Miehen tissikommentit alkaa jo ärsyttää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmailen nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmailen nyt

Vieras
PMS oireilen kai nyt, kun eilen alkoi ärsyttämään niin kovasti, että olisi tehnyt mieli "tirvaista miestä turpaan" (ei oikeasti). No ärsyyntyminen on tullut pikkuhiljaa pitkällä aikavälillä...

Se on tullut varsin selväksi että mieheni on varsinainen tissifriikki. Niin uskon, että moni muukin mies. Tämä ilmenee erityisesti siitä, että lähes aina mieheni pitää jollakin tapaa kommentoida, jos esim. televisiossa näkyy isorintaisia naisia. Aikansa sitä sieti, mutta kyllä se hiljakseen alkoi kypsyttämään. Olen kertonut miehelleni varsin selvästi (ja asiallisesti), että tämä ärsyttää ja EVVK! Vaan ei taida olla mitään vaikutusta.

No raskaana ollessani (ja toki sitä ennenkin) hän ihaili myös minun rintojani (olihan ne raskaana ollessa ja imettäessä upeat). Vaan silloin kerroin miehelleni, että "Mitäs sitten jos minun rintani kutistuvat rukkasiksi imettämisen jälkeen. Miltä luulet minusta silloin tuntuvan, kun tiedän sinun ihailevan isorintaisia naisia?" Jotain epämääräistä kommenttia tähän sain. Imetin pitkään ja rintani todella kutistuivat jos ei nyt ihan rukkasiksi, niin veltoimmiksi kuitenkin. Vaan eipä se ole minulle maatamullistava asia. Vaan todellakin ne kommentit televisiosta ym. Luulisi nyt ison miehen tajuavan, ettei naista kiinnosta toisten naisten rinnat. Eilen oli viimeinen pisara se, kun suljin tietsikan ja sinne oli "unohtunut" joku sivu auki. Olipa kiva kun lävähti sivullinen isorintaisia naisia silmille.
:headwall: Onneksi mies oli jo nukkumassa... Kommentoikaa.

Nämä on nyt näitä fantasioita, johon jokaisella on oikeus. Älä syytä miestäsi, sillä se vain ärsyttää enemmän. Lähde vaikka mukaan ihailemaan kauniita muotoja niin jospa mies joskus ostaisi sinulle lahjaksi silikonit!
Tietysti on kurjaa, että miehesi ei sinulta piilota mieltymystään. Mutta sehän vain kuvaa hyviä välejänne, hän luottaa sinuun ystävänä ja haluaa jakaa haaveensa.
Kultaseni, miehet ajattelevat erilailla kuin naiset. Se ei ole miehesi syy. Ole hänen ystävänsä ja jaa ajatukset. Yritä edes. Älä kiukkua turhasta.

Suosittelen testiä:

Pyydä miehesi koneelle ja mene www.seiska.fi sivuille tiiraamaan Mr Finland -ehdokkaiden boxerikuvia ja huokaile samalla "Voi, miten iso muna, nam! :p
Jos tämän jälkeen miehesi ei ymmärrä, miten koet tissi-ihailut, niin onpa äijällä korvien välissä pelkästään sahajauhoa!

Sun mies on vaan ihan ääliö. Onko se sun vika, jos se ei oo saanut pentuna tarpeeksi äidin tissiä (lue myös läheisyyttä)...

Miten sä alunperinkään aloit olemaan miehen kanssa, joka kommentoi toisten tissejä?

Se on vähänku tekis miehelle pullaa ja mies alkais puhua kaupan ihanasta pakastekakusta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 16:20 PahaSilmä kirjoitti:
Sun mies on vaan ihan ääliö. Onko se sun vika, jos se ei oo saanut pentuna tarpeeksi äidin tissiä (lue myös läheisyyttä)...

Miten sä alunperinkään aloit olemaan miehen kanssa, joka kommentoi toisten tissejä?

Se on vähänku tekis miehelle pullaa ja mies alkais puhua kaupan ihanasta pakastekakusta.

Oon samaa mieltä kuin "Pahasilmä" ja "hoitsu":lle sanoisin että voi herrajumala!! AI että pitäisi teeskennellä kiinnostunutta tisseistä että mies ehkä kustantaisi itselle silikonit??? Huhhuh. Kuka täällä silikoneja haluaa ja tarvitsee? Miestään miellyttääkseen.. Sinä varmaankin. Mut ei me kaikki naiset olla täällä miehiä mielistelemässä. Terveys on tärkeintä eikä vierasesineiden asennus ihon alle! :\|

Tuskin kovi moni niitä silikoneja hankkii miestä miellyttääkseen. Eiköhän ne ole itsetunnon kohotusta yleensä, toimii sitten siihen tarkoitukseen tai ei. Mutta minusta jokaisella on aivan vapaa oikeus tehdä vartalolleen mitä haluaa, myös asentaa vierasesineitä ihon alle jos siltä tuntuu.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 12:24 pienirintainen kirjoitti:
Tuskin kovi moni niitä silikoneja hankkii miestä miellyttääkseen. Eiköhän ne ole itsetunnon kohotusta yleensä, toimii sitten siihen tarkoitukseen tai ei. Mutta minusta jokaisella on aivan vapaa oikeus tehdä vartalolleen mitä haluaa, myös asentaa vierasesineitä ihon alle jos siltä tuntuu.

Niin mutta onko aiheellista mennä kirurgiseen toimenpiteeseen joka vaatii uusintaleikkauksia ja jossa ihon alle asennetaan vierasesine? Oma keho rakentaa implantin päälle aina valkosoluista kertyvän kerroksen, ihan elimistön suojaamiseksi. Ja tää kerros voi olla möykkyinen ja näkyä ihon läpi rumasti. Onko sen arvoista että saa lähes täydelliseltä näyttävät rinnat? Ei mun mielestäni. mut jokainen tosiaan tehköön rahoillaan ja kropallaan mitä haluaa.

Miesten tissikiinnostus on vähän samaa kuin naisten kiinnostus vaatteisiin. Ihan yksinkertaista eikä kovin vaarallista.

Arvatkaa, kuinka montaa miestä ottaa pattiin naisten ainainen valitus/puhuminen/himo vaatteista!!??? Se vaimo näyttäis miehen mielestä ihan hyvältä kaikissa eikä sitä haluttais laittaa niin paljoa rahaa rätteihin...

Jotenkin me naiset ollaan välillä niiiiin itsekeskeisiä omissa jutuissamme ja huomaamattamme yritetään saada mies täysin aivottomaksi ja omaan muottiimme sopivaksi. Emme hyväksy kompromisseja emmekä erilaisia ajatuksia saati mielipiteitä. Olemme suvaitsemattomia.

Se miehen tissikiinnostus ei ole samassa sarjassa kuin aito parisuhde. Ne on kaks eri asia. Miehesi varmasti rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet.

Antakaa nyt miestenne ihailla kauneutta ympärillänne, ei se ole teiltä pois vaan pikemminkin saatte itse siitä iloa ja onnea. KUn mies saa nauttia katsellaan ja tuntee kokevansa, elävänsä, hän jaksaa teitäkin paljon paremmin. Meillä jokaisella on oikeus vapauteen!

^ Eihän siinä pelkässä ihailemisessa olekaan mitään pahaa. Jokainen meistä varmasti katselee ja ihastelee toisia ihmisiä, vaikka elääkin vakisuhteessa. Raja menee siinä, miten siitä toisten katselusta tiedottaa kumppanilleen vai tiedottaako lainkaan. Fiksu ja empaattinen ihminen ei ylenpalttisesti kehuskele tai ihastele toisia naisia/miehiä kun oma puoliso on vieressä kuulemassa, eikä etenkään vertaile puolisoaan niihin.

Aloittaja käsittääkseni ilmaisi ihan selvästi, että mies ihastelee muiden naisten tissejä ääneen, kenties vertaakin niitä hänen rintoihinsa. Se on moukkamaista ja loukkaa aloittajaa varmasti. Minulta ei kyllä heru yhtään myötätuntoa eikä ymmärrystä sellaisille huonotapaisille miehille.

sinua siis ap. Varmasti jokainen haluaisi olla muodokas rintojen kohdalta. Ja jos oma mies ääneen kehuisi muiden varustuksia niin kyllä minustakin tuntuisi pahalle. Eikä kenenkään tarvitse hyväksyä sitä parisuhteessa, se on normaalia olla hyväksymättä. Luulisi miehesi tajuavan, kun olet sanonut ääneen.
En usko että ison munan kehuminen muuttaa tilannetta. Ei ainakaan oma mieheni kommentoisi mitenkään, pitäisi minua pimeänä.

Tässä alkuperäinen siis harmailee.. no joo, kiitos kaikille kommentoijille. Monenlaista mielipidettä sieltä tulikin. Näinhän se menee myös minun kohdallani, että hyväksyn toki jos mies ihailee muita, mutta ääneen ei tarvitse jatkuvasti kommentoida, huom jatkuvasti. Enhän itsekään ummista silmiäni hyvännäköisiltä miehiltä ja voin sanoa myös naisista ääneen, että onpas kaunis tms. Itsekin olen kaunis niin omasta kuin miehenikin mielestä. Mutta ne kommentit jatkuvasti, argggg.

PMS huuruissa sitten "keskustelin" = annoin tulla kaiken ja myöhemmin sitten asiallisemmin ja olihan se mies itsekin onneksi tajunnut ilmeestäni oman hölmöytensä viimeksi kommentoidessaan . Eikä hänellä ollut käynyt mielessäkään, jotta voisin pahoittaa siitä mieleni. Oli vain ollut harmitonta "ärsyttämistä" tms. Ei mieheni mikään sovinistisika ole, jonka mielestä naisessa on vain tissit. Ja ne sivut olivat todellakin unohtuneet auki (ei hänen tarvitse vierailla ko. sivuilla salaa). Loppuhyvin kaikkihyvin, hormoonitkin jo itsellä tasaantuneet. :laugh:

Yhteistyössä