miehen reissuhommat ja kotona olo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mies vannoo rakastavansa, on aina ollut sellainen "jörrikkä" joka ei puhu eikä pussaa, mutta luotettava ja kultainen.. ollaan oltu 6v yhdessä ja meidän suhteen alussa mies oli vielä reissuhommissa, teki niitä vajaan vuoden sinä aikana kun alettiin seurustella. sit ei halunnut olla mun luota niin paljoa poissa ja perusti oman yrityksen ja hyvin on mennyt. rakennettiin "siinä sivussa" pitkästä tavarasta oma koti kun mies aina puhu miten haluaa mulle mun/meidän unelmien kodin ja sen se myös teki.
no, nyt vuosien jälkeen se on aloittanut taas satunnaiset reissuhommat, ei siis ole joka viikko. viime viikon sunnuntaina lähti reissuun ja tuli tänään 20 maissa.
no, sepä oli kotona puoli tuntia ja lähti nopeesti ruokakaupan kautta näkeen yhtä kaveriaan yhden jutun tiimoilta eikä ole vieläkään kotona..
ja mua harmittaa.. olisin viikon eron jälkeen toivonut yhteistä iltaa, mutta ei.. lapsi nukkuu ja mä jumitan koneella, tuntuu niin yksinäiseltä ja harmittaa et se ei halua mun luo niin "kiihkeästi" mitä mä toivon sitä kotiin..

mä voisin varmaan saada jonkun huonoin juttujen kirjoittaja palkinnon, koska tää on mun 8.viesti tälle palstalle eikä kukaan ole ikinä vastannut mun kirjoituksiin mitenkään.. :(

mullakin reissuhommia tekevä mies.
tuollaisesta loukkantuisin kovasti, mieheni tulee kotiin kunhan töistä pääsee ja on lasten kanssa että itsekin saan hetken omaa aikaa

Mulle käy usein niin ettei kukaan vastaa - syy on siinä että tulee kysyessään jo vastanneensa itselleen.....

"kiihkeästi" mitä mä toivon sitä kotiin.. mies aina puhu miten haluaa mulle mun/meidän unelmien kodin ja sen se myös teki. "jörrikkä" joka ei puhu eikä pussaa, mutta luotettava ja kultainen

Mua vi*****aa noi mun ukon reissuhommat ku iltasin vetää kaljaa ja kotiin ku tulee niin on ihan väsynny ku tullu nukuttuu niin huonosti. Sitte röhnöttää tossa sohvalla. Onneks näit ei niin useesti oo. Mut ihan ku ite ei väsyttäis ku kahen pienen lapsen kanssa täällä ja unet on vähissä. Siinä sivussa ulkoilut ja kotihommat.

Puhu miehellesi, sano että oli ikävä ja olisi kiva viettää iltaa yhdessä vaikka seuraavalla kerralla, kun tulee reissusta. Kotona odottavalla on aina ikävämpi kun reissun päällä olevalla. Jos mies on poissa kotoa, minä kaipaan, jos itse olen poissa (jotain leirejä kesäisin vetänyt), mies kaipaa.

Yhteistyössä