Mieheni ex ahdistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jwow
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jwow

Vieras
Myönnän jo heti alkuun olevani hieman mustasukkainen. En kuitenkaan ole mustasukkainen kuin mieheni entiselle tyttöystävälle. Hän soittelee miehelleni useamman kerran viikossa ja lähettelee viestejä sydämineen. Postiin on myös tipahtanut paketteja, joissa on ollut tavaroita heidän seurusteluajoilta, valokuvia ja kirjeitä. Olen sanonut miehelleni, etten tykkää kun hän vastailee exälleen ja näkee häntä baarissa. Mieheni sanoo haluavansa pitää hyvät välit entisiin naisystäviinsä. Mieheni sanoo kuitenkin, ettei heidän välillään ole mitään hänen puoleltaan ainakaan. Mitä minun pitäisi tehdä? Hyväksyä tämä ja laittaa kaikki mustasukkaisuuteni piikkiin.

Myönnän jo heti alkuun olevani hieman mustasukkainen. En kuitenkaan ole mustasukkainen kuin mieheni entiselle tyttöystävälle. Hän soittelee miehelleni useamman kerran viikossa ja lähettelee viestejä sydämineen. Postiin on myös tipahtanut paketteja, joissa on ollut tavaroita heidän seurusteluajoilta, valokuvia ja kirjeitä. Olen sanonut miehelleni, etten tykkää kun hän vastailee exälleen ja näkee häntä baarissa. Mieheni sanoo haluavansa pitää hyvät välit entisiin naisystäviinsä. Mieheni sanoo kuitenkin, ettei heidän välillään ole mitään hänen puoleltaan ainakaan. Mitä minun pitäisi tehdä? Hyväksyä tämä ja laittaa kaikki mustasukkaisuuteni piikkiin.

Heitä vaan äijä pihalle , paneskelee exsän kanssa kuiteskin .

Viimeksi muokattu:
Mustasukkaisuus on tunne ja sinulla on täysi oikeus omiin tunteisiisi. Mies tietää että pahoitat mielesi kun exänsä vikittelee miestäsi, eikä miehesi tee asiasta loppua.
Mies siis pistää exänsä tunteet sinun tunteidesi edelle.
Minä en katselisi tuollaista, lapsenkaan takia.

Sinulla on täysi oikeus tunteisiisi ja sinulla on oikeus vaatia, että mies lopettaa yhteydenpidon exäänsä.
Miksi ex kiinnostaa miestäsi? Onko hän vapaa ja lapseton? Eikö mies ole kasvanut vastuseen? Laita mies valitsemaan sinä tai ex. Toki kannattaa vaihtoehtona pitää perheneuvola tai perheasiainneuvottelukeskus, jossa sinä ja miehesi voitte keskustella perheestänne ja parisuhteestanne. Ehkä ammattilainen saa miehen ymmärtämään vastuunsa ja sen miten mies satuttaa sinua ja teidän yhteistä lastanne suhteellaan exäänsä. Mies muuttuu, jos haluaa, mutta väkisin ei kannata yrittää.

Kannattaisiko mies päästää exän matkaan, näin alkuperäisestä tulisi uusi ex, jota mies alkaisi jahdata? Ilmeiseti mies on aina sen "kielletyn" naisen perään...

Tai sitten on hyväksyttävä nykytilanne, jossa miehestä riittää molemmille naisille?

Miehelläni ja hänen exällään ei ole lapsia keskenään. Itse en viitsi hänen exänsä kanssa olla yhteydessä ja alentua samalle tasolle haukkumaan. Mielummin nielen sen kaiken mitä sieltä suunnalta tulee. Mieheni käytöstä en vain hyväksy, mutta taidan olla "liian kiltti" jopa hänelle ja annan hänen mennä sanomatta mitään. Vika taitaa olla siinä etten saa vain sanotuksi, vaikka minua häiritsisi. Tai jos jotain sanon mieheni kummallisesti laittaa kaiken minun piikkiin tai selvittää asian jotenkin omaksi edukseen. Mutta mitäpä tässä selittelen en vain osaa olla liian tiukka tai päästää miehestäni irti, jotta pääsisi nauttimaan exästään. Minun kai piti vain purkaa hieman tunteitani jotenkin....

Tuo tuollainen postailu on todella törkeää jos mies antaa sen jatkua. Tavaralla jota ei ole erossa luovutettu ei luulisi olevan tarvetta enää jälkikäteen lähtetellä.
Ellei tuolla tehdä hommaa sinun silmissä viattomaksi ja takana pannaan kuin puput??

Voithan heittää kamat jonnekin roskikseen eihän teidän tarvitse säilytellä jonkun menneisyyden yht. lahjoja jotka ei ole olleet edes miehen siinä vaiheessa kun olette yhteen muuttaneet Jokin tuossa kuviossa pissii pahasti tänne sivuun.

En kuitenkaan ole mustasukkainen kuin mieheni entiselle tyttöystävälle. Hän soittelee miehelleni useamman kerran viikossa ja lähettelee viestejä sydämineen. Postiin on myös tipahtanut paketteja, joissa on ollut tavaroita heidän seurusteluajoilta, valokuvia ja kirjeitä. Olen sanonut miehelleni, etten tykkää kun hän vastailee exälleen ja näkee häntä baarissa. Mieheni sanoo haluavansa pitää hyvät välit entisiin naisystäviinsä. Mieheni sanoo kuitenkin, ettei heidän välillään ole mitään hänen puoleltaan ainakaan. Mitä minun pitäisi tehdä? Hyväksyä tämä ja laittaa kaikki mustasukkaisuuteni piikkiin.[/QUOTE]

Tuo tuollainen postailu on todella törkeää jos mies antaa sen jatkua. Tavaralla jota ei ole erossa luovutettu ei luulisi olevan tarvetta enää jälkikäteen lähtetellä.
Ellei tuolla tehdä hommaa sinun silmissä viattomaksi ja takana pannaan kuin puput??

Voithan heittää kamat jonnekin roskikseen eihän teidän tarvitse säilytellä jonkun menneisyyden yht. lahjoja jotka ei ole olleet edes miehen siinä vaiheessa kun olette yhteen muuttaneet Jokin tuossa kuviossa pissii pahasti tänne sivuun.

En kuitenkaan ole mustasukkainen kuin mieheni entiselle tyttöystävälle. Hän soittelee miehelleni useamman kerran viikossa ja lähettelee viestejä sydämineen. Postiin on myös tipahtanut paketteja, joissa on ollut tavaroita heidän seurusteluajoilta, valokuvia ja kirjeitä. Olen sanonut miehelleni, etten tykkää kun hän vastailee exälleen ja näkee häntä baarissa. Mieheni sanoo haluavansa pitää hyvät välit entisiin naisystäviinsä. Mieheni sanoo kuitenkin, ettei heidän välillään ole mitään hänen puoleltaan ainakaan. Mitä minun pitäisi tehdä? Hyväksyä tämä ja laittaa kaikki mustasukkaisuuteni piikkiin.[/QUOTE]

Alkuperäinen kirjoittaja Kannattaisko tehdä;11224278 Voithan heittää kamat jonnekin roskikseen eihän teidän tarvitse säilytellä jonkun menneisyyden yht. lahjoja jotka ei ole olleet edes miehen siinä vaiheessa kun olette yhteen muuttaneet Jokin tuossa kuviossa pissii pahasti tänne sivuun. [/QUOTE:
Roskiin todellakin tavarat ovat menneetkin. En halua asuntooni heidän entisiä yhteisiä valokuviaan..

Roskiin todellakin tavarat ovat menneetkin. En halua asuntooni heidän entisiä yhteisiä valokuviaan..

Turhaa syytät exää, jos miehesi antaa homman jatkua. Hyvät välit exään ei välttämättä tarkoita sitä, että exän kanssa pitäisi olla aktiivisesti tekemisissä - varsinkaan jos kuvioon ei liity yhteisiä lapsia. Kyllä tuossa on tainnut jäädä tunteita vielä molemminpuolisesti itämään, jos viesteissä on sydämiä ja jokaiseen viestiin on miehellä vapaavalintainen "pakko" vastata.

Miehesi kusee sua linssiin satanolla. Jos aidosti sinusta välittäisi enemmän kuin exästään, niin luulisi riittävän hyviin väleihin se, että moikataan tavattaessa ja vaihdetaan pintapuolisesti kuulumiset. Miehesi on kuitenkin valinnut toisin. Hänelle exän tunteiden huomioiminen on tärkeämpää kuin sinun tunteidesi huomioon ottaminen.

Samalla muuten sinulla ei ole oikeutta laittaa miehen entisen suhteen kuvia roskiin vaan kyllä se on miehen oma valinta. Menneisyyden pyyhkiminen ei muutoinkaan yleensä onnistu kuvien ja vanhojen tavaroiden tuhoamisella, kuten oletkin jo huomannut.

Viimeksi muokattu:
itselläni on kymmenkunta eksää, mutta
välttelen heidän tapaamistaan.
ei siksi että olisi mitään huonoja välejä
mutta en koe tarpeelliseksi
alkaa nivomaan elämiämme
eikä elimiämme yhteen
enää

kyllähän heillä on
ystäviä ja sukua
ilman minuakin

ei minun tarvitse heitä
valvoja ja huoltaa
ja hoitaa lopun ikää

selkeää: kun on ex niin on ex

ex tempora ex mores!

Suomalaisnaisten kannattaisi lainata nyt sivu tulisten latinonaisten tai venakkojen kirjasta. Kun niitähän suomalaismiehet kuulemma ihailevat yli kaiken. Luuletteko tosiaan että latino tai venakko katsoisi kauaakaan hyvällä kun postiluukusta tipahtelee sydämin kirjailtuja kirjekuoria eksiltä ja paketteja valokuvineen ja miehen känny kilahtelee pusi-pusi tekstareita ja baarikutsuja solkenaan? Ei kuulkaa kyllä siinä äkkiä miehen lätty lätisisi naisen raivonkiljahdusten säestämänä ja sitten nainen häipyisi lukaalista kapsäkkeineen pikapikaa korot kopisten ja ovet paukkuen. Ja takaisin ei mies naista saisi ellei nöyrästi pyytäisi anteeksi, lahjoisi kukilla ja rakkauskirjeillä ja jättäisi eksää lopultakin eksäksi.

Vain tossut suomalaisnaiset sietävät näitä miesten eksävehtaamisia maailman tappiin. Kun muka miehellä täytyy saada olla näitä "ystäviä". Kiesus. Monoa perseelle sanon minä.

Olet valintasi siis tehnyt. Jos et halua lapsen takia erota niin voit vain hyväksyä miehen pelehtimiset exän kanssa.
Tai....voit alkaa nalkuttaa asiasta jolloin takuuvarmasti mies viihtyy entistä enemmän exänsä kanssa.

itse en ainakaan hyväksyisi tuollaista skeidaa , että jopa 'lähettelee viestejä sydämineen' useimman kerran viikossa jopa? no halooo!
ja miehesi väittää ' haluavansa pitää hyvät välit entisiin naisystäviinsä' siis naisystäviinsä? montako sieltä vielä löytyy?? taitaa miehelläsi itsellä olla vaikeuksia irrottautua tuosta naisesta , aika sanoa ota ex takaisin tai mä lähden, you old fuck!

Viimeksi muokattu:
Onko Suomessa miehistä pula tai luuletteko te naiset niin? Kun tuollaiset sekundayksilötkin näyttävät kelpaavan jopa useammallekin naiselle.

Minä kun tuossa katselin tilastokeskuksen numeroita sukupuolijakaumasta, niin joka ikäluokassa alta viidenkympin oli enemmän miehiä kuin naisia. Eli luvut kyllä näyttävät päinvastoin että naisista Suomessa se pula on ja heidän kannattaisi olla hiukan ronkelimpia, koska tarjontaa piisaa.

Myönnän jo heti alkuun olevani hieman mustasukkainen. En kuitenkaan ole mustasukkainen kuin vaimoni entiselle miesystävälle. Hän soittelee vaimolleni useamman kerran viikossa ja lähettelee viestejä sydämineen. Postiin on myös tipahtanut paketteja, joissa on ollut tavaroita heidän seurusteluajoilta, valokuvia ja kirjeitä. Olen sanonut vaimolleni, etten tykkää kun hän vastailee exälleen ja näkee häntä baarissa. Vaimoni sanoo haluavansa pitää hyvät välit entisiin miesystäviinsä. Vaimoni sanoo kuitenkin, ettei heidän välillään ole mitään hänen puoleltaan ainakaan. Mitä minun pitäisi tehdä? Hyväksyä tämä ja laittaa kaikki mustasukkaisuuteni piikkiin.

Kuinka moni tosimies tuollaista vehtaamista katselisi kovin pitkään. Miksi siis naisenkaan pitäisi.

Yhteistyössä