Miehen orgasmin poisjättäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokeilija_75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokeilija_75

Vieras
Moi

Kopioin tänne kirjoitukseni toiselta palstalta, toivoisin että täältä saisin enemmän naisnäkökulmaa aiheeseen. Eli kommentointia kiitos...

Nyt on pakko kertoa eilisestä, tapahtui jotain outoa, mutta niin mahtavaa.
Eli käytyämme suihkussa, ja minä tietenkin pesin hänet huolelliseti. Suihkusta kun tultiin asettelin tietokoneen viereen dildon, ja istutin hänet tuoliin. Avattiin seksivideo sivusto, ja hän sitä alkoi siinä katselemaan. Minun pikkupili oli sidottu nippuun ettei turhia jöpöttele, ja päälläni oli nk. panovaljaat, jossa kiinni iso dildo. Kun hän pikkuhiljaa lämpeni, siirryin tuolin selkänojan taakse, niin etten nähnyt mitä hän katseli tai teki. Samalla hieroin hänen rintoja ja hartioita, hetken kuluttua alkoikin kuulua ihana märkä ääni, ja voihkinta. Puristelin ja hieroin rintoja kun hän tyydytti itsensä, yllättävän äkkiä hän tulikin ihanasti voihkien ja nautinnosta vavahdellen.

Hetken itseään kerättyään hän siirtyi sänkyymme, jossa sain hetken häntä nuolla, hieroin häntä hieman ja hyväilin, jonka jälkeen sainkin panna häntä vielä hetken dildolla. Kun hän tästä oli saanut tarpeekseen pyörähdin hänen viereensä häntä paijaamaan ja hyväilemään hellästi. Alapäässäni tykytti, mutta hän kertoi että jättää minut tällä kertaa ilman, mutta minun kuulemma piti pystyä nukkumaan nätisti hänen vierellään. Lupasin tämän, ja niin hän jätti tylysti minut ilman, irroti vain sidotun pikkupippelini. Muuten hän ei koko illan aikana koskenut siihen, nautti vain itse kiimaisen miehen hyväilyistä. Kerroin hänelle kuinka olin räjähtämispisteessä, mutta samalla oudon onnelinen, ja näin hänet entistä enemmän ihanan seksikäänä olentona, jotenkin tuntui että rakastinkin häntä hieman enemmän.

Hänestä tilanne oli kuulemma jotenkin outo, mutta ei hän kuulemma kaivannut spermojani sisäänsä ollenkaan, oli kuulemma ihan hyvä näinkin. Lopulta kun hän uskoi että minullakin oli oikein hyvä olla, näin hänen ihanan hymyilevästä katseesta kuinka hän nautti tilanteesta, hyväilyistä ja kehuista mitä hän sai osakseen. Tavallisesti jos olisin tullut hän olisi saanut varmaankin pusun poskelle ja olisin nukahtanut, mut nyt hän sai osakseen hyväilyjä, silittelyä ja kehuja. Hän oli onnellinen ja jostain oudosta syystä minäkin.

Tänää lupasin olla leikkimättä itselläni, hän on töissä ja minä lomalla lasten kanssa, joten odotan iltaa ja toivon saavani tyydyttää hänet taas, jään kenties itse taas ilman. Ainakin hänen eilisestä ilmeestä päätellen, saatan jäädä ilman aika useinkin. Siveysvyötä olen joskus hänelle ehdotttanut, siis mun päälle, mutta ei kuulemma kiinnosta. Nyt tämän jälkeen toivon että se alkaisi häntäkin kiinnostamaan. On kuitenkin aika epätodennäköistä että pystyn olemaan pitkään runkaamatta, ja sehän poistaisi tämän tunteen mikä mulla nyt on. Kaipaan tuota seksikästä ja kaunista naistani, jestas että hän on tänään mielessäni seksikäs.
Nyt ei muuta kun iltaa odottamaan ja sillä aikaa touhuamaan lasten kanssa jotain, jotta ajatukset pysyvät puhtaina.

Toinen Ilta:

Eilen oli koko päivän hieman sekaisin, olo oli hyvä, mutta outo. Touhusin normaalisti kaikkea mitä nyt lasten kanssa lomalla tehdään. Mutta kun naiseni tuli kotiin, alkoi alapää heräillä. Olipas naiseni kaunis ja seksikäs, suorastaan ihana ilmestys. No siinä kun alkuillan hipelöin häntä aina kun pystyin ja odotin iltaa, niin hänkin silminnähden nautti saamastaan huomiosta. Ilta kun koitti sain taas luvan pukea panovyön päälleni (kyllä, kysyin luvan) ja hän sitoi alapääni taas jotenkin nippuun. Suutelin hänen rintoja, kaulaa, vatsaa ja jokaista paikkaa mitä ehdin, hitaasti ja nauttien. Lopulta nuolin hänen ihanaa pillua, kuuntelin hänen huokailua ja nautin. Aikani nuoltuani panin häntä dildolla pitkään, ja hitaasti ja kovaa, käskin hänen nauttia kunnolla, ja hän nautti. Tullessaan hän ei meinannut asettua ollenkaan, en ole piiiitttkäään aikaan nähnyt hänellä noin voimakasta ja pitkää orgasmia. Kun hän oli asettunut, sain rasvata hänet, kun aurinko hieman lämmittänyt. Samalla hän puristeli pikkupippeliäni ja pallejani, lopulta hän ihanasti kertoi taas jättävänsä minut ilman. Loppuillan silittelin häntä ja ihailin hänen ihanaa hymyilevää katsetta, hän ilmiselvästi nautti. Silitin hänet uneen ja olin onnellinen, aamulla oli hienoa herätä seksikkään naisen vierestä ja huomata himoitsevansa häntä yli kaiken.

Sitten on pakko ihmetellä, onko naisilla panon jälkeen tällainen olo, eli onnellinen ja jaksaisi toista hyväillä läpi yön, saa nautintonsa toisen katselemisesta. Olen kuitenkin lukenut että naisilla orgasmi on hormoonitasolla aivan eri ku miehellä, siinä missä mies lopahtaa ja alkaa kuorsaamaan, niin naiselle tapahtuu jotain muuta?? Jos näin on ymmärrän nyt aika hyvin miksi meitä haukutaan kun nukahdetaan panon jälkeen. Nyt on olo edelleen energinen ja tuskin malttaa odottaa kun oma nainen taas tulee, ja sitä saa tyydyttää, toistaiseksi ei edes tee pahasti mieli runkata, kai sekin kohta iskee. Hänenkin mielestä oli kuulemma mukavampaa mennä jopa siistimään itsensä panon jälkeen kun ei turhia limoja tarvitse siistiä, ja muutenkin hän vaikuttaa oikein tyytyväiseltä, kiusotteli hieman aamulla puristelemalla ja sanoi että saa limat siellä pysyä vielä jonkin aikaa. Olen itse valmis jatkamaan tätä kokeilua vielä, kuinka kauan en tiedä, leluja on vielä erilaisia häntä varten loppuviikoksi, jottei hänen tarvitse kyllästyä, ja sitten voi tietenkin aloitta uuden viikon

Kolmas ilta:

Eilen pesin hänen hiukset ja kropan, laiton hoitoaineet ja hieroin päänahkaa niin hyvin kun vaan osaan. Hän keimaili mulle suihkussa ja näytti oikein ihanasti tietävänsä kuinka seksikäs hän on. Kun olin hänet pessyt hän kiusallaan otti minun pikkupippelin suuhunsa ja imaisi kerran, olin laueta siihen paikkaan, mutta hän hymyillen lopetti, ja käski mun poistua. Menin laittamaan valmiiksi sängyn, kun hän tuli, sitoi hän pikkupilini ja asettui ihanasti sängylle makoilemaan. Otin öljypurin ja hieroin öljyn kanssa hänen selän, takareidet, jalat ja takapuolen. Kun hän kääntyi oli etupuolen vuoro, hieroin koko kropan niin että hän varmasti tunsi itsensä rentoutuneeksi. Tämän jälkeen otin sellaiset suuremmat kuulat ja asettelin ne häneen, niillä kiusaten ja samalla häntä hyväillen kaikkialta tyydytytin häntä kunnes hän yllätti minut pyytämällä että antaisin hänen tulla. Ja voi jestas kuinka ihanasti hän tuli, pitkään ja voimakkaasti. Rahoituttuaan hän hypisteli pikkupiliäni, ja otti sen sisäänsä, kuitenkin vain pariksi sekunniksi sitten hän nousi päältäni pois. Hieroen sitä ja pallejani hän katsoi mua ihanasti silmiin, ja sanoi että itse pyysin, joten jään taas ilman. Kiitin häntä ja hyväilinkin ihanaa naistani taas loppuillan kunnes hän nukahti kainalooni ihanan tyytyväisesti tuhisten.

Tänään aamulla hän oli pukeutunut luvattoman seksikkästi, ja kertoi tehneensä sen vain kiusatakseen minua, ja tottavie onnistui siinä mainiosti. Istuinkin tupakilla varmaan vartin jotta rauhottuisin, ja pystyisin menemään taas hänen eteensä. Olo on nyt taas melkoisen kiimainen ja outo, onnellinen, energinen ja rakastan naistani kovasti. Annoin aamulla taas kovan lupauksen, eli en runkkaa. Lisäksi kerroin että nyt tämä on mennyt jo niin pitkälle, etten itse enää osaa päättää mitä haluan ja mikä olisi minulle parhaaksi. Joten annoin hänelle täyden päätäntävallan orgasmeistani, kerroin hänelle etten osaa itse enää päättää, sillä nautin kummastakin vaihtoehdosta. Hän ymmärsi ja kertoi että pitäähän minun saada tulla, tänään, huomenna, ylihuomenna tai sitten joskus. Ja ihanasti hän taas hymyili sanoessaan sen minulle samalla tietenkin pallejani puristaen. Jäin siis tänne kotiin odottamaan taas iltaa.

Tämä alkaa olla jo oikeasti aika vaikeaa, helpompaa olisi jos olis siveysvyö, mutta sellaista ei hän halua. Mutta ehkä tämän leikin jälkeen haluaa, mut nyt se jo hieman jopa mua pelottaa, kun näkee kuinka hän tilanteesta nauttii.
Onpa sekavaa selostusta, mutta niin on olokin sekavan huumaavan kiimainen, ja vain omaa naistani kohtaan. Nyt kahville...

Kiva kuulla, että täällä on muitakin jotka nauttivat naisen tyydyttämisestä ja oma hyvä (purkautuminen) on toisarvoista. Itse olen ollut masturboimatta n. 7 kk ja avioseksiä olen saanut sinä aikana n. kerran vkossa. Välissä on ollut kyllä muutaman viikon - kerran jopa kuukaudenkin selibaatti. No, lukijoissa on varmasti miehiä, jotka ovat pidempäänkin olleet saamatta, mutta omalta kohdalta voin sanoa että muutos aiempaan on suuri. Takana on n. 12 vuotiaasta lähes päivittäistä itsetyydystä, 2-kymppisestä lähtien olen ollut aviossa.

Kokeilijaan verrattuna laukean kuitenkin siis silloin tällöin, mutta kyllä se itsehillintää vaatii kun on erittäin seksinnälkäinen mies. Itsetyydytyksen lopettamisen jälkeen herään lähes joka aamu kalu jäykkänä, pari kertaa on tullut ihan teinivuodet mieleen kun on saanut yöllisen siemensyöksyn. Joskus kiihotun keskellä päivääkin, vaikka mielessä/näköpiirissä ei varsinaisesti ole mitään kiihottavaa.

Tunne siitä, että pystyy hallitsemaan halujaan, antaa kuitenkin voimaa moneen muuhun asiaan. Pystyn huomioimaan vielä paremmin vaimoani (tosin monet naiset kyllä kadehtivat jo aiemminkin huomaavaisuuttani). Luulisi, että mies olisi kiukkuisempi puutteessa olleessan, mutta riitely on vähentynyt jonkin verran.

Härnään kuitenkin itseäni harrastamalla nettiseksiä kerran pari viikossa. Kummallista, että nykyään puolen tunnin - tunnin nettiseksin jälkeen kun on kunnolla seisonut, suurimmat paineet hellittävät vaikka en siis masturboi silloinkaan.

Naisille jotka lukevat tämän sanon kuitenkin: älkää nyt ajatelko, että mitä pidempään mies on puutteessa sitä parempi. Jutun kiihottavuus on siinä että edes joskus saa..