V
"vieras"
Vieras
Teen vuorotyötä, ja olen useimmiten viikonloputkin töissä. Miehelläni on tiiviit välit sukulaisiinsa, eli pitävät paljon yhteyttä ja näkevät usein. Tämä tarkoittaa sitä, että minä en pääse töiden vuoksi kovinkaan usein tapaamisiin mukaan. Mies tapaa sukulaisiaan pääasiassa lasten kanssa. Nyt kuulin, että sukulaiset ovat ihmeissään ja närkästyneitä siitä, että minä en HALUA (?!) olla heidän kanssaan tekemisissä. Tietävät kyllä työstäni, mutta ilmeisesti heidän mielestään minun pitäisi suunnilleen vaihtaa työtä, jotta pääsisin mukaan viettämään heidän kanssaan aikaa.
Olenko minä väärässä, kun mielestäni miehen sukulaiset ovat aiheetta närkästyneitä? On toki mukavaa, jos olen heille tärkeä, mutta ei kai minun sen vuoksi tarvitse vaihtaa työpaikkaa/alaa, että pystyisin näkemään heitä useammin?
Ne harvat viikonloput, jotka minulla on vapaita, viettäisin mieluummin lasteni ja mieheni kanssa kuin juoksemalla miehen sukulaisissa. Toki käyn mahdollisuuksien mukaan heitä tapaamassa. Lisäksi minullakin on oma suku ja ystävät...
Olenko minä väärässä, kun mielestäni miehen sukulaiset ovat aiheetta närkästyneitä? On toki mukavaa, jos olen heille tärkeä, mutta ei kai minun sen vuoksi tarvitse vaihtaa työpaikkaa/alaa, että pystyisin näkemään heitä useammin?
Ne harvat viikonloput, jotka minulla on vapaita, viettäisin mieluummin lasteni ja mieheni kanssa kuin juoksemalla miehen sukulaisissa. Toki käyn mahdollisuuksien mukaan heitä tapaamassa. Lisäksi minullakin on oma suku ja ystävät...