Miehen naispuoleiset kaverit

  • Viestiketjun aloittaja hmm....
  • Ensimmäinen viesti
riittaliisa
Heippa ap. On varmaan tullut sinullekin jo selväksi, että täällä sinua ei suurimmaksi osaksi haluta ymmärtää. Mitäpä jos ottaisit toisenlaisen asenteen, eli anna kanalauman kotkottaa.

Neuvoisin sinua vahvistamaan suhdettasi poikaystävääsi, älä anna tämän asian liikaa häiritä. Vaikka se häiritsisikin, niin anna silti olla. Mitä tiukemmin te olette poikaystäväsi kanssa yhdessä ja mitä vahvemmaksi suhteenne tulee, stä enemmän sitä ystävänaista ärsyttää, ja minkäpäs sinä sille sitten voit! Itse asiassa sinä olet tässä se "tikku" joka tämän naisen nahkaa kiusaa. Pidä huoli siitä, että asetelma on juuri näin päin. Ajan kanssa tämä nainen jää pois miehesi ystäväpiiristä, sillä ei mieskään sellaista ystävää kauaa kestä. Eli ei muuta kuin onnea ja menestystä suhteellenne!

 
ei jaksa enää
Alkuperäinen kirjoittaja ap...:
Nyppii se, että olin silloin mennyt pitkän matkan takaa tapaamaan poikaystävääni, ja tuon ajan minkä olin tämän ihmisen seurassa, joka jo kättelyssä päätti ettei minusta pidä, olisi voinut käyttää paremmin.
Lopeta jo ruikutus ap! Itse sanoit aiemmin täällä, että et itsekään käyttäytynyt hyvin.
Aukaises nyt oikein olan takaa, miten itte käyttäydyt tätä kaveria kohtaan? Sitä on sinulta täällä kysytty, mutta et ole vastannut.
Myöntäisit jo itsellesikin, että itsessäsi on myös vikaa jos on muissakin!
Ja kuten jo sanottu, miehen prioriteeteissä et ole ykkönen ja tuolla käytösmallilla et kohta enää tyttöystäväkään. Älä siirrä vikaa aina toisen harteille, vaan katso itse peiliin myös.
 
Herranjee
Mistä sinä miehen prioriteetit tiedät? Mies ei ole täällä sanaakaan sanonut. Voi kauhistuksen kanahäkki minkälaisia asian oikojia täällä esiintyy.

Ja vikaa toisen, eli ap:n harteille täällä on siirretty oikein urakalla. Nää on just niitä naisia, jotka haluaa työntää neniään ihmisten seurustelusuhteisiin ja olla niissä kauheita asiantuntijoita, ja yleensä aina miehen puolella, että saisivat tältä pinnoja. Aina jos joku nainen täällä kertoo jostain ongelmastaan, syy vieritetään kirjoittajan harteille, aina. Oli se sitten mitä tahansa.
 
jee jee vaan sullekin
Haluaa työntää neniään ihmisten seurustelusuhteisiin?? No eikös se sitä varten täällä kysele neuvoja ja mielipiteitä? On sitten myös jännä, että kun jos jonkun mielipide ei ap:ta miellytä tai jotain muuta, niin heti lynkataan. Pitäisi siis voivotella vain, että voi ap, kuinka kurjaa sinulla on ja kuinka se kamala ämmä kehtaa noin tehdä jne...!!
Ap ei vaan voi uskoa, että hänessäkin olisi vikaa ja ollut vikaa tässä ensi tapaamisessa. Hänhän vaan lykkää ongelman vain ja ainoastaan tämän naiskaverin harteille..
Itse olen sitä mieltä, että miehen tunteista parhaiten kertoo teot, ei sanat. Ap on nyt mustasukkainen ja haluaa uskoa että naiskaveri vaan haluaa hänen miehensä ja vihaa häntä kun hän seurustelee miehen kanssa....ja ties mitä diipadaapaa...
 
Kasva aikuiseksi ja seiso omilla jaloillasi
Edelleen ja aina pitäisi antaa tunteiden kuljettaa. Kyllä luotu luokse tulee. Miksi IHMEESSÄ pitää tapella jostakin pojanklopista? Mikä kultamuna se on?? Anna sen mennä, jos on mennäkseen? Missä Ap:n itsetunto on? Sanon saman, minkä olen sanonut toisella palstalla vastaavantyyliseen ketjuun: kasva aikuiseksi ja seiso omilla jaloillasi. Silloin olet paljon viehättävämpi kuin roikkuvana ja pakottavana please-ole-minun-kanssani-ruikuttajana.
 
KUSIPÄÄNAINEN
Mulla menee niin että oon välil mustasukkainen,en näytä sitä suoraan.
Sit välil oon silleen ett ajattelen vaa ett en mä toista omista.
Ja joskus kauheen hui hai välinpitämätön...ett menkööt ja tehköön mitä haluu
ja ett parempiahan muut naiset on:(
 

Yhteistyössä