Miehen puheet muista naisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sarianna, jos et pysty asiallisesti kommentoimaan, sinun on syytä pysytellä koulukirjojen/harrastusten/kavereiden tai ihan minkä tahansa muun puuhastelun parissa siihen saakkaa, kunnes et enää lietso täällä riitaa. Monella muulla on ollut ihan asialliset kommentit (ja perustellut sellaiset), mutta sinä olet ehdoton omissa mielipiteissäsi, etkä voi hyväksyä mitään muuta. Jospa nyt tosiaan vain keskustellaan, sillä olemme keskustelupalstalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Uskokaa tai älkää:
KAIKKI miehet pettää. Te jotka luulette muuta, todellakin luulette. Jokainen mies nussii vieraiden akkojen kanssa heti kun tulee mahdollisuus. Olette vain kusetuksen kohteena, niin kuin minä olin. Rehellistä ja uskollista miestä ei ole olemassakaan. Monet, monet yhteiset vuodet alkoi oksettamaan oikein kunnolla.

Tää on totta. Vaikka tämä siteerattu kommentti onkin kärjistynyt ja tosikokemuksien kitkeröittämä, ymmärrän täysin mistä kumpuaa. Olen 100% varma, että vaikka omakin ukkoni on "rehellinen" luonne, niin jos häntä vastaan kävelisi (minun poissaollessani) kaunis nainen joka levittää haaransa sopivalla tavalla, pettäisi niin että viuhahtaa. Miehilläkin on rajoituksia, eli esim. heitä ei ehkä aina viehätä liian "tyrkky" nainen, tai liian laiha tai lihava tms. Mutta en usko että IKINÄ oikeana esteenä olisi varsinainen halu olla uskollinen. Mies on olento, joka vain odottaa tilaisuutta pettää. Hän ei aina tiedä sitä edes itse. Miehen uskollisuus muutenkin perustuu enemmän (ainakin useimpien miesten sanojen mukaan) "kiusauksen vastustamiseen". En ole ikinä kuullut miehen perustelevan pettämättömyyttään (sen hetkistä) aidolla halulla olla vain ja ainoastaan oman naisensa kanssa.

Monet miehet ovat kuitenkin fiksuja ja viisaita. He osaavat valita oikeat sanat kun pettämisasioista ja periaatekysymyksistä puhutaan vaimon kanssa. Voittavat luottamuksen.

Mutta katsokaa miestänne tarkkaan ja mitettikää tätä:

JOS hänet laitettaisiin samaan tilaan halukkaan naisen kanssa, ja mies olisi itse jostain syystä VARMA siitä ettet saa koskaan tietää. Esim siten että ko. naikkonen on mykkä kuuro sokea, eikä voi kertoa, js että sinä olet koomassa etkä herää ainakaan vuoteen vaistoamaan tapahtumaa.

Pettäisikö ukkosi sinua? Älä saivartele yksityiskohtia, esim että mykkäkuurosokea nainen, tämä oli vain esimerkki, vaan mieti ihan oikeasti luottaisitko ukkosi haluun olla "yhden naisen mies"

Olen huomannut ettei miehillä ole sillä tavalla "omantunnon" tuskia kuin monilla naisilla.
Pääperiaatteena on se, että mikä vain on sallittua, kun vaimon silmä välttää. Sille ei voi mitään.
Pitäkää miestänne silmällä, sitä ne suorastaan odottaa.

Kuunnelkaa vanhoja miehiä. Hekin monesti sanovat että "vaimo on pitänyt heidät kurissa ja nuhteessa"

Nuortetkin miehet puhuvat "hallituksesta".

Eli näkevät itsekin itsensä olentoina, jotka eläisivät kuin pellossa jos ei joku "täräyttäisi kaulimella" otsaan aika ajoin.

Phantasticille: No ole sitten onneton, jos olet siitä onnellinen... Mitäköhän tästä elämästä tulisi, jos kaikki pyrkisivät olemaan onnettomia? Tai sitähän taitaa jo useimmat ollakin. No, mä olen mielestäni onnellinen ja tasapainoinen ja toivon sen tuovan hyvää oloa muillekin, en onnetonta oloa. Sori, jos ymmärsit väärin.

" onnellinen mutta, silmälaput silmissa.

totta on että KAIKKI MIEHET PETTää.jos mahdollisuus tulee. ei kukaan mies kieltäydy halukkaasta naisesta. jopa naisen ulkonäöstä ei mitään väliä vaikka naisella perse kuin norsulla ei ne miehet välitä. kunhan se nainen näyttää että on halukas ja valmis antaa pillua miehelle.

kaikki ne (muka) niin onnellisen naisten motto " ei se ikinä mua petä se on mulle niiiin uskollinen, se rakastaa vaa mua,kiihottu vaa must"

Vaikka enemmistö noitten *onnellisten* naisten miehistä, on pettänyt naistaan jo aikoja sitten jo,ja pettää vieläkin ilma, että nainen tietää mutta, on sellaisia naisiakin olemassa jotka leikki sokeaa kuuroa ja tyhmää .
taas yksi motto: kunhan en ole yksin.

Taitaa pikemminkin olla niin, että lähes kaikki miehet ja naisetkin haaveilevat muista naisista ja miehistä esim. leffaa katsoessa huokailee komistusten ja sulottarien perään. Tosipaikan tullen eivät kuitenkaan mitään tekisi. Harvalla oikeasti on edes mahdollisuuksia näihin unelmiensa seksipommeihin, koska totuushan on, että iso osa meistä suomalaisista on tyyliä: savolainen persjalkainen rasvanäppi.