Miehen rivot jutut ja eleet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyyntynyt Akka

Vieras
Olen niin kurkkuani myöten täynnä miehen ällöttäviä rivoja juttuja ja eleitä. Todellakin tietää minun kantani niihin, mutta tekee tahallaan! Sellaisia kielenlipsutuksia tai haarojen hankaamisia, masturbaatiojuttuja jne. Vie multa viimeisetkin halut sitä kohtaan. Itse sanoo, että mulla ei ole huumorintajua ja olen seksuaalisesti estynyt. Minun mielestäni hän on jotenkin häiriintynyt. Puhuu monesti myös rakastelusta panemisena tai naimisena, joka itsessään on jo mulle totaalinen turn off.

Olen monesti puuttunut tähän tosi napakasti, koskaan en siis peesaa näitä juttuja. Miten saan tämän loppumaan! Viimeksi äsken sanoin, että tekisi mieli ottaa ero... :( Ei mitään vakauta, nauraa vaan. Ihan teflonia koko äijä! Tai sitten minä olen 'ilonpilaaja' ja 'nalkuttava akka' jonka pitäisi vähän relata.

AAARRRGGGHHHH!!!

Eroehdotusten tekijät älkäät vaivautuko. Nyt on kyse muuten ihan kunnollisesta miehestä. Eikä tuo ole jatkuvaa, mutta kun minä en siedä sitä vähääkään! Olen sanonut hänelle että tuollainen käytös nakertaa minun rakkautta häntä kohtaan tehokkaimmin, tekee sitä silti.

Mitä ihmettä enää voi tehdä?!? Vai olenko minä jotenkin kohtuuton kun en halua tällaista meille?

Yhteistyössä