H
harminkappale
Vieras
:ashamed: enpä tiedä miten suhtautuisin tähän:kuulin tutuilta,että mies oli "puristellut" erästä tuttua naista,joka on kylläkin naimisissa,halata yrittänyt yms...kännipäissään tietenkin.tämä nainen itse kertoi mulle ja sanoi ettei ollut hänellekään mukavaa...mies tuli silloin kotiin ja kertoi tämän naisen miehen suuttuneen ja väittäneen että mun mies olisi puserrellut hänen vaimoaan #&%£$!*.kauheen kiva,no mun mies esitti asian niin ettei mitään ole tapahtunut ja nämä tuttavat sitten parin viikon päästä kertoi toista tarinaa.tosi hankala tilanne,en käsitä miten asiaa voisi edes käsitellä,kun mies ei suostu keskustelemaan,suuttuu heti ja alkaa syyttää mua "v*ttuilusta"...mulle tää asia on TOSI vaikea,enkä tiedä enää miten sitä ajattelisin.tiedän että mies käy baareissa/ravintoloissa tanssimassa,aina kotiin tullesaan sanoo että oli kamalia kotkia kaikki naiset.enpä teidä,miten suhtautuisin.tutuilta olen kysellyt kautta rantain,enkä ole kuullut mitään ihmeempää.silti pelottaa ja epäilyttää.luotan mieheen kun hän on selvä,mutta viinan kanssa en.nyt ihmettelen itselläni oireita jotka on kuin sukupuolitaudissa,mutta en ole ollut kuin mieheni kanssa.kauhean hauskaa,jos nyt vielä selviää,että olen saanut taudin. :'( :snotty: ja mua hävettääkin ihan sairaasti.