Miehen reaktio kun kerroin kaverin miehen jääneen pettämisestä kiinni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Kaverini odottaa toista lastaan, samaan aikaan minun kanssani..itse tosin odotan esikoista. Kaverini sai miehensä kiinni pettämisestä kun oli mennyt lukemaan miehensä viestejä joissa oli suoraan keskusteltu jonkun naisen kanssa jo tehdyistä panohommista:( Yäk
Tämän tarinan kun kerroin miehelleni niin mies meni jotenkin vaikeaksi ja punaiseksi!!! No arvatkaa vaan alkoko mielikuvitus laukkaamaan...

Mitä tekisitte/ajattelisitte??

Ei tunne miestä, ei koko heidän perhettään. Itse käyn heillä tai sitten kaverini tulee tänne ja mieheni on omilla menoillaan, he eivät ole vielä ehtineet tutustua kaverini kanssa.
Eli minkähäntakia tollanen punastumisreaktio kun kerroin pettämisasiasta??? :( eipä ole kivaa miettiä tällasia kun muka onnellisesti esikoistamme ootamme.

Ota mies puhutteluun, katso suoraan silmiin ja kysy: oletko pettänyt minua, sano nyt suoraan. Silloin näet miten asia oikeasti on. Mun ex katsoi silloin muualle ja meni ihan paniikkiin... oli pettänyt.

:( kiitos vastauksista.. empä tosiaan keksi mitään muuta syytä miks menisi vaikeeksi. eli kai tahdoin täältä kysyä jos joku olis sanonut jonkun järkevän syyn, siis muu kuin että ehkä mies onkin pettäny... mutta kuka sellasta nyt sanoo.

Ajattelisin, että mies ei olisi halunnut kuulla sun kertovan toisten yksityisiä asioita ulkopuolisille eli tässä tapauksessa sun miehelle.

nooh, mies on tottunu että puhun sille tällasia. ihmisistä joita hän ei nimenomaan tunne, on niin helppo purkautua sitten miehelle joka ei voi sotkea asioita tai juoruilla eteenpäin. vaikka ruma tapahan se on.. ja ehkäpä sillä sainki omaan nilkkaani ja paljastin myös oman mieheni... pää on vähän pyörällä....... mitä sanoa miehelle kun tulee kotiin

ehkä sun kannattais miettiä tollasta asiaa yksin tai puhua miehen kanssa koska jos sä alat sitä muilta kyselemään niin ulkopuolisen mielestä mies on kuitenkin pettänyt eli et saa vastausta jonka haluaisit vaan lähinnä lisää syitä epäilyyn.

Melkoisen selvä homma. Miehesi pettää sinua. Tee tosiaan tuo, että katsot häntä suoraan silmiin ja kysyt onko hän pettänyt sinua. Yleensä tuollainen paljastaa valehtelijat rehellisistä.

Ei toi reaktio välttämättä tarkota sitä, että sun miehes olis pettäny. Saatto olla niin, et vaan kiusaantu aiheesta, kun toi on tapahtunu sun kaverille ja noi on kuitenkin aika henkilökohtasia asioita mitkä on sulle luottamuksella kerrottu. Ite oisin varmaan tossa tilanteessa ollu ihan hiljaa tai sit vaan sanonu et aika kaamee tilanne.

siinä vaiheessa kun puoliso tulee kysymään "oletko pettänyt", se tarkoittaa sitä että puoliso epäilee pettämisestä. ja epäilijä ei usko vaikka sanoisi että ei ole, ei edes vaikka se olisi totta, ja epäilee edelleen..