdessä. Rakastamme toisiamme ihan tajuttomasti, ja välillämme on valtava fyysinen vetovoima vuodesta toiseen. Halun täytyy olla kiinni jostakin muusta kuin rasvakerroksesta. Tai sit just siitä :)

jolla on isomahainen mies.
Julma tosiasia on se, että mieheni valitsee mieluummin kaljapullon tai hyvän voikkarin, pihvistä puhumattakaan, kuin rakastelun.
Isomahaisilla on alhainen testosteronitaso, mieluummin löllyttelevät ja ahmivat, kuin polttavat rasvoja sängyssä. Ja siellä sängyssäkin ovat mieluiten se passiivinen osapuoli.

Katsokaa vaikka näitä thainaisten kanssa pariutuneita! Ja arvatkaa kumpi "tekee työt" makkarin puolella?

Mitä se rakastuminen sitten oikein on? Siihen vaikuttaa kyllä ihminen kokonaisuutena ja jos maha on vastenmielinen, on osa rakkautta poispyyhkäisty. Hengenheimolaisuus ja kumppanuus ei paljon paina, jos ei halua toista miehenä.

Toiste en läskimahaan haksahda, suun kautta saatavat nautinnot kun valitettaavasti kävelevät myös minun ylitseni. Mussuttakaa te vaan pullaanne, minä tyttö etsin oikean rakastajan.

Tiedän, että asialla ei pitäisi olla väliä, sillä kukaan ei ole täydellinen, en minäkään. Olen normaalipainoinen, mutta en todellakaan mikään missi, tavallinen, kivan näköinen nainen kuitenkin. Joka tapauksessa häpeän itseäni, kun kiinnitän huomiota tämän miehen isoon vatsaan. Eihän sillä pitäisi olla mitään väliä! Sitä paitsi hän on muuten oikein kivan näköinen ja ennen kaikkea siis mukava!!!!
Kirjoitti ap.

No kyllä sillä vaan on väliä! mullakin meni maku kaivoon heti kun mies alkoi riisua takin ja paidan pois! yok mikä tynnyri!
Ei miehetkään kiihotu jonkun naisen suuresta läski heiluvasta selluliitti perseestä!
niilläkin menee maku suoraan kaivoon!

Alkuperäinen kirjoittaja pieni mahainen nainen:
Isomahaisilla on alhainen testosteronitaso
Tämä on ihan totta, mun miehellä halut väheni sitä mukaa kun maha kasvoi. Inhoan periaatteessa sellasta että "käsketään" toista muuttamaan tapojaan, mutta oli pakko keskustella asiasta. Sanoin että jos seksielämä katoaa kokonaan itse aiheutetusta syystä, eikä mies halua tehdä asialle mitään, niin suhdekin valitettavasti hiipuu ennen pitkää.
Kannatti keskustella, ilmeni että mies ei itsekään tykännyt lihomisestaan mutta oli jotenkin jämähtänyt siihen. Nyt liikutaan yhdessä ja tsempataan toisiamme, ja seksielämäkin lähti uuteen nousuun! :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä