V
vierailija
Vieras
Huoh, alkaa kyllästyttää miehen pelaaminen. Tätä on jatkunut siitä asti, kun tuli tabletit ja älyluurit tähän talouteen elu useamman vuoden. Tullaan kotiin ja olisi mukava kerrata vaikka päivän tapahtumia, mies ei kuuntele ei kommentoi muuta kuin "joo", "jaa", "vai niin" jne... Jos kerron jostain tulevasta asiasta saan kuulla, kun se on ajankohtaista että "en oo kuullutkaan". Keskustelen yksinäni. Onko se normaali parisuhde, että toinen on koko illan tabletilla ja toinen lasten kanssa. Lapset ottaa isästään mallia ja haluavat pelata yhtä paljon, en salli sitä. Lapsetkin ihmettelee isän pelaamista. Yhdessä ei tehdä juuri mitään. Mitä järkeä tälläisessä yhteiselosta on.
Olen puhunut asiasta monet kerrat, mies sanoo, että nalkutan turhasta, on kuulema parempi pelata kuin ryypätä, mun mielestä tääkään ei oo kivaa... Joskus kun valitan se suuttuu ja lopettaa ja on kärttyinen loppu illan...
Harmittaa, että on mennyt tälläiseksi elo vuosien saatossa... Itkettää...
Pelit on menneet perheen edelle...
Olen puhunut asiasta monet kerrat, mies sanoo, että nalkutan turhasta, on kuulema parempi pelata kuin ryypätä, mun mielestä tääkään ei oo kivaa... Joskus kun valitan se suuttuu ja lopettaa ja on kärttyinen loppu illan...
Harmittaa, että on mennyt tälläiseksi elo vuosien saatossa... Itkettää...
Pelit on menneet perheen edelle...