Miehen "yliseksuaalisuus" ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko tämä mielestänne normaalia ? Ollaan pari vuotta seurusteltu, eli ei mitään ensihuumaa ole kyseessä, jolloin voisi vielä ymmärtää. Tää suhde alkaa kaatua siihen että toi haluaa ihan liikaa seksiä.

Normaali tahti olisi hänen mielestään että aamulla ennen kuin edes herään hän
on mua kourimassa, mutta usein sillon on kiire jo töihin ettei ehdi. Illalla töiden jälkeen harrastetaan kerran, sitten mies toivoo vielä "ennen nukkumaanmenoa" ja sitäkin yleensä saa. Sitten mies ei saakaan unta heti sen jälkeen, vaan valvoo vaikka pari tuntia. Sitten viimeisillä voimillaan kömpii sänkyyn ja vonkaa seksiä koska ei kuulemma pysty nukkumaan ilman. Ja jos en anna, en minä
saa todellakaan olla kainalossa vaan vähintään metrin päässä toisella puolen sänkyä, koska muuten häntä "panettaa ihan liikaa". Yöllä herään monta kertaa kourimiseen kun mä HALUAISIN NUKKUA.
Arkena tilanne ei ole ihan näin paha, mutta näin viikonloppuna kun aikaa on niin täällä ei muuta saisi tehdäkään. Mä en vaan voi ymmärtää että mä en saisi edes sitä 9tuntia vuorokaudessa, nukkumisen ajan olla rauhassa, ilman että toi vinkuu että "ei oo ikinä panettanu näin paljoo, runkkaa ees". Sitten jos unenpöpperössä suostun viimein ja uhraan uneni hänen halujensa takia, saa yleensä mökötystä miten en ollut kunnolla mukana. No en kai ku mä nukuin idiootti ! Mä olen kuullut semmoisista miehistä, jotka jaksaa odottaa kunnes kumppaniakin huvittaa. Vaikka olen yöllä esim. luvannut että aamulla sitten, siitä ei ole mitään apua. Tuntuu että sen panetus ei koskaan poistu, kymmenen minuutin päästä aktista sitä huvittaisi taas.

Julkisilla paikoilla tai reissussa ei oo tätä ongelmaa, että kotona se ei vissii jaksa muuten mun kanssa olla ? Sitten kun en anna, seuraa mökötystä ja lähtöä ovet paukkuen. Surettaa myös kun kaiken hellyyden on pakko johtaa aina seksiin. On sanonu että "en voi mitään sille kun sitten alkaa panettamaan". Mua huvittais edes joskus vaan olla kainalossa ilman että se on esileikkiä.
Itselle sopiva tahti olisi joku 3 kertaa viikossa, ja sellasta tahtia kavereittenkin parisuhteissa harrastetaan. Mä jopa voisin suostua sellaiseen kompromissiin parisuhteessa, missä voisin harrastaa useammin toisen mieliksi, JOS se toinen voisi harrastaa harvemmin mun mieliksi. Mutta tässä mennään täysin miehen ehdoilla, mun haluilla ei ole merkitystä. Miksi mä oon ainut jonka pitäis olla joku nymfomaani. Vai onko mies normaali ja mä vaan aliseksuaalinen?

No eipä ole kiva tilanne. En itse jaksaisi tuollaista yhtään. Siis että kesken unien revitään ylös illoin aamuin ja keskellä yötäkin. Huhhuh.

Valitettavasti en osaa auttaa. :(

Meillä se pari kolme kertaa viikossa on sopiva tahti molemmille.

Siis ihanko oikeesti ootte sitä mieltä että 1-3krt viikko riittää? Mä olen ollut pitkässä parisuhteessa ja okei, joskus oli kausia ettei huvittanut niin usein kun lapset oli pieniä. Ja joo, en ymmärrä sitä että kaiken läheisyyden pitäisi johtaa siihen seksiin, mä ainakin tarvitsen läheisyyttä ihan läheisyydenkin takia. Mutta silti, että vaan 1-3krt/vko... Huhhuh, mä naisena kaipaisin useemmin toimintaa! Ja tiedän että mies ainakin kaipaa... Ei ihme että sitten saa jatkuvasti kuulla kuinka "nyt se sika pettää... Miten tässä näin kävi???" Enkä nyt tarkota ap:n juttua, ei kuulosta normaalilta sekään... Mutta nää muiden kommentit =O

Onko teillä lapsia vielä?

Jos ei ole, niin ei huolta.. kyllä se panetus siitä hieman laantunee ajan kanssa, kun vaan pistät miehen osallistumaan lapsen hoitoon täysillä sitten joskus. :D

Terveeltä toiminnalta tuo kuulostaa mulle muuten, tosin ei tuo kesken unien kouriminen! Siitä voisit sanoa ettei se tunnu mukavalta. Ei kenenkää tartte olla väkisin kourittavana unenpöpperöisenä! Molempien pitää olla vapaasta tahdostaan touhus mukana.

Ole toki onnellinen siitä, että miehes haluaa sua todella. Imartelevaahan se mielestäni on, ettei toinen meinaa pysyä housuissaan vuosien jälkeenkään.. ;) Kaikilla ei ole ehkä niin hyvin asiat.

Jokaisella tietysti on omanlaisensa seksihalut, eikä siinä ole mitään väärää haluaa sitten kerran kuussa tai 5 kertaa päivässä, mutta toista pitäisi silti kunnioittaa. Jatkuva vonkaaminen kieltäytymisestä huolimatta on mun mielestä merkki just siitä, että miehellä ei juuri kunnioitusta naisen haluja kohtaan ole.

[QUOTE="vieras";26932120]Sitten kun en anna, seuraa mökötystä ja lähtöä ovet paukkuen. [/QUOTE]

Tuollainen on henkistä väkivaltaa! JSSAP

En suosittele poliisia. Vaikka oikeus koskemattomuuteen on lakiin kirjattu, niin silti on epäselvää täyttyisikö mikään pykälä... Toisekseen poliisilla joutuisit avautumaan kaikista likaisista yksityiskohdista ja sekin saattaisi tuottaa tuottaa tuskaa.

No hyi helvata, musta tuntuis et olisin tyhjennys-astia johon mies purkaa paineensa, kun joka päivä pitää antaa. :o En suostuis, miksei voi itse runkata? Miksi suostut moiseen, hanat vaan kiinni, anna mököttää...1-3krt viikko on sopiva.

No on aika aktiivinen ukko tosiaan. Ja muutenkin toi meininki on ihan että "mua panettaa" eikä että "rakasteltaisko", eli miehen tarve määrää tahdin. Ite en jaksais yhtään tollaista, varsinkin toi kesken unien herättely on ihan sairasta touhua.

Mä olen aina ollut sitä mieltä että unet on ihmisen saatava nukkua rauhassa. Nuorempana olin niin tarkka uneni puolestamisesta että potkaisin lähentelijää enkä todella edes tiennyt potkaisevani; nukuin niin sikeästi. Nykyisessä suhteessa olen alkuvaihen kihnaamisten jälkeen ilmoittanut, että yöni nukun, ja jos ei sitä aikaa kestä ilman läheisyyttäni saa luvan kävellä elämästäni helvetin kuuseen. Vaikka kuinka rakastaisin niin en jaksa rakastaa edes itteeni saati ketään muuta jos en saa nukkua. Olen myös ehdottanut erillisiä sänkyjä, jos kerran herralla kädet lipsuu unessa. Se ehdotus auttoi, ei ole lipsunut enää unessakaan sen jälkeen...

Ei kai kenenkään naisen paikatkaan kestä höyläämistä 3-4 kertaa päivässä JATKUVASTI? Saati sitten henkinen puoli.
Opeta se äijäsi siihen, että korkeintaan kerta päivässä saa riittää ja muuten vetää käteen tai vielä mielummin alkaa pohtia miksi on niin seksiaddiktoitunut.

Yhteistyössä