Miehen tuki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen odottaja

Vieras
Tukeeko miehet teitä raskausaikananne? Minä saan kuulla mieheltäni pelkkiä ikäviä asioita. Kuten sitä etten voi enää viiteentoista vuoteen tehdä mitään, kuinka suhteemme kuihtuu, minusta tulee paksu ruma akka jne. Mies sanoo tämän kaiken tietävänsä kokemuksesta. On itse eronnut ja lapsia edellisestä liitosta, minä odotan ensimmäistäni. En haluaisi nähdä kaikkea valmiiksi näin negatiivisena. Kyllähän monet ovat parit ovat onnellisia vielä lasten syntymän jälkeenkin.

Terve.

>> nka suhteemme kuihtuu, minusta tulee paksu ruma akka jne. Mies sanoo tämän kaiken tietävänsä kokemuksesta. On itse eronn ..

Miehenne on ääliö. Jos tulee lapsia, arvot/asiat muuttuvat. Jos haluaa leikkiä villiä ja vapaata, silloin ei pidä tehdä lapsia. Ja vaikka lapsi syntyisikin, nainen voi silti olla viehättävä. Niin makaa kuin petaa. Niin ajatuksissakin.

terv.
Mies.

Miten mies sitten ylipäätään suostui lapsen tekoon?? Kyllä mä senkin ymmärrän, että "toiselle kierrokselle" ei välttämättä tee mieli lähteä, mutta silloin kantsis käyttää ehkäisyä.

Kuule sanoisit pari valittua sanaa! Jos mun mies sanoi jotain ton tyylistä niin voi sitten lähteä ihan rauhassa kävelemään jos on niin s**tanan vaikeeta. Oliko raskaus tosiaan suunniteltu vai kävikö vahinko? Jos kävi vahinko niin se ei silti oikeuta miehesi käytöstä, mutta selittää sitä hieman.

Alkuperäinen kirjoittaja just...:
Jos kävi vahinko niin se ei silti oikeuta miehesi käytöstä, mutta selittää sitä hieman.

Vahinko on aina yhteinen, myös 50% miehen siis. Ainoa mikä mun mielestä tuon selittäisi (ja jopa oikeuttaisi) olisi se, että nainen jättää salaa ehkäisyn pois vaikka ei olisi sovittu raskautumisesta. Mutta tuskinpa ap tälle palstalle olis kirjoittanut jos siitä olis kyse.

Ei lapsi varsinaisesti suunniteltu ole, mutta aikuinen mies kyllä tietää että ehkäisemättä jättäminen voi johtaa tähän. Ymmärrän kyllä häntä siinä, että hän pelkää lapsen vaikuttavan suhteeseemme, sillä edellinen suhde alkoi mennä karille nuorimman lapsen syntymän jälkeen. En kuitenkaan usko että lapsi oli kuitenkaan ainoa syy siihen. Ja haluan uskoa että pystymme hoitamaan myös suhdettamme.

No huh. Meillä mies ei ole sanonut mitään inhottavaa, vain sen, että toki häntäkin pelottaa ja jännittää. Mutta tietysti tiesin millaisen miehen kanssa annan vauvalle mahdollisuuden tulla. Me olemme olleet kovia menemään mutta aikansa kutakin! Ja saa sen lapsen JOSKUS sentään hoitoonkin. Todella typerä mies sinulla, anteeksi vaan!

Yhteistyössä