miehen seikkailut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harminkappale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harminkappale

Vieras
:ashamed: enpä tiedä miten suhtautuisin tähän:kuulin tutuilta,että mies oli "puristellut" erästä tuttua naista,joka on kylläkin naimisissa,halata yrittänyt yms...kännipäissään tietenkin.tämä nainen itse kertoi mulle ja sanoi ettei ollut hänellekään mukavaa...mies tuli silloin kotiin ja kertoi tämän naisen miehen suuttuneen ja väittäneen että mun mies olisi puserrellut hänen vaimoaan #&%£$!*.kauheen kiva,no mun mies esitti asian niin ettei mitään ole tapahtunut ja nämä tuttavat sitten parin viikon päästä kertoi toista tarinaa.tosi hankala tilanne,en käsitä miten asiaa voisi edes käsitellä,kun mies ei suostu keskustelemaan,suuttuu heti ja alkaa syyttää mua "v*ttuilusta"...mulle tää asia on TOSI vaikea,enkä tiedä enää miten sitä ajattelisin.tiedän että mies käy baareissa/ravintoloissa tanssimassa,aina kotiin tullesaan sanoo että oli kamalia kotkia kaikki naiset.enpä teidä,miten suhtautuisin.tutuilta olen kysellyt kautta rantain,enkä ole kuullut mitään ihmeempää.silti pelottaa ja epäilyttää.luotan mieheen kun hän on selvä,mutta viinan kanssa en.nyt ihmettelen itselläni oireita jotka on kuin sukupuolitaudissa,mutta en ole ollut kuin mieheni kanssa.kauhean hauskaa,jos nyt vielä selviää,että olen saanut taudin. :'( :snotty: ja mua hävettääkin ihan sairaasti.

Hävettää? Sua? Miks? Niin no ihan ymmärrettävää nolostua jos ottaa toisen tekeleet niskoilleen. Mä en siihen suostuisi varsinkaan tilanteessa jossa itse en ole väärin toiminut. Ja mä istuttaisin mieheni kyllä juttelemaan ja sanoisin että huutakoot mutta asiasta ei ennen yli päästä kun on puhuttu. Jos ei siihen olisi valmis niin todennäköisesti "heittäytyisin" tosi #&%£$!* ja ehkä jopa lapselliseksi ja sanoisin lopettavani vasta kun asia on puitu.

Älä ainakaan ota syitä itselles. Mua oikein raivostutti lukea sun kirjoitus kun on aivan kun mun isän avioliitosta - se kun ei koskaan aikuistu ja on MIES...

Tsemppiä sulle!!

:flower: kiitti sulle.joo,puhut asiaa,mutta tämä mies on tosi kovapäinen,siis todentotta jääräpää.hävettää vaan tässä olla muina muurahaisina,kun toinen rällää.....mietin pitääkö ihmiset mua samanlaisena,vaikken ole.hävettää nähdä niitä ihmisiä jotka tietää näistä jutuista.pakko vaan on pokkana hymyillä. \|O

Hei! jos et ole varma mitä miehesi puuhaa niin voisitko vaikka joku ilta kun mies lähtee jonnekkin kuppilaan ni lähteä perässä ja tarkkailla niin ettei miehesi tiedä sinun siellä olostasi. silloin saisit selville mitä tekee ja miten käyttäytyy. itse en ole tehnyt niin mutta yksi kaverini on. ja jos on yhtään epäilystä jostain sukupuolitaudista niin testeihin vaan ettei sit ole jotain vakavaa tautia jolla ikäviä jälkiseuraamuksia. :attn: Inhottavaa jos ei voi toiseen luottaa varsinkin kun on tollasta käynyt mutta saisit ainakin oman silmien tietoa etkä kenenkään toisen! koita jaksaa ja voimia paljon! =)

Häpeä on varmasti ihan viimeinen asia, jota sinun pitää potea. Myötähäpeää voit potea ehkä, mutta miehesi on AIKUINEN ja sinä et ole vastuussa hänen tekemisistään. Tietysti, jos sinä tiedät tuommoisesta ja tavallaan hiljaa hyväksyen sallit sen jatkuvan ja jatkuvan, niin sitten voit tietysti kokea häpeää siitä, että sallit itseäsi kohdeltavan noin. Edelleenkään ei kuitenkaan miehesi epämääräiset teot sinun teoiksesi muutu.

Mitä sitten tuohon itse tilanteeseen tulee, niin sen voin sanoa, että teillä on nyt luottamus mennyt eikä sitä tilannetta tietysti yhtään paranna se, että mies ei myönnä mitä on tapahtunut. Minä olen sitä mieltä, että jos alkoholi tuo ongelmia perheeseen, niin se on parasta jättää pois. Alkoholiongelmilla usein ymmärretään vain sitä, että on kuin ostarilla oleva puliukko, mutta todellisuudessa alkoholi vaivaa montaa, montaa perhettä ihan "vaan" sillä, että perheen muut jäsenet kärsivät siitä. Silloin alkoholi on ongelma. Oli kyse sitten siitä, että mies muuttuu väkivaltaiseksi, pettää tai vaikka käyttäytyy äitiä kohtaan epäkunnoittavasti lasten kuullen. Minä vähän veikkaan että lähti miehesi minne tahansa tästä eteenpäin juhlimaan ja juomaan, niin sinulla on aina paha olla, kun mietit, että mitä siellä tekee. Ainut keino päästä tuosta on se, että mies lopettaa yksin juhlissa käynnit tai sitten rupeaa käymään selvinpäin. Hivenen kyllä kuulostaa, että miehesi ei ehkä moiseen suostu, mutta sitten voi kysyä, että mihin sinä taas suostut. Ihmisiä osittain kohdellaan niin kuin he antavat itseään kohdella.

Yhteistyössä