Miehen viihteellä käynti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumimamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Muumimamma

Jäsen
04.06.2004
274
0
16
Miten suhtaudutte miehenne viihteellä käymiseen kun itse odotatte lasta? Minun mies käy n. pari kertaa kuussa baarissa kavereitten kanssa ja mulle tulee siitä mahottoman paha mieli. Ärsyttää kun toinen pääsee ja itse pitää istua lihavana kotona... Sit jossei mee baariin, niin tissuttelee kotona ja sekin ärsyttää! En jaksais nyt kattella yhtään kännisiä, vaikka itekkin otin ja kävin baareissa paljonkin ennen tätä raskautta.
Muuten mies on kyllä mukava ja uskollinen.. Onko joku laittanut jopa täyskiellon miehen yöjuoksemisiin?

Meillä oli tuosta aiheesta just viime viikonloppuna kamala sota,ja nyt taitaa mies ymmärtää että saa loppua tuo ýmpäriinsä juoksentelu.Lupasi rauhoittua,kunnes on varpajaisten aika. :)
Aluksi koitin olla nalkuttamatta,olin jopa kuskina välillä mutta mitä pidemmälle raskaus on edennyt,sitä negatiivisempi suhtautuminen on ollut ryyppäämiseen.Oon itsekin normaalisti aika kova menemään mutta nyt alkaa tuntua että se kaksikin kertaa kuukaudessa on vähän liikaa.

Täytyy ottaa kans herra puhutteluun, vaikka tuntuukin että on tiukkapipoinen nipo kun kieltää toiseltakin menot. Mutta yhdessähän tähän projektiin on ryhdytty! Mun mies on kyllä vasta 24-vuotias, et taitaa lapsettaakkin viä välillä... Kauheeta kun melkein ottaa päähän et jos viikonloppuna on taas hieno ilma, niin ukon tekee taas mieli lähtee terassille... kiva kiva kesä...

Jos ei tahti hellitä miehellä, ala kirjata baarireissut ylös. Vinkkaa ukolles välillä listaa ja sano et "tässä sitten nämä mun baarireissut tyttöjen kanssa, jahka mahasta pääsen..." Saataa miehellä naama vääntyä aika jännään asentoon... :laugh:

Yhteistyössä