Miehen masennus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei meinaa jaksaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei meinaa jaksaa..

Vieras
Masennus.. Mä en tiedä mitä ees tähän kirjoittasin kun tulee itku. Oon niin väsynyt.
Nukkuu kahteen-kolmeen iltapäivällä. Joskus illalla vähän aikaa touhuaa jotakin.

ADD testit kesken ja nyt koitetaan sellasta kun Lyricaa, mutta vielä kerta olis tutkimuksia niinpä tietenkin nukkun tänäänkin pommiin eikä päässyt sinne. Ja taas siirtyy.. No sekin on syy olla synkkänä entistä enemmän.

Ymmärrän järjellä tän kaiken mut nyt kun on uusimpana tullut mun syyttely kaikesta, ja että mun pitäs hakee apua kun oon muuttunut niin kyllä itku pääsi. Mä en tiedä onko musta sitten tullut sellann syyttelevä mulkku vai onko se itse mennyt niin paljon pahemmaksi. Mä koitan nyt seurailla iiitseeni kuinka mä oon ja syytänkö mä tosiaan kaikesta. Mielestäni mä tosi vähän mistään sanon. Ja jos jostakin sanon niin sitten "aina vaan tapellaan" vaikka olis mennyt hetken taas hyvin. Ne ajatukset kun kiertää sitä omaa pikkupikku kehää.

Mä alan olla tosi väsynyt. En voi oikeen kenelekään puhua ja en muuta enää keksinyt kun tän..

Yhteistyössä