Miehen suusta =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piita-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piita-75

Aktiivinen jäsen
30.05.2008
1 578
0
36
Tämä mamma polski vaahtokylvyssä ja luin samalla paikallislehteä. Siinä oli naisvoimistelijoiden alkavat ryhmät ja mä harmittelin kun ei ollut jooga-ryhmää tänä syksynä lainkaan... (mulla oli kylppärin ovi auki että tuli raitista ilmaa sinne pieneen huoneeseen) Mies oli eteisessä ja kuunteli mun marinaa hetken... Sitten hän sai oikein älyväläyksen! "Sähän voit mennä sinne ISOJEN MAMMOJEN JUMPPAAN!" :laugh: :laugh: :laugh:

Tajusi kyllä samalla mitä oli sanonut ja tokaisi heti perään "ehkä mun pitää opetella miettimään ensin ja puhumaan vasta sitten...Mä tarkoitin että isomahaisten ryhmään... siis raskaana olevien ryhmään..." Mä nauraa hekotin ihan kipeesti kylvyssä, onneksi en ole kovin herkkä vartaloni muuttumisen ja mahan kasvamisen suhteen :laugh:

Sen verran muka suutuin että ruiskutin sitä kylpyvettä ihan kunnolla hänen päälleen :kieh:

Mun parempi puoliskoni nauratti muutama päivä sitten... Tuumin 2,5-vuotiaalle tytölle iltapalapöydässä että mentäiskös me huomenna vaikka metsäretkelle, otetaan Louna (vauva) rintareppuun ja lähdetään katselemaan sieniä... Isäntä siihen tokaisi että "viimeksi kun äiti lähti metsäretkelle se sekosi täysin". Viittasi alkukesästä tehtyyn metsäretkeen, olin viimeisilläni raskaana ja lähinnä kiukuttelin siellä näreikössä hyttysten ruokapöytänä. Potkin käpyjä ja raivosin :xmas:

Mä repesin täysin kun mies muistutti siitä reissusta ja totesin tytölle että mennään sittenkin vaikka puistoon...

Heh, mun on parempi kanssa pysyä metsästä pois... kaiken maailman ötökät siellä kimpussa :/

Kai sinne tavalliseen joogaan voi mennä, kun tekee vain sen mikä itselle tuntuu hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan huutelen:
Meillä oli miehen kanssa joskus puhetta kuukautisísta ja hän kysyi suunnilleen näin, että miksi ihmisillä on kuukautiset, tai siis naisilla... :)

Mun poika kanssa pienenä kertoi innoissaan kun retkellä oli ollut paljon "ihmisiä, niin ja naisia kanssa" :laugh:

Yhteistyössä