S
soittelee jatkuvasti
Vieras
Mikä ihme siinä on kun mieheni ystävä joka on nainen soittelee miehelleni todella usein. Hän pyytää baariin, risteilemään, syömään, reissuihin, konsertteihin... Monet sanoo, että se on ihan normaalia jos todellakin ovat vain ystäviä. Onko noin? Mulla on myös miesystäviä, mutta kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa ja muutimme yhteen niin en ole ajatellut, että kävisin enää muiden miesten kanssa eri menoissa, vaikka ovatkin vain ystäviä. Tai itse pidän heitä ystävinä, mutta on tullut selväksi, että joillakin heillä on kiinnostusta enempäänkin. Jotenkin se tuntuisi oudolta. Olisikohan miehestä ok jos ilmoittaisin, että eräs mies ystäväni pyysi mua vaikkapa risteilemään viikonlopuksi ja ajattelin lähteä? Tuli vaan mieleen kun tämä miehen naisystävä soitti yksi päivä ja pyysi miestä joulun aikoihin risteilemään ja mies tuntuu tosiaankin harkitsevan sitä. Hän kyllä sanoi naiselle, että mä lähtisin sit mukaan, mut en ole lähdössä. Mun mielestä olis normaalimpaa, että nainen pyytäis meitä molempia risteilee, baariin ja minne vaan, mutta hän pyytää aina vaan tätä miestä. Tunnen tämän naisen ja hän yrittää esittää kaveriani kun olen paikalla, mutta kun käännän selkäni niin hän on kerrankin lähennellyt miestäni. Kerran lähennellyt myös niin, että olen itse ollut näkemässä. Mieshän ei nää asiaa niin ja sanoo aina vaan, että he ovat kavereita vain ei muuta. Ovat tunteneet toisensa aika pitkään. Miten siis pitäisi suhtautua asiaan? En tykkää, että nainen aina soittelee ja pyytelee miestä johonkin, mutta en ole sitä sanonut. Mulle sanottu, että jos he vain kavereita niin ei siinä ole mitään outoa jos he yhdessä viettävät aikaa ja käyvät ties missä. Annanko siis asian olla ja tyydyn tähän tilanteeseen?