Miehen mielestä en ole koskaan mihinkään tyytyväinen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs aiti vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs aiti vaan

Vieras
...kun valitin hänelle siitä, että toi eilen mulle juhannusjuomiksi kokonaiset kuusi tölkkiä kokista, joista joi yhden vielä itse! Oon vauvan kanssa siis kotona koko juhannuksen, mies oli eilen juhlimassa, en tiedä mitä mahtaa tänään tehdä. Ei ollut ostanut mulle mitään herkkujakaan. Rahasta ei ole kiinni, ihan silkasta ajattelemattomuudesta vain, josta ei näköjäs saa edes huomauttaa...

ÄRSYTTÄÄ!

Kiitos kun sain purkautua.

p.s. joku kuitenkin alkaa mussuttamaan että oon vaan kade kun mies ''pääsee'' dokaamaan, mutta näin ei ole, minä en ole ennen lastakaan juonut alkoholia. Lapsenkin olisin halutessani voinut tuupata mummolleen koko juhannukseksi mutta en noin pientä raaski viedä. Nih.

No mä join eilen kaksi tölkkiä, joten viikonlopuksi jäi tölkki per päivä. Eikä mitään muuta ruisleipää ja banaania juhlavampaa herkkua kaapista löydy. Että olisin tahtonut edes jotain ''hyvää'' olevan hiukkasen enemmän.

Kyllähän tää vähän turhasta ruikuttamista on, mutta tosiaan ottaa pottuun kun miehelle ei saa asiasta edes huomauttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mä join eilen kaksi tölkkiä, joten viikonlopuksi jäi tölkki per päivä. Eikä mitään muuta ruisleipää ja banaania juhlavampaa herkkua kaapista löydy. Että olisin tahtonut edes jotain ''hyvää'' olevan hiukkasen enemmän.

Kyllähän tää vähän turhasta ruikuttamista on, mutta tosiaan ottaa pottuun kun miehelle ei saa asiasta edes huomauttaa.

Oukei. Ootko sä pyytänyt tuomaan jotain herkkua? Kaikki miehet ei vaan ymmärrä, että kotonakin tarvitaan jotain jos itse on pois! Banaanista ja ruisleivästä ei oikeen saa taiottua mun taidoilla mitään hyvää=)

Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oukei. Ootko sä pyytänyt tuomaan jotain herkkua? Kaikki miehet ei vaan ymmärrä, että kotonakin tarvitaan jotain jos itse on pois! Banaanista ja ruisleivästä ei oikeen saa taiottua mun taidoilla mitään hyvää=)

Meidän piti alunperin mennä juhannukseks yhden toisen lapsiperheen luo, mutta suunnitelmat muuttuivatkin ja sitten miehen täytyikin jo kiirehtiä kauppaan. Hihkasin kyllä, että tuo kolaa ja jotain hyvää, ja se ''jotain hyvää'' oli vissiin ne banaanit... Enkä voi ottaa niitä edes minään ''tässä sulle pullerolle herkkuja''-vihjeenä, koska olen kuin kukkakeppi.

Mut joo, tuol se mies möksöö. Mä alan imuroimaan :D

Höh, mäkin olisin kyllä vähän "tuohtunut" tosta. Cokiksilla ei leikitä! Täytyy olla ainakin 2tölkkiä/päivä jos on jokin special occation. Mutta tosiaan, miehille täytyy kyllä kirjoittaa ihan lapulle jos haluaa kaupasta jotain hyvää. muuten saa sitä leipää ja maitoa.
Hyvää jussia!

Yhteistyössä