Miehen poika

  • Viestiketjun aloittaja Avovaimo
  • Ensimmäinen viesti
Avovaimo
Olen avovaimo ja asun avomieheni ja hänen kuusitoistavuotiaan pojan kanssa. Minua ärsyttää, kun tämä poika kuljeskelee saunaan suihkuun ja pukeutuessaan aivan alasti, vaikka minä olen paikalla. Minulle on tullut vaikutelma, että varsinkin, kun hänen isänsä ei ole paikalla, niin hän haluaa esitellä minulle itseään. Onkohan näin vai kuvittelenko vain.
 
avo
Sano hänelle, että se ei sovi siunlle et hän juoksentelee sun näkösillä pikku kikulit paljaana. Sano että se heittä kasvamasta jos sitä näyttelee naisille. Ja sitten että, HOUSUUUT JALKAAAANN KUUULUUUKO
 
Julli
Seuraavan kerran, kun näet hänet alasti, niin sano että tulehan tänne ja ota siltä vaikka suihin, koska sitä hän kuitenkin haluaa, kun sinulle itseään esittelee.
 
Hope
Usko tai älä, mutta tuo voi olla ihan normaalia käytöstä tuon ikäiseltä pojalta ja hän ei tarkoita edes näyttelevänsä vehkeitään eikä edes ole tarkoitus ärsyttää.

Kun itse aikoinani aloin seurustelemaan mieheni kanssa, hänen poikansa oli myös 16 vuotias. Silloin tällöin yöpyessäni poika myös hilppasi suihkuun ihka alastomana ja minä tietysti olin vaivaantunut.

Myöhemmin on monesti naurettu tälle asialle (poika nyt 27) ja sille, että minä olin vaivaantunut, kun hän vain käyttäytyi kotonaan juuri niin kun oli tottunut käyttäytymään.

Jos avokkisi poika ei tarkoituksen mukaisesti esittele itseään, niin en tekisi sinuna siitä numeroa. Muista, että hän on nuori mies ja tuskin kaipaa sinulta ojennusta eli se on avokkisi homma, jos asiasta on jotakin huomautettavaa. Muista myös se, että hänhän on lapsi sinuun varrattuna (vai onko? jos et oli isukin uus nuorikko), joten käyttäydy aikuisen tavoin noissa tilanteissa eli älä ole huomaavinasikaan.

Jos hän nyt ihan tulee eteesi itseään esittelemään, niin sitten on isukin syytä puuttua asiaan!

 
yh-äiskä
Ehkä poika on tottunut isänsä kanssa asuessaan siihen, uskoakseni se on järkevin selitys.

Minulla on kaksi poikaa, toinen murkkuiässä ja toinen jo aikuinen: molemmat ovat jo siinä 11 vuoden kieppeillä kieltäneet minulta jyrkästi sisääntulon huoneeseen jo pelkästään silloinkin kun vaihtavat t-paitaa : ). Siksi tuo alasti liikkuminen tuntui minusta ensilukemalta tosi oudolta. Mutta ehkä poika joka kasvaa yksin isänsä kanssa on eri juttu kuin poika joka kasvaa yksin äitinsä kanssa.

Ihmettelen kyllä sitä, miksi et suoraan sano pojalle, että housut jalkaan kun on naisia talossa : ) Minusta teet kärpäsestä härkäsen, jos esim. kerrot asiasta miehelle, teet pojan syylliseksi johonkin, mistä hän on todennäköisesti täysin ulkona.
 
Jetatus
voi elämä!! täällä ollaan heti listimässä jotain nuorta poikaa, joka menee suihkuun alasti.. en mäkään siellä vaatteet päällä käy..
no, okei voishan sitä jonkun pyyhkeen päällensä vetästä, mut luulen ettei se nyt tarkotuksella itteään esittele.. on varmaan vaa tottunu kulkemaan sinne alasti, jos kerran isänsä kanssa on asunu kaksistaan jonkun aikaa...
pistä silmät kii, jos pelottaa.. minäki kattelen tai siis välillä joudun naamatusten alastoman täysin vieraan taikka vähän tutummankin miehen kanssa töissäni.. käyttäydyn vaa nii luonnollisesti, ku pystyn ja yritän välttää vilkasua sinne alakertaan.. ;)

nii, ja eksän vastakohdan on pakko olla uusis... ;D
 
Katariina
Mukavaa, että täältä löytyi ihan asiallinenkin vastaus! Olen samaa mieltä kanssasi - en lähtisi heti siitä olettamuksesta, että poika esittelee itseään sinulle. Oma poikani on aina ollut tosi sinut itsensä ja alastomuuden kanssa. En ole koskaan käskenyt piilottelemaan itseään! Terve itsetunto ja se, että hyväksyy itsensä antaa hyvät peruseväät elämään.

Poika tosiaan on varmasti tottunut roikuuttelemaan kotonaan kilkerit paljaana. Ja jos sinun ja pojan välit on hyvät ja avoimet, ei noteeraa sinua sen kummemmin? Voisiko asia olla näin, että kokee voivansa olla sinun aikanasi ihan vapautuneesti?
 
Sisko
Pikkuveljeni 24v opiskelee toisella paikkakunnalla ja muutti äitini luo asumaan vanhaan huoneeseensa viime kesäksi. Nyt taitaa muuttaa taas kesällä pariksi kuukaudeksi. Äitini on sanonut ehdoksi sen, että alasti ei kuljeskella. Aikuinen mies kuitenkin, ja kysessä oma äiti. Veljeni nukkuu aina alasti, niinkuin minäkin. Ja omassa kotonani menen suihkuun aamuisin lasati, tietty. Mieheni tähän tottunut.

Naurattaa, kun äidilläni menee pasmat aina sekaisin veljeni touhusta. Ymmärrän hyvin, että se on äitini koti ja hän määrää säännöt. Ja konservatiivisena ihmisenä haluaisi veljeni käyttävän pyjamaa. Veljeni nyt vain on tottunut nukkumaan alasti.

Hassu tapaus oli, kun veljeni pitkäksi menneen perjantain jälkeen täysin unen pöpperössä lauantaipäivänä käveli herättyään suoraan suihkuun. Äidillä naapurin rouva kylässä ja kahvit menivät väärään kurkkuun, kun tatuoitu alaston mies käveli huoneen läpi. Tämän jälkeen äiti määräsi kylpytakkipakon kun huoneestaan poistuu.

Pointti on, että veljeni ei todellakaan ajattele esittelevänsä itseään. Hän vain ei ole yhtä konservatiinen kuin äitimme.
 
Siiri
Mieheni saman ikäinen poika kävi jopa vessassa ovet auki. Sanoin kerran, että anteeksi vaan, mutta en ole kiinnostunut näkemään hänen intiimejä alueitaan, että jospa sovitaan pissimisestä ovet kiinni ja pidetään edes jotain vaatetta päällä. Homma toimi eikä minun tarvitse kiusaantua tästä.

Kun poika ei ole kotona, kuljeskelemme mieheni kanssa alasti ja teemme mitä ja missä mieli tekee, mutta se onkin meidän kahden juttu.
 

Yhteistyössä