Mieheni exä ei ole antanut tavata lapsiaan, nyt antaa mutta antaakohan enää kun kuulee että minä olen olemassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitäs luulette?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitäs luulette?

Vieras
Pitkästä aikaa mies on saanut tavata lapsiaan, mies kuitenkin sanoi lapsille, että älkää kertoko vielä äidille että hän seurustelee. Ovat eronneet 6v sitten. Miten luulette miehen exän käyttäytyvän kun kuulee että lapsilla on äitipuoli? Vihdoinkin mies saa lapsia tavata enkä halua että se kaatuu siihen että minä olen. Heillä ei ole tapaamissopimusta koska aikoinaan kuvittelivat pystyvänsä sopimaan ne keskenään. Mies on hakemassa sitä.

Just joo. Oiskohan miehellä kuitenkin peiliin kattomisessa aihetta. Mulle kertoo paljon jo toi, että on pakottanut lapset kantamaan salaisuutta, joka ei lasten harteille kuulu. Siis ettei sinusta saisi kertoa.
Se on kumma, että ne miehen omat mokat, ois jotenkin eksän syytä.
mun ex ei ole nähnyt lapsiaan puoleen vuoteen. Joka ikinen viikko otan yhteyttä, ja kerron kuinka lapset kaipaa, ja ois kiva jos näkisi heitä. Mutta ei. Silti sillä on pokkaa kertoa tuolla kaikille, kuinka näkisi lapsiaan, jos minä antaisin mahdollisuuden siihen!

Yhteistyössä