Miehen posliini

  • Viestiketjun aloittaja Posliini-heteromies
  • Ensimmäinen viesti
Posliini-heteromies
Mitä mieltä naiset olette jos mies on posliini? Kiihottaako se teitä vai ei? Itse olen ollut posliini 18-vuotiaasta asti, sheivaan lähes päivittäin koko alapään, myös perseeni. Haluan maistua ja tuoksua hyvälle ja puhtaalle ja olenkin saanut kiitosta naisilta posliinistani ja hygieniastani:)

Itse en huolesi naista jolla on karvoja. Mikään ei ole ihanampi kun märkä, halukas ja kiimainen turvonnut posliinipillu :p
 
TeukkaS45
Mitä mieltä naiset olette jos mies on posliini? Kiihottaako se teitä vai ei? Itse olen ollut posliini 18-vuotiaasta asti, sheivaan lähes päivittäin koko alapään, myös perseeni. Haluan maistua ja tuoksua hyvälle ja puhtaalle ja olenkin saanut kiitosta naisilta posliinistani ja hygieniastani:)

Itse en huolesi naista jolla on karvoja. Mikään ei ole ihanampi kun märkä, halukas ja kiimainen turvonnut posliinipillu :p
Nykyisin on myös miesten posliini ihan OK. Itse 45 ja nykyisin posliini, kaikki alkoi joku vuosi sitten kun oli nuorempi rakastajatar jolla posliinipinppa niin päätin itsekin ajaa.

Naiset on kyllä ihastelleet karvatonta lähes joka kerta kun olen päässyt pukille, joten suosittelen pitämään
 
Viimeksi muokattu:
Minnariini
Mitä mieltä naiset olette jos mies on posliini? Kiihottaako se teitä vai ei? Itse olen ollut posliini 18-vuotiaasta asti, sheivaan lähes päivittäin koko alapään, myös perseeni. Haluan maistua ja tuoksua hyvälle ja puhtaalle ja olenkin saanut kiitosta naisilta posliinistani ja hygieniastani:)

Itse en huolesi naista jolla on karvoja. Mikään ei ole ihanampi kun märkä, halukas ja kiimainen turvonnut posliinipillu :p

En ole törmännyt miehen posliiniin, mutta voisin tykätä. Itse 19v ja kymmenkunta kullia nuolaissut. Naisten osalta posliini on arkipäivää, itsekin kuulun siihen ryhmään ja pääosin kaikki muut ikäisetkin tuntuu olevan.
 
Viimeksi muokattu:
Posliini-heteromies
En ole törmännyt miehen posliiniin, mutta voisin tykätä. Itse 19v ja kymmenkunta kullia nuolaissut. Naisten osalta posliini on arkipäivää, itsekin kuulun siihen ryhmään ja pääosin kaikki muut ikäisetkin tuntuu olevan.

Haluaisitko Minnariini tutustua minuun ja posliiniini ? Täältä löytyisi sulle ihan kivankokoinen maisteltava;)
Jos kiinnostaa niin laita meiliä osoitteeseen aristoteles019@luukku.com

Myös muut naiset voi meilata jos posliinikyrpä ja kiva mies kiinostaa :)
 
Viimeksi muokattu:
vierailijaPOSLIINIPENIS
Posliinista puheenollen olen viimeaikoina sheivannut kaikki mitä on navan alpoelella en tarkoita jalkoja peniksen yläpuolen sekä peniksen ja kivespussin tulos tosi siisti ja näyttävä varsinkin silloin kun penis on erektiossa, saunareisuilla vaimo väliin masturpoi minua liukovoiteen kera on tosi seksikäs olo kun nostan jalat kattoa kohti niin silloin posliini tulee oikeuksiinsa peniskin nääytäis posliiniksi ajeltuna tulla paremmin näkyvämmäksi kun karvat eivät peitä näkyvyyttä, äskenkävin suihkussa ja pika puhdistuksen että pysyy siistinä. Kesäkuun alussa menen kuntoutukseen ja tuli mieleen miten minun posliini näkyy kun käydään saunassa ja suihkussa kun mennään allasjumppaan onko kovin houmiota herättävä kun alapään karvoitus ajeltu posliiniksi, mutta en taida sen takia luopua pitämästäni posliini ideasta ainakaan toistaiseksi.
 
vierailijaPOSLIINIPENIS
Posliinista puheenollen olen viimeaikoina sheivannut kaikki mitä on navan alpoelella en tarkoita jalkoja peniksen yläpuolen sekä peniksen ja kivespussin tulos tosi siisti ja näyttävä varsinkin silloin kun penis on erektiossa, saunareisuilla vaimo väliin masturpoi minua liukovoiteen kera on tosi seksikäs olo kun nostan jalat kattoa kohti niin silloin posliini tulee oikeuksiinsa peniskin nääytäis posliiniksi ajeltuna tulla paremmin näkyvämmäksi kun karvat eivät peitä näkyvyyttä, äskenkävin suihkussa ja pika puhdistuksen että pysyy siistinä. Kesäkuun alussa menen kuntoutukseen ja tuli mieleen miten minun posliini näkyy kun käydään saunassa ja suihkussa kun mennään allasjumppaan onko kovin houmiota herättävä kun alapään karvoitus ajeltu posliiniksi, mutta en taida sen takia luopua pitämästäni posliini ideasta ainakaan toistaiseksi.
 
vierailijaPOSLIINIPENIS
Oen laittanut asiaa posliinista joka tällä hetkellä tuntuu minua kovasti kiinnostavan, minulla on ilmeisesti liian halpoja sheivaus teriä pitää hankkia parempi laatuisia jotka leikkaavat paremmin karvoituksen sileäksi pinnaksi saa nautinnollisemman lopputuloksen. Sitten on kaksi kovaa Peetä posliini ja pitsit sopivat sitten saumattomastiyhteen seksiä ajatellen.Sama POSLIINIPENIS
 
POSLIINIPENIS
Tänään kuppareisulla ostin paikallisesta K kaupasta uuden teräsetin saa nähdä mikä on leikkuujälki , tokmannilta ostin parit naisten pikkarit ajattelin laittaa tänään saunan lämpiämään sitten voi siistiä posliinia ja pukee uudet pöksyt nyt jo tuntuu ihanalta posliinissa on poikaa on siistiä ja sileetä pintaa, ei posliini yksistään naisten asia ole ennakkoluuloton ja sheivaa joka pinta ja karva. Tämä oli jatkoa edellisiin nimimerkillä POSLIINIPENIS
 
Saippuakauppias
Tänään oli aikaa ja mahdollisuutta pitää reilun mittainen hemmottelu hetki kun olin yksin kotona ,sheivasin peniksen kivekset huolella tuli tosi siisti olo , sitten liukuvoidetta ja nestesaippuaa käitin masturpointiin oli tosi seksikästä kun ajeltu penis jäisaippua vaahdon sisään vielä lisäsin jonkin verran kosteusvoidetta tunne oli tosi kiihottava välillä voimakkaat väreet kävi poskista alaspäin , tunteet oli tosi korkealla, varoin koko ajan että ei päääse laukeamaan site jää pitkäksi aikaa panettava mielihyvä päällle josta saaa nautinnollista tunnettta loppu päiväksi.
 
Bosliini
Eipä ole kummemmin uimahalleissa/kylpylöissä posliini peniksiä näkynyt. Vissiin suht harvinaista herkkua. Itse poslarina näitä kierrellyt jo vuosia. Kiihottavaa ajaa paikat sileäksi juuri ennen uimalareissua.
 
vierailija
Mitä mieltä naiset olette jos mies on posliini? Kiihottaako se teitä vai ei? Itse olen ollut posliini 18-vuotiaasta asti, sheivaan lähes päivittäin koko alapään, myös perseeni. Haluan maistua ja tuoksua hyvälle ja puhtaalle ja olenkin saanut kiitosta naisilta posliinistani ja hygieniastani:)

Itse en huolesi naista jolla on karvoja. Mikään ei ole ihanampi kun märkä, halukas ja kiimainen turvonnut posliinipillu :p
meillä molemmat minä sheivaan häneltä ja hän minulta sitten testi suuhoito molemmille yleensä la saunan kylpyhuoneessa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kokeilkaa epilaattoria, tulee sileetä jälkeä eikä ole piikkisika ihan heti. Parin-kolmen viikon välein riittää. Itse epiloin vaimon ja itseni. Ollaan lähes viisikymppisiä ja seksiä harrastetaan muidenkin kanssa. Paljon on kehuja tullut sileästä alapäästä.
 
vierailija
Olen 62 v mies ja myös täysin posliini
illalla taas tänään lämmitän sauna ja saunan jälkeen on mukava suihkussa ajaa sänki pois niin ylä kun alapäästä . Minusta posliini on kyllä parasta.
M 62 💃💖
 

Yhteistyössä