Miehen sisko kyselee mun mahasta, MIKSI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

--

Vieras
Niin miehen sisko tuli katsomaan vauvaamme sairaalaan. Jo siellä hän katsoi mahaani ja sanoi "ei oo maha hävinnyt vielä". No seuraavaksi hän tuli kylään kotiimme, jossa katsoi taas mahaa ja totesi että "vieläkään ei oo maha hävinnyt". No eilen tuo sisko sitten soitti miehelleni, kysyi kuulumisia ja kysyi "joko x:n maha on pienentynyt" :-O! Tuossa vaiheessa mies jo kysyi, että "miks se kiinnostaa sua noin kovasti", josta sisko ikään kun "suuttui". En ihan tajua? Tuo sisko on mua vanhempi n. 8 vuotta, lapseton ja ihan mukava, en käsitä miksi hän kyttää mun mahaa ja on niin kiinnostunut siitä :/

Minä luulin ennen omaa raskautta että se maha katoaa saman tien synnytyksessä ja olin ihan ihmeissäni kun ystävä sai vähän ennen minua vauvansa ja vielä viikkoa myöhemmin oli mahaa jäljellä. Eikä tätä tiennyt toinenkaan ystäväni joka myös oli samaan aikaan raskaana. Että josko on vain huolissaan.

Jos se meinaa, että sulla olis vielä jäänyt sinne toinen vauva ;)

Mutta oikeesti on aika rasittavaa tuollainen. Voihan se olla, että sillä on harhaluulo, että vatsa palautuu samantien normaaliksi kun vauva on syntynyt.

oisko ihan vaan kateellinen vauvasta jos itellä ei oo ja vähän pitää tölvästä sua vatsarepusta. Ja tosiaan hyvin monella lapsettomalla ja ekaa odottavalla on se harhakäsitys että kun vauva syntyy niin vatsa on heti pieni kuten ennen raskautta. Ihan muutaman esikoisen saaneen suusta olen tämän kuullut että olivat kovin järkyttyneitä löysästä vatsanahasta synnytyksen jälkeen.

joo tollanen on kyl ärsyttävää... Jotenkii sain sen sulateltua huumorilla ja veljeni tietämättömyydellä(oli tulloin15) kun tuli minua ja vauvaa sairaalaan katsomaan ja totes mulle et vielähän tota mahaa on....(ja voi että sitä kyllä oli loppuvaiheessa,moni kyselikin jotenkii v-mäisesti jatkuvasti ootko varma ettei oo kun yks kun maha niin suuri... ja ei ollu kun yks 3,5kg53cm tyttönen...

Tuolla siskolla on ikää 30v ja hänen moni ystävä on saanut useampiakin lapsia, siksi ihmettelen että miksi häntä noin paljon kiinnostaa. Ja jotenkin tuo huomion kiinnittäminen mahaani tuntuu oudolta kun just olin saanut vauvan, synnytys oli todella pitkä ja rankka jne.. Mutta joo, ehkä sitä vaan kiinnostaa mun vartalo :P

Onpa ärsyttävä tyyppi ja vaikka miten ois ihmeissään eikä tajuais ettei se heti häviä niin kuinka aikuinen ihminen kehtaa tuollaista kysellä?!?!

Ja hyvin harvallahan se häviää heti ja nekin joilta ulkopuolisten mielestä se katoaa hetkohta niin ovat sanoneet, että sellainen löysä nahlalörtti heiltäkin löytyy.

No tuo sisko tuli ekan kerran kattomaan n. 12h synnytyksestä joten ei se kohtu todellakaan ollut palautunut ennalleen, vasta parin viikon päästä synnytyksestä maha oli ikään kuin laskeutunut normaaliksi, toki löllömpänä kuin ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Tuolla siskolla on ikää 30v ja hänen moni ystävä on saanut useampiakin lapsia, siksi ihmettelen että miksi häntä noin paljon kiinnostaa. Ja jotenkin tuo huomion kiinnittäminen mahaani tuntuu oudolta kun just olin saanut vauvan, synnytys oli todella pitkä ja rankka jne.. Mutta joo, ehkä sitä vaan kiinnostaa mun vartalo :P

Ehkä hänen ystävillään maha on jäänyt laitokselle?

Mun isä sanoi mulle synnärillä kun tulivat poikaa kattomaan(poika oli sillon 2 päivää) et ei oo maha vielä hävinny! No ei oo joo.. Näki kyl ilmeestä et ehkä mun maha ei oo tässä se pääasia ja ei oo sen jälkeen asiaa kommentoinut.

No jos se sisko ei osaa puhua sulle yleensäkään ja tuo tuntuu jotenkin..asiaankuuluvalta tai jotain, siis että kyselee sun kuulumisisa siinä samalla kun juttelee veljensä kanssa. Ei kai kaikesta tarvitse olla niin herkkänahkainen.

Munkin isä sanoi laitoksella että onkohan siellä mun mahassa vielä toinenkin vauva =) En osannut siitä suuttua ja leikillään sen sanoikin. Ja kyllähän se maha vielä aika iso olikin seuraavana päivänä synnytyksestä. Riippuu tietysti paljon siitä kuinka asia sanotaan ts millä äänensävyllä et onko tarkoitettu loukkaukseksi. Yhä mun maha on tietysti isompi kuin ennen raskautta ja sellainen löllö, mutta mikä sen parempi syy sille kuin vauva! :heart: Vauvamme tänään tasan 7 viikon ikäinen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No jos se sisko ei osaa puhua sulle yleensäkään ja tuo tuntuu jotenkin..asiaankuuluvalta tai jotain, siis että kyselee sun kuulumisisa siinä samalla kun juttelee veljensä kanssa. Ei kai kaikesta tarvitse olla niin herkkänahkainen.

no mutta kyllä mua häiritsee kun monta kertaa on mahaani kommentoinut ja jo puhelimessa kyselee viikkojen perästäkin että mites mun maha.

Yhteistyössä