Miehen orgasmi

  • Viestiketjun aloittaja opettelu
  • Ensimmäinen viesti
opettelu
Olen kuullut, että mies voi opetella erottelemaan orgasmin ja siemensyöksyn ja siten pitkittää yhdyntää. Meillä miehen muna voi löystyä jo siitä, jos hän melkein saa. Sitten sitä ei saa enää ylös millään vähään aikaan (varmaan ihan psyykkistä).

Miten mies voisi treenata kestävyyttä? Entä moninkertaisia (kuivia) orgasmeja? Miten sinä pystyt pitkittämään yhdyntää, jos meinaat tulla helposti?
 
Doc Jusu
Näitä satuja, uskokaa jo että miehellä ei voi olla orgasmeja ja siemensyöksyjä erikseen. Ejakulaation eli siemensyöksyn saamiseksi mies tarvitsee orgasmin ja miehen orgasmi on taasen rytmikäs lihassupistusten sarja joka johtaa siemensyöksyyn. Jos mies saa orgasmin jonka seurauksena ei ole ejakulaatiota niin silloin on kysymyksessä elimellinen vaiva eli jokin vika virtsa ja siemenjohtimissa tai esim. kiveksissä ja lisäkiveksissä. Miehen orgasmin tarkoituksena on nimenomaan saada aikaiseksi ejakulaatio,siis jos mies saa orgasmin ilman ejakulaatiota niin se ei ainakaan ole täydellinen orgasmi. Ei mies voi opetella erottelemaan ko. asioita koska niitä ei voi erottaa toisistaan. Huvittava ilmaisu tuo ""kuiva""orgasmi, mutta miehen orgasmin eli ejakulaation pitkittämiseksi ei ole muuta vaihtoehtoa kuin säännellä kiihottumisen tilaa eli jos on saamassa niin täytyy keventää ärsykkeiden määrää ja jatkaa sitten kun on hieman rauhoittunut. Että tämä taas tiedoksi kaikille epätietoisille...
 
Tantran ystävä
Nyt on kyllä todettava, että varsinainen satusetä on doc Jusu. Jos perehdytte tantraan, niin voitte todeta, että mies saa useita orgasmeja samalla rakastelukerralla, mutta ei siemensyöksyä. Tämä on todellinen totuus.
Ja siinä on se hieno puoli, että pystyy rakastelemaan hyvin usein.
 
Doc Jusu
Tantran ystävälle todettakoon että mielikuvaorgasmi ja realiajassa tapahtuva orgasmi ovat ihan eri asioita. Lihaksisto joka säätelee miehen ejakulaatiota eli orgasmia on aivan oma lihasryhmäsä. En väitäkkään etteivätkö jotkut kokisi jonkun muun lihasryhmän supistelun orgasminkaltaisena mutta lääketieteellisesti ainut, ja vain ainut tapa miehen saada lääketieteellinen orgasmi on ejakulaation kanssa. On mahdollista saada aikaan transsitiloja,erilaisia tuntemuksia lihaksistossa jne. mutta seksuaaliseen kiihottumiseen ja sen purkamiseen tarvitaan monimutkaista hormonaalista toimintaa jonka säätelyä miehen sekä naisen seksuaaliseen käyttäytymiseen tämä palsta on liian lyhyt. Tantrailkaa vaan itsenne jatkuvaan seksuaaliseen kiihottumisen tilaan jota ette ilmeisesti haluakkaan purkaa, muistanko oikein että sitä kutsutaan seksiriippuvuudeksi...
 
höpöhöpö
Nyt on kyllä todettava, että varsinainen satusetä on doc Jusu. Jos perehdytte tantraan, niin voitte todeta, että mies saa useita orgasmeja samalla rakastelukerralla, mutta ei siemensyöksyä. Tämä on todellinen totuus.
Ja siinä on se hieno puoli, että pystyy rakastelemaan hyvin usein.
Kyllä nyt pitää tässä sanoa kun tässä tantraa opiskelen että se on mahdollista erottaa, se vaatii harjotusta ja itetoisuutta ja oman kropan tuntemusta. Miehen ejakuloinnin jälkeen mies menettää paljon energiaa ja monelle voi jäädä "krapula" parikin viikkoa. Ymmärrän että monella voi olla vaikeaa uskoa eikä halua koska ei ole itse kokenut "kuiva orgasmia" mutta haluan sanoa että se on mahdollsita ja kuiva orgasmi on voimakkaampi ja energiaa lisäävä! ;)
 
Viimeksi muokattu:
Näin pitkität
Olen kuullut, että mies voi opetella erottelemaan orgasmin ja siemensyöksyn ja siten pitkittää yhdyntää. Meillä miehen muna voi löystyä jo siitä, jos hän melkein saa. Sitten sitä ei saa enää ylös millään vähään aikaan (varmaan ihan psyykkistä).

Miten mies voisi treenata kestävyyttä? Entä moninkertaisia (kuivia) orgasmeja? Miten sinä pystyt pitkittämään yhdyntää, jos meinaat tulla helposti?
miehesi erektiota kun pistätte alprostadil pistoksen miehesi penikseen , mies saa saada vaikka kuinka paljon orkkuja ja siemensyöksyjä mutta kulli ei ennen pehmene ennen kuin pistoksen vaikutus loppuu .
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Kyllä nyt pitää tässä sanoa kun tässä tantraa opiskelen että se on mahdollista erottaa, se vaatii harjotusta ja itetoisuutta ja oman kropan tuntemusta. Miehen ejakuloinnin jälkeen mies menettää paljon energiaa ja monelle voi jäädä "krapula" parikin viikkoa. Ymmärrän että monella voi olla vaikeaa uskoa eikä halua koska ei ole itse kokenut "kuiva orgasmia" mutta haluan sanoa että se on mahdollsita ja kuiva orgasmi on voimakkaampi ja energiaa lisäävä! ;)
No miten sen siemensyöksyn voi estää?
 
Viimeksi muokattu:
Nainenx
Minä olen todella herkkä ihminen tuntemaan kipua ja tunteet ovat ihan pinnassa. Myös miehen suudelmat niskaan , voin saada silloin helposti myös orgasmin. Niska on erityisen herkkä paikka minulla.
 
anna anna
Itse törmäsin kuiviin orgasmiin ensimmäisen kerran noin kymmenen vuotta sitten kun hain apua yliherkkyyteeni, eli laukesin mielestäni ja harmikseni niin nopeasti. Lisäksi minulle, ja uskon että monelle muullekin miehelle, käy niin että siemensyöksyn jälkeen terskani on niin herkkä että en pysty jatkamaan ja into rakastella lopahtaa myös henkisesti, joskus useammaksi päiväksi.

Ohjaajani kertoi minulle kuivista orgasmeista. Aluksi en uskonut että olisi mahdollista saada ns. kuivia orgasmi ja useampia peräkkäin ja siten nauttia rakastelusta pitempään.

Nyt vuosien harjoittelun jälkeen voin sanoa että kymmenenkin nautinnollista orgasmia on mahdollista saavuttaa päivässä. Eikä se ole pois myöskään seuraavan päivän nautinnoista.

Moniorgasminen mies : opas parempaan seksiin : vinkkejä joihin jokaisen miehen tulisi tutustua

Moninkertainen orgasmi : seksin salaisuuksia pareille

Kuivien orgasmien saloihin pääsee mm. ylä olevin kirjojen avulla. Kirjat löytyvät Helsingin kirjastoista.

Kuivat orgasmit näyttävät myös kiinnostavan ihmisiä koska ensimmäistä kirjaa on kirjastoissa 15 kpl ja niistä vain kolme oli äsken hyllyssä. Toista kirjaa on 12 kpl ja hylyssä 2 kpl.

Vain kirjoja lukemalla ei opi vaan se vaatii, ainakin omalta osaltani, paljon harjoittelua ja onneksi olen saanut asiantuntevaa ja kannustavaa ohjausta harjoitteluuni.

Ketjussa kirjoitellaan että kuivat orgasmit vaatisivat tantrisia harjoituksia. Omalta kohdaltani voin sanoa että harjoitteluni on ollut kuin mikä tahansa ”urheilu” suorituksen harjoittelu. Eli paljon toistoja.

Mikä sitten on kuiva orgasmi ja miten se eroaa siemensyöksyllisestä orgasmista.

Siitä, jos jotakin kiinnostaa, seuraavassa kirjoituksessani.
 

Yhteistyössä