Miehen siivoominen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh ja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh ja huoh

Vieras
Meillä tämä sana vanha kaava vaan toistuu. Eli pitää siivota on synttärit tmv. kehoitan miestä siivoamaan. Siivoaa verkkaisesti istuskelee, vie pyyhkeensä pois sitten voi siivota omat harrastusvälineensä pois ja kerää pari lasten lelua. Venyttää siivoamista usein ja saattaa illalla sanoa et ehtiihän sitä vielä aamullakin siivoamaan ennen vieraita, kuitenkin sitten monesti nukkuis aamulla pitkään. Minä teen kaiken muun siivouksen ja huolehdin tarjottavat. Minun pinna palaa ja motkotan, kun et siivoa. Mies loukkaantuu ja sanoo on se kiva kun kokoajan siivonnu ja silti motkotetaan ja en siivoa enää yhtään sitten...ja näin ollen siivous loppuu siihen. Huoh.. Oma alotteisesti ei imurin varteen tartu, kuin 1-2 krt. vuodessa saati tarttuisi w-harjaan. Eihän se siivous minunkaan mielestä ole kivaa, mutta tehtävä se jonkun on. pitäis varmaan laittaa mies siivoamaan talo kädestä pitäen....

jospa koittasit toista lähetymistapaa. kun mies vie harrastusvälineet pois, niin kiität siitä oikeen aurinkoisesti, että olipas kiva juttu! jos se antas intoa ja puhtia hommaan =)

Voi kuule, meillä ukon hommia on aina tasan tarkkaan eteisen siivous, koska kannan sinne kaikki sen kamat jotka oikeasti asuu autotallissa ja toiseks sen homma on mattojen tamppaus, koska en vaan jaksa tapella isojen mattojen kans.. Niinpä meillä saattaa matot lojua siellä eteisessä monta päivää... Ja esim. jouluksi ei eteistä ollut siivottu ollenkaan.

Mut mä teen sen vieraille aina selväksi, että se on isännän homma... Eipä ole ukkoa häirinnyt, mitä vieraat ajattelee..

meillä yleensä hommat jaetaan ja sit yhdessä siivotaan. paljon mukavempaa ja nopeampaa niin. minä se kyllä aina olen joka toteaa että nyt siivotaan. mieheltä menis varmaan pari kuukautta ennen kuin hänen siivoomiskynnys ylittyisi...

Yhteistyössä