Miehen mielestä valitan ihan turhasta,ja hän auttaa ihan tarpeeksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en jaksa

Vieras
Meillä on 3 pientä lasta,mies on vuorotöissä,minä käyn töissä kotiäitiyden ohella ja opiskelen..Olen ihan poikkiväsynyt arkeen..Hoidan koko huushollin pyykkirumban yksin,ja siivouksen.Mies käy kaupassa silloin tällöin ja laittelee osan lapsista nukkumaan,kun on kotona..Tekee "miesten"työt,kun patistelen..Minä saan hermoromahduksia,juoksen pihalle,eheitän tavaraoita lattioille jne.Mies ei välitä silloin mitään,jatkaa vain touhujaan..Haluaisin silloin,että ottaisi kainaloon,lohduttaisi,auttaisi,mutta ei..Hän on vain kylmän rauhallinen.Inhoan sitä piirrettä!Hän ei ymmärrä,miten voin valittaa koko ajan ja ola niin kyllästynyt..Nytkin uko painui saunaan laitettuaan pienet sänkyihin,ja minä jäin kuuntelemana iltakitinöitä ja loppujen lopuksi sylittelemään pienintä 2-vuotiasta joka huusi hysteerisenä taas kerran.Aamulla on taas herätys puol 5 töihin,mies viettää vapaapäivää,eli nyt vapaailtaa..:(
Sanokaa,valitanko turhaan..Kun mies ei kuitenkaan ole juoppo tai mikään..

Alkuperäinen kirjoittaja en jaksa:
Haluaisin silloin,että ottaisi kainaloon,lohduttaisi,auttaisi,mutta ei..Hän on vain kylmän rauhallinen.Inhoan sitä piirrettä!Hän ei ymmärrä,miten voin valittaa koko ajan ja ola niin kyllästynyt..Nytkin uko painui saunaan laitettuaan pienet sänkyihin,ja minä jäin kuuntelemana iltakitinöitä ja loppujen lopuksi sylittelemään pienintä 2-vuotiasta joka huusi hysteerisenä taas kerran.Aamulla on taas herätys puol 5 töihin,mies viettää vapaapäivää,eli nyt vapaailtaa..:(
Sanokaa,valitanko turhaan..Kun mies ei kuitenkaan ole juoppo tai mikään..

Oletko kertonut miehelle, että haluat lohdutusta? Useimmat miehet eivät osaa lukea ajatuksia. Pitäisköhän sunkin vähän relata ja karsia vähemmän tärkeitä hommia pois? Työt tai opiskelut vähäksi aikaa? Ja mitä sinä teit kun mies meni saunaan? Et mitään? Miehelle täytyy sanoa mitä häneltä odottaa, muuten hän luulee ettet odota häneltä mitään toimintoja vaan pärjäät yksin. Voimia!

Yhteistyössä