Miehen mustasukkaisuudesta...Onko nää näitä Uusperheen "iloja"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Mua on alannu vähä ahdistaa välillä mieheni mustasukkaisuus.Nimenomaan siis ex-miestäni/lasteni isää kohtaan.

Mitään aihetta en anna siihen.Ex käy tässä kun viedään ja tuodaan lapsia toisillemme,siitä mies on mustasukkanen.Samoin jos jostain lasten asiasta soitellaan tai viestitellään.

Eilen tulin koiran kanssa lenkiltä,sain sillä välin tekstarin yhdeltä ystävältä ja samantien kotiin tullessani vastasin siihen,sen kummemmin muistamatta ilmoittaa kenelle viestiä laitan....

Näin miehestä het että sillä taas kiehahti ja niin se paineli tupakalle.Menin perässä kysymään mikä nyt niin se savu päästä nousten kysyi; "Laitoitko tekstaria ******:lle"?

Aarg..!!!Rasittavaa!En mä haluais joka viestiä kertoa,näyttää tai lukea ääneen.Se alkaa rasittamaan.Sanoin miksi epäilet mua aina,mies sanoi että sille vaan on vähän jääny traumoja kun sen avokki aikoinaan lähti toisen matkaan.

..Voiko tuollasesta päästä eroon?Muuten meillä synkkaa kaikki niin yksiin,ollaan todella onnellisia mutta tuo asia mua vähän ottaa kupoliin.

:( :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Onko toi teidän juttunne miten tuore?

Onhan tää vielä aikasta tuore,ollaan vuosi oltu yhdessä vasta.Molemmat eronneet pitkästä suhteesta ja miehellä tosiaan puoliso lähti toisen miehen mukana.

Mun mielestä toi tommonen on tuoreessa suhteessa ihan ymmärrettävää, varsinkin kun ottaa huomioon sen, millä tavoin miehesi entinen suhde kariutui.

Hälyyttävää on se, jos se mustasukkaisuus ajan kuluessa pahenee, ilman että annat siihen mitään aihetta (kokemuksen syvällä rintaäänellä, mulla meni exän kanssa se touhu täysin sairaaksi, paheni aina vaan, vaikken antanut koskaan mitään syytä).

Useimmiten noi helpottaa ajan kanssa.

No sen miehen ongelma se on. Joten korjaaminen pitäisi lähteä sen omasta tahdosta ja päästä. Sinä et voi muuta kuin nätisti keskustella aiheesta ja pyytää häntä ratkaisemaan ongelmansa. *hiukset nousee pystyyn kun joku on noin mustis* murrr

Mua ärsyttäisi jo se että mies vertaisi meidän suhdetta edelliseen suhteeseensa joka olisi ollut huono.. "Kun mun edellisessä suhteessa.." @&% en ole edellinen suhde

Me ollaan oltu yli 5v yhessä ja meillä on just tuota samaa edelleen.. Ja meillä jopa ex vakuuttelee toiselle viesteillä ettei ole toista viemässä mutta silti ex laittaa viestiä että tavataanko siellä ja siellä... Joskus nii kyrsii tää uusperheen elämä!

Miehen täytyy antaa sulle mahdollisuus todistaa että olet ihan luotettava. Täysin kohtuutonta mieheltäsi ( olkoon miten trauma edellisestä suhteesta vain) ettei hän anna sinulle mahdollisuutta vaan olettaa että ne asiat vain lakkaisivat olemasta jos hän tarpeeksi kiukuttelee ja vetoaa traumoihinsa...

Sekään ei ole 100-varmaa että hänen mustasukkaisuutensa johtuu traumoista. Voi olla että hän on oikeasti mustis. Toivottavasti hän itse ottaa niskaotteen itsestään ja antaa sinun hengittää rauhassa. Toivottavasti.. koska mustasukkaisuudella ( jos ei trauma) on tapana pahentua ja syventyä ajan kanssa.

Yritä takoa sille miehellesi selväksi se, ettei ole sinun vikasi, että hänen entisensä teki hänelle niin. Ei ole oikein, että hän kuormittaa sinua, itseään ja suhdettanne tuollaisella asialla. Sinä et ole sama henkilö kuin miehen ex.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Yritä takoa sille miehellesi selväksi se, ettei ole sinun vikasi, että hänen entisensä teki hänelle niin. Ei ole oikein, että hän kuormittaa sinua, itseään ja suhdettanne tuollaisella asialla. Sinä et ole sama henkilö kuin miehen ex.

No se just että se alkaa ahdistaa mua.Sanakin mun ex puolisostani niin johan näkee miehen naamasta mitä se ajattelee.Pakosti se nyt vaan tulee olemaan mun elämässäni mukana lasten myötä ja thats it!Sitä oon sille yrittänyt sanoa.

Muuten niin ihana ja kiltti mies mutta kyllä mustasukkaisuus voi paljon pilatakin... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

No se just että se alkaa ahdistaa mua.Sanakin mun ex puolisostani niin johan näkee miehen naamasta mitä se ajattelee.Pakosti se nyt vaan tulee olemaan mun elämässäni mukana lasten myötä ja thats it!Sitä oon sille yrittänyt sanoa.

Muuten niin ihana ja kiltti mies mutta kyllä mustasukkaisuus voi paljon pilatakin... :(

Minun ex:ni syyllisti minua entisen kumppaninsa vuoksi. Tämä oli pettänyt ex:ni useaan otteeseen. Meillä ei ollut uusperhekuviota eikä yhteisiä lapsia, joten lähdin mm. tämän ex:ni mustasukkaisuuden vuoksi.

ymmärrän kyllä täysin miestäsi, mä oon just samanlainen, jos miehen käytös vähänkin matkan varrella muuttuu(siis esim. jos hellyys vähenee, tai näyttää tulevan yhtäkkiä tärkeinpiä juttuja, niin sit alan epäilee ties mitä), siis kun mun ex raskaana ollessani petti mua ja jätti.. ja sitä edeltävä petti, jonka seurauksena suhde kariutui. sitten kun taas vihdoin uskaltaa päästää jonkun lähelleen ja kun rakastaa sitten alkaa se pelko siitä että taas kaikki särkyy palasiksi niinku aiemminkin.eikä sille voi mitään, mutta kun sen että mies on kärsivällinen, antaa rakkautta, aikaa. eikä pienintäkään epäluotettavuuden osoitusta.

Alkuperäinen kirjoittaja :
ymmärrän kyllä täysin miestäsi, mä oon just samanlainen, jos miehen käytös vähänkin matkan varrella muuttuu(siis esim. jos hellyys vähenee, tai näyttää tulevan yhtäkkiä tärkeinpiä juttuja, niin sit alan epäilee ties mitä), siis kun mun ex raskaana ollessani petti mua ja jätti.. ja sitä edeltävä petti, jonka seurauksena suhde kariutui. sitten kun taas vihdoin uskaltaa päästää jonkun lähelleen ja kun rakastaa sitten alkaa se pelko siitä että taas kaikki särkyy palasiksi niinku aiemminkin.eikä sille voi mitään, mutta kun sen että mies on kärsivällinen, antaa rakkautta, aikaa. eikä pienintäkään epäluotettavuuden osoitusta.

Juu mutta meillä ei oo sellasia ongelmia,meillä on hellyttä ihan mielettömästi,mies pusuttaa ja halii monesti päivässä ja kuulen joka päivä vähintään kerran olevani kaunis ja kuinka paljon hän mua rakastaa..

..ja minäkin annan paljon rakkautta ja huomiota,meillä ollaan paljon lähellä,molemmat nauttii läheisyydestä ja siitä että näytetään miten paljon välittää.

Eli ongelmaa ei ainakaan siinä ole meillä. :)

Ajattelin tänään jutella miehen kanssa asiasta kunhan töistä kotiutuu... :)

Minä kestin tuolllasta reilu kolme vuotta ja sitten riitti... Kyl se jossain vaiheessa rauhottu, mut aina kun tuli jotain kinaa niin se veti noi mustasukkasuus jutut mukaan, AINA!!!
Toivottavasti saatte asiat sumplittua :hug:

Yhteistyössä