Miehen piti olla lapsen kanssa tänään,tuli hetki sitten räkäkännissä kotiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pppp..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hienoa, että miehen sisko lupautui jäämään teille, ei tuollaista tilannetta kannata heittää hukkaan miehen arviointivirheen vuoksi......

Ymmärrän että sulla meni luotto mieheesi, seuraavan kerran tosiaan varaat lastenhoitajan, mutta et kerro sitä miehelles ja katsot missä kunnossa tulee kotiin taas, siinä sen näkee aika hyvin oliko kyse yksittäisestä kerrasta vai toistuuko tuo uudestaankin.. Nautihan nyt oikeesti reissustasi täysin siemauksin! :)

Mun mies ei ole _ikinä_ ennen tehnyt vastaavaa,tosin ei tällaista tilannetta ole aiemmin ollutkaan. Mut enpä voi luottaa enää. Miehen sisko lupasi tulla meille,jää yökyläänkin ja sanoi äsken et "tottakai menet,sä oot tätä odottanut niin kauan". Eli mä pääsen lähtemään,ja tyttö jää hyvän hoitajan kanssa.. Jos/kun jatkossa tulee jotain et miehen pitäis katsoa tyttöä näin,hommaan valmiiksi hoitajan.. Luotto meni ennenkuin pystyy jotenkin sen ansaitsemaan takaisin...
ei silti kannata vetää pipoaan liian kireälle, siitä ei seuraa muuta kuin lisää hakaluuksia

Mies luotti taas liian paljon siskoonsa ja tiesi että tulee kyllä vahtimaan lasta. Mua kyllä hävetti kysyä,kun ei tän näin pitänyt mennä. Mut nyt sit vaatetta niskaan ja valmistautumaan turkuun päin. Jukka Poika soittaa kahdelta,ja mä aion tanssahdella siellä siis :)

Mun mielestä hyvä, että ap lähtee festareille. Miehelle ei ainakaan synny käsitystä, että tuolla tempulla voisi pitää muijan kotona jatkossakaan. Toisaalta mua ärsyttää että äijä pääsee kuin koira veräjästä, vastuuta ei ensi kerrallakaan tarvitse ottaa, kun voi luottaa, että sisko pelastaa. Mä olisin varmaan niin ilkeä, että jos tuo toistuisi, järkkäisin miehelle jotain seurauksia. Jättäisisn pelastamasta, saisi selvitä miten parhaiten taitaa. Nyt se ei käy, kun on lapsesta kyse, mutta jos mistä tahansa muusta niin...

Kyllä ne miehetkin on vaan ihmisiä ja nekin joskus sattuu tekemään virheitä. Puhut jälkeenpäin ukkos kanssa tosta mutta ei siitä nyt mitään kaunaa kannata jäädä kantamaan.

[QUOTE="jenna";24151508]no miten sä nyt sit sinne pääset jos se sisko jää sitä lasta teille hoitamaan? mistä sä toisen kuskin näin nopeesti sit sait?[/QUOTE]

Ei oo kato iso rasti ottaa tyttöä mukaan autoilemaan,niinkuin alunperinkin oli tarkoitus ;)

Eli siis ihan samalla "aamu suunitelmalla" mennään kuin oli tarkoituskin. Kymmeneltä oli alunperinkin tarkoitus lähteä liikkeelle,ja ottaa tyttö mukaan kun heittää mut Turkuun. Täältä ole matkaa kuin 40km,joten ei paha :)

[QUOTE="hohhoijaa";24151495]Kyllä ne miehetkin on vaan ihmisiä ja nekin joskus sattuu tekemään virheitä. Puhut jälkeenpäin ukkos kanssa tosta mutta ei siitä nyt mitään kaunaa kannata jäädä kantamaan.[/QUOTE]

tätä mä juuri tuolla tiukkapipoisuudella tarkoitin. ihminen on erehtyväinen ja lehmä on märehtiväinen. ei kannata yhden virheen takia ukkoa polkea alimpaan suohon. varsinkin kun on kyse vain juopottelusta, ei pettämisestä

No tuskin tämä oli ensimmäinen kerta kun mies tekee näin kun kerta kirjoitit, että TAAS mies luotti siihen että sisko tulee... Hohhoijaa. On ne omat menot vaan niiiiiiiin tärkeitä, varsinkin festarit.

isoäiti mölykylästä, on sullakin jutut! Eihän mies ollut kuin aivan turkasen kännissä ja olisi pitänyt olla lapsen kanssa! Mutta hei, kaikki hyvin kun mies ei sentään pettänyt, muutakun ap luottamuksen, mutta mitäs sitten!?

Yhteistyössä